Η διδασκαλία μειώθηκε σε μία ώρα εβδομαδιαίως από δύο που διδασκόταν έως τώρα...
Στο Συμβούλιο της Επικρατείας προσέφυγαν δύο καθηγητές θεολογίας, ο ένας από την Μυτιλήνη και ο άλλος από την Λαμία, ζητώντας να ανασταλεί προσωρινά και να ακυρωθεί, ως αντισυνταγματική και παράνομη, η απόφαση του υφυπουργού Παιδείας με την οποία μειώνονται οι ώρες διδασκαλίας των θρησκευτικών στο Λύκειο. Η διδασκαλία μειώθηκε σε μία ώρα εβδομαδιαίως από δύο που διδασκόταν έως τώρα.
Οι δύο καθηγητές αναφέρουν στην προσφυγή τους ότι η εισαγωγή στα σχολεία του μαθήματος των θρησκευτικών και η διδασκαλία του σε επαρκή αριθμό ωρών, αποτελεί επιταγή του άρθρου 16 του Συντάγματος, όπως αυτή διατυπώθηκε και στο νόμο 1566/1985. Ακόμη, αναφέρουν ότι η απόφαση του υφυπουργού για τον περιορισμό των ωρών διδασκαλίας των θρησκευτικών είναι άκυρη γιατί δεν περιέχει καμία αιτιολογία. Παράλληλα, αναφέρουν, πως το ΣτΕ, από το 1988 έχει κρίνει ότι η μείωση των ωρών διδασκαλίας των θρησκευτικών σε μια ώρα εβδομαδιαίως, είναι αντισυνταγματική.
Πηγή: http://www.skai.gr
Παράπονα Ρόδου
Στο Συμβούλιο της Επικρατείας προσέφυγαν δύο καθηγητές θεολογίας, ο ένας από την Μυτιλήνη και ο άλλος από την Λαμία, ζητώντας να ανασταλεί προσωρινά και να ακυρωθεί, ως αντισυνταγματική και παράνομη, η απόφαση του υφυπουργού Παιδείας με την οποία μειώνονται οι ώρες διδασκαλίας των θρησκευτικών στο Λύκειο. Η διδασκαλία μειώθηκε σε μία ώρα εβδομαδιαίως από δύο που διδασκόταν έως τώρα.
Οι δύο καθηγητές αναφέρουν στην προσφυγή τους ότι η εισαγωγή στα σχολεία του μαθήματος των θρησκευτικών και η διδασκαλία του σε επαρκή αριθμό ωρών, αποτελεί επιταγή του άρθρου 16 του Συντάγματος, όπως αυτή διατυπώθηκε και στο νόμο 1566/1985. Ακόμη, αναφέρουν ότι η απόφαση του υφυπουργού για τον περιορισμό των ωρών διδασκαλίας των θρησκευτικών είναι άκυρη γιατί δεν περιέχει καμία αιτιολογία. Παράλληλα, αναφέρουν, πως το ΣτΕ, από το 1988 έχει κρίνει ότι η μείωση των ωρών διδασκαλίας των θρησκευτικών σε μια ώρα εβδομαδιαίως, είναι αντισυνταγματική.
Πηγή: http://www.skai.gr
Παράπονα Ρόδου
Αντί της θεομπηχτικής πλύσης εγκεφάλου καλύτερα να διδάσκονται οι αρχαίοι διδάσκαλοι και φιλόσοφοι. Μπράβο στον υφυπουργό. Τέλος ο προσηλιτισμός και ο σκοταδισμός. Να γίνει προαιρετικό το μάθημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι μια ώρα πολύ είναι. Και μάλιστα, αυτή να είναι θρησκειολογία και όχι θρησκευτικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια αφιέρωση με πολύ πολύ αγάπη στους "αυτοαποκαλούμενους" ΕΛΛΗΝΕΣ "Θεολόγους" .........
ΑπάντησηΔιαγραφή"Να μας ειπούνε δηλαδή αν έχουν ακουστά τα ονόματα Εμπεδοκλής, Αναξίμανδρος, Αριστίξενος ο Ταραντίνος, Διογένης Λαέρτιος, Αγελάδας, Λεύκιππος, Πυθαγόρας ο Ρηγίνος, Πυθέας, που στον καιρό μας σημαίνει, Αϊνστάιν, Δαρβίνος, Μπετόβεν, Εγγελος, Μιχαήλ Αγγελος, Μαξ Πλανκ, Ροντέν, Κολόμβος, να μας μιλήσουν για κάποιους όρους σειράς και βάσης, όπως «σφαίρος» στον Εμπεδοκλή, «κενό» στο Δημόκριτο, «εκπύρωση» στον Ηράκλειτο, «μηδέν» στον Παρμενίδη, «κατηγορία» στον Αριστοτέλη, «τόνος» στους Στωικούς, να ρωτήσουν τους καθηγητές και τους φιλόλογους τι τους λένε οι λέξεις, «ψυχρά φλογί» στον Πίνδαρο, «μεταβάλλον αναπαύεται» στον Ηράκλειτο, «δακρυόεν γελάσασα» στον Ομηρο, «χαλεπώς μετεχείρισαν» στον Θουκυδίδη και τόσα άλλα…. Πόσοι αλήθεια γνωρίζουν αυτά τα ονόματα? Ερωτείστε όμως αν έχουν ακουστά τα ονόματα, Μωυσής, Αβραάμ, Ησαΐας, Ηλίας με το άρμα, Νώε, Βαφτιστής, Εύα η πρωτόπλαστη, Ιώβ, ο Δανιήλ στον λάκκο κτλ και όχι μόνο τα ονόματα αλλά και την ιστορία και τις πράξεις τους. Ολους τους ξέρουν. Υπάρχει γριά ή γιδοκλέφτης στην Κρήτη που να μην τους ξέρει στην επικράτεια? Και όχι μόνο τα ονόματα αλλά είναι έτοιμοι να σου κάνουν αναλύσεις στην ουνιβερσιτά και στην ακαντέμια για τις ηθικές και άλλες αξίες που εκφράζει το κάθε όνομα!! Το ίδιο με τις τοποθεσίες όπως Ορος Σινά, Καπερναούμ, Γεσθημανή, Τιβεριάς… αν όμως τους πεις για Βάσσες ή Φιγαλία, για Αργινούσες ή Πλημμύριον………."
Απόσπασμα από το βιβλίο του καθηγητή Δ. Λιαντίνη (Γκέμμα)
Και κάτι από μένα..... γιατί δεν διδάσκετε αυτά τουλάχιστον που διδάσκετε περί γεγονότων της Γέννεσις όπως είναι γραμμένα στην μετάφραση των (Ο)? Μήπως για να μην μάθουν τα πρόβατα τα αίσχη των Χαλδαίων που εξιστορείτε και τρομάξουν?
Ορφανίδης Δ.
Όχι να γίνει προαιρετικό το μάθημα. Να καταργηθεί τελείως!!!! όποιος θέλει να τα ξέρει να διαβάσει μόνος του η να πηγαίνει στην εκκλησία κ να ρωτάει τους παπάδες , να κάνουν καμιά δουλειά κ αυτοί,.
ΑπάντησηΔιαγραφήτο δίνουν κ εξετάσεις τα παιδιά!!!! δεν φτάνει που έχουν ένα σορό άλλα μαθήματα να διαβάζουν πρέπει να διαβάζουν κ όλες αυτές τις άχρηστες (για μένα) πληροφορίες.