Αναγνώστης:
Μέσα σε δυόμιση μήνες άνοιξε η Ρόδου-Λίνδου,... στο ύψος της γέφυρας Αφάντου, με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και στα δύο ρεύματα,με ασφαλτόστρωση!
Κάτι που δεν κατάφερε για επτά ολόκληρα χρόνια, η προηγούμενη περιφερειακή αρχή.
Συγχαρητήρια στην ομάδα του Χατζημάρκου!!!
Άντε να δούμε και τα υδατοδρόμια, για τα υδροπλάνα, και ένα νέο Δελφίνι Ζωής και Ελπίδας,να ταξιδεύει,για να δέσει!!!!!
re aderfe, gia na min akouseis kamia varia nyxtiatiko, mas douleveis/? edw nosokomeio einai etoimo na katarevsei, giatroi miden, farmaka ta ferneis o idios apo to spiti kai esu psaxneis erga?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ δρόμος ανοιξε αλλα δουλειές του ποδαριού...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίπαμε να γράφετε και καμιά μ@λ@κι@ αλλά όχι κι έτσι.Ο δρόμος άργησε πάρα πολύ να γίνει βέβαια, αλλά από την ημέρα που ανέλαβε ο κος Χατζημάρκος μόνο ασφαλτωστρώσεις είχανε μείνει.Αυτό αποτελεί λεπτομέρια σε αυτού του τύπου τους αυτοκινητοδρόμους. Η δουλεία η πολύ είναι οι διενέξεις με ιδιοκτήτες που οδηγουν σε δικαστήρια,απολοτριώσεις και βέβαια τα τεχνικά έργα(Γέφυρες,επιχωματώσεις,διαζώματα).
ΑπάντησηΔιαγραφήpoli oraia ola auta alla se ena toso megalo anigma tou dromou mporousan na paraxorisoun kai ena podilatodromo.... h kos pou einai poio mikro nisi exi diplis kateuthinsis gia podilatodromo apo to psalidi mexri to tigkaki....
ΑπάντησηΔιαγραφή...ante o Kolossos sas emeine remalia!!! Ta lefta tis polisis tou aerodromiou pou tha pane?
ΑπάντησηΔιαγραφήρε πλάκα μας κάνετε ???
ΑπάντησηΔιαγραφήέχετε δει πόσα σκαλοπάτια έχει η άσφαλτος στο συγκεκριμένο σημείο ?
για ρίξτε μια ματιά και μετά μιλάτε !
Ε ρε κούνια που σε κούναγε, τώρα ή είσε βαλτός ή ηλίθιος. Ερχεσαι να μας πεις ότι μετά από 6 ΟΛΟΚΛΗΡΑ χρόνια καταφέραμε εμείς οι ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ να φτιάξουμε ένα δρόμο 2 χιλιομέτρων????????
ΑπάντησηΔιαγραφήο δρομος εχει είδει υπέστη καθιζήσεις η σχαρες δε απο τα φρεατια στην ακρη του δρομου ειναι 10 ποντους πανω απο την ασφαλτο ακρος επικίνδυνο..δουλειες τις αρπαχτης
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τη νεα μαρινα κανενα νεο τιποτα υπαρχει ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΕ ΤΟ ΔΕΛΦΙΝΙ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΥΡΙΕ ΧΑΤΖΗΜΑΡΚΟ? ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΚΑΙΝΟΎΡΙΟ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ?
ΑπάντησηΔιαγραφήπωπωπω...τι αντικρύζω τώρα! με πιάνει δέος!
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι για να σοβαρευτούμε, ο κύριος που έγραψε το άρθρο μάλλον έλειπε απο τη Ρόδο τα τελευταία 7 χρόνια που παλεύουν να ανοίξουν το δρόμο και του φάνηκαν 2,5 μήνες!
πολύ επικίνδυνος δρόμος γεμάτος λακούβες, παράπλευρα δρομάκια και κακοτεχνίες. Εν έτη 2014 και σε τόπο που επισκέπτονται 2 εκ τουρίστες το χρόνο δεν θα έπρεπε να φτιάχνονται ακόμα τέτοιοι δρόμοι που δεν παρέχουν ούτε τα βασικά στην κυκλοφορία.
Στην 1 φωτο κανονικα αν πατε τωρα υπαρχει μια τεραστεια λακουωα που ολοι κανουμε μανουβρα για να περασουμε και ειναι περιπου ενα μηνα εκει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ δρομος για να τον περασεις χρειαζεσαι 4χ4 απ τις λακουβες και τα σαμαρακια που εχει.
Τα δε φρεατεια ειναι 40 ποντους ποιο πανω και συχνα με κατι τεραστειες τρυπεσ γυρω τους.
Αν πηγαινεις με 40-50 km τον περνας τον δρομο με ενα μικρο πονοκεφαλο, οι δε μοτοσικλετηστες καλυτερα να φορανει κρανος και στολη να προσεχουν τις λακουβες και να ειναι με εντουρο μηχανακι.
Βρε ουστ που θα πειτε και μπραβο λαμογια
το εργο ξεκινησε το 2000 για να ειναι ετοιμο το 2008 μεχρι διασταυρωση λινδου-πυλονας...δηλαδη αυτο ειναι αναπτυξη...????ειμασται το 1/3 του προυπολογισμου της χωρας και ειμασται στα ορια που λεγονται χαλια ...μας δουλευται και απο πανω...ποσο πιο χαλια μπορειται να τα κανεται...???
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ ρε άχρηστοι. Καμαρώνετε κιόλας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δεν υπήρχαν οι Ιταλοί και αργότερα, από το 1957 και ιδιαίτερα επι χούντας η ΜΟΜΑ, ακόμα με χωματόδρομους θα είμασταν.
οταν ακουω μαλακιεσ τρελενομε αντε γεια ρε βλακα
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλα τα έργα γίνονται στην Αθήνα επαρχιωτάκια.
ΑπάντησηΔιαγραφή