ροή ειδήσεων

Τιμ Κουκ: "Είμαι gay και περήφανος" δήλωσε ο CEO της Αpple [video]



Στην αποκάλυψη της σεξουαλικής του ταυτότητας προχώρησε δημόσια ο επικεφαλής της Apple, Τιμ Κουκ, με άρθρο του στο Bloomberg Businessweek...

«Δεν έχω ποτέ αρνηθεί ή παραδεχτεί δημόσια τη σεξουαλικότητά μου. Έτσι, επιτρέψτε μου να είμαι σαφής: Είμαι υπερήφανος που είμαι ομοφυλόφιλος, και θεωρώ ότι το να είμαι γκέι είναι από τα μεγαλύτερα δώρα που μου έδωσε ο Θεός», αναφέρει ο Τιμ Κουκ.

Όπως λέει, στη διάρκεια της επαγγελματική του πορείας, προσπάθησε να διατηρήσει ένα επίπεδο ιδιωτικότητας. «Έχω ταπεινή καταγωγή και δεν θέλω να τραβάω πάνω μου την προσοχή» λέει και σημειώνει πως η Apple είναι ήδη μια από τις εταιρίες που έχουν πάνω τους τα βλέμματα όλου του κόσμου.

«Πολλοί συνάδελφοι στην Apple ξέρουν για τον σεξουαλικό μου προσανατολισμό και αυτό δεν τους κάνει να μου συμπεριφέρονται διαφορετικά», γράφει.

«Το να είμαι γκέι μου έχει δώσει μια βαθύτερη κατανόηση του τι σημαίνει να είσαι στη μειοψηφία και να ζεις με τις προκλήσεις που οι άνθρωποι σε άλλες μειονοτικές ομάδες βιώνουν κάθε μέρα. Έχω περισσότερη κατανόηση, η οποία έχει οδηγήσει σε μια πιο πλούσια ζωή. Ήταν σκληρή και δυσάρεστη μερικές φορές, αλλά αυτό μου έδωσε την αυτοπεποίθηση να είμαι ο εαυτός μου, να ακολουθήσω τη δική μου πορεία και να υψωθώ πάνω από τις αντιξοότητες και τη μισαλλοδοξία. Με έκανε "σκληρόπετσο", κάτι το οποίο είναι πολύ χρήσιμο όταν είσαι διευθύνων σύμβουλος της Apple» πρόσθεσε.

Ο Τιμ Κουκ, που διαδέχθηκε τον Στιβ Τζομπς στο τιμόνι της Apple μετά το θάνατό του το 2011, δεσμεύθηκε ότι θα κάνει τα πάντα για να είναι ο καλύτερος διευθύνων σύμβουλος στον κόσμο. Εκφράζοντας και την ελπίδα η αποκάλυψη του να βοηθά όσους νιώθουν ότι δεν μπορούν να συμφιλιωθούν με τη σεξουαλική τους ταυτότητα.

Σχόλια

  1. Ανώνυμος1/11/14 01:15

    μονο ενας gay θα μπορουσε να εχει την θεση αυτη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος1/11/14 08:33

    Το δαγκώνει το μήλο, ε;
    γι αυτο "λυγιζει" το iphone 6??? Ελεγα και εγω δεν μπορει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος1/11/14 09:47

    "Ειμαι περηφανος που βγηκα πρωτος σε αγωνα"
    "Ειμαι περηφανος που εκανα καποιο κατορθωμα και ωφελησα τους γυρω μου"
    "Ειμαι περηφανος για τα παιδια μου"
    "Ειμαι περηφανος που ειμαι πουστης" δεν ταιριαζει ρε παιδια πως να το κανουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος1/11/14 12:20

    Δεν βγάζετε και ένα iphone στο..... κατάλληλο σχήμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *