ροή ειδήσεων

Ελληνίδα ηθοποιός: Ο άντρας μου με παράτησε όταν έμαθε ότι έχω καρκίνο [ΦΩΤΟ]



Για την περιπέτεια υγείας που πέρασε, αλλά και για την απόφασή του συζύγου της,... Οδυσσέα Σταμούλη να μην της σταθεί στο γολγοθά που πέρασε, μίλησε σε συνέντευξή της η Κάτια Νικολαϊδου!

Η ηθοποιός όταν συμμετείχε στη σειρά «θα σε δω στο πλοίο» διαγνώστηκε με καρκίνο στους λεμφαδένες ο οποίος όμως είχε κάνει μετάσταση στο κεφάλι και στο μυελό και βρίσκονταν στο τελευταίο στάδιο.

«Κυκλοφορούσα φαλακρή. Ήμουν διασωληνομένη στο νοσοκομείο και κάθε φορά που έμπαινε μία σταγόνα υγρού μέσα μου έλεγα πως τώρα σκοτώνω ένα κακό κύτταρο καρκινογόνο, τώρα ένα δεύτερο αλλά το πίστευα» δήλωσε η ηθοποιός, ενώ για πρώτη φορά παραδέχτηκε πως ο τότε σύζυγός της επίσης ηθοποιός Οδυσσέας Σταμούλης αποφάσισε να φύγει από τη ζωή της.

«Ο άντρας μου αποφάσισε να φύγει και να μην μου σταθεί. Χωρίσαμε όταν βρισκόμουν μέσα σ’ αυτή τη διαδικασία και αυτό μου κόστισε περισσότερο και από την ασθένεια. Έρχεται μία μέρα που μπορεί να μην ξημερώσει άλλη και νιώθεις πως δεν θα είναι εκεί για να σου κρατήσει το χέρι ως άνθρωπος νιώθεις άσχημα» συμπλήρωσε η Κάτια Νικολαϊδου.

Η ίδια, όπως τόνισε, αντιμετώπισε με θάρρος την ασθένεια και δε δείλιασε ούτε για μια στιγμή: «ναι ήταν δύσκολο αλλά είπα πως θα τα καταφέρω. Είχα πολύ μεγάλη θέληση και είπα πως θα ζήσω και δε θα πεθάνω από αυτό. Ανησύχησα για τους γονείς μου και έλεγα πως θα γίνω καλά εγώ και θα πάθουν κάτι αυτοί».





Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *