ροή ειδήσεων

Ο Πανούσης ξαναχτυπά: Να εξετάζονται και οι πολιτικοί από ψυχίατρο μη γίνουμε φρενοκομείο



Συνεχίζει τις βολές κατά... πάντων ο αναπληρωτής υπουργός Προστασίας του Πολίτη,... ο οποίος πρότεινε να εξετάζονται και οι πολιτικοί από ψυχιάτρους.

Μάλιστα επαναλαμβάνοντας τη ρήση του Κωνσταντίνου Καραμανλή πρόσθεσε «για να μην γίνουμε ένα απέραντο φρενοκομείο».

«Υπερασπίζομαι τους θεσμούς της δημοκρατίας… Δεν δέχομαι να μου κάνουν μαθήματα κάποιοι με μισά πτυχία…Δεν έχω τις φωτογραφίες των αντιπάλων μου στον τοίχο για να τους πετάω βελάκια», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Γιάννης Πανούσης, μιλώντας σε δημοσιογράφους.

Ο κ. Πανούσης, στο περιθώριο της εκδήλωσης για την δημιουργία Πολιτιστικού Κέντρου της Αστυνομίας, που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι στο Μέγαρο της λεωφόρου Κατεχάκη, σχολίασε χωρίς δισταγμό τα όσα τον κατηγορούν τον τελευταίο καρό, από διάφορες πλευρές.

Ο αναπληρωτής υπουργός ρωτήθηκε συγκεκριμένα σχετικά με την αναφορά του στην Βουλή, ότι κάποιοι δημιουργούν κλίμα καχυποψίας την ώρα που κάποιοι άλλοι προσπαθούν να συμφιλιώσουν την Αστυνομία με τους πολίτες, ποιους εννοεί και για ποιο σκοπό το κάνουν.

«Ακούσατε τι είπε η Χρυσή Αυγή στην ερώτησή της ότι ηγούμαι παρακράτους» απάντησε ο κ. Πανούσης και συνέχισε: «Υπάρχουν δύο απόψεις. Η μία που κάνει λόγο για αστυνομία του παρακράτους που εκεί βρίσκεις όλα τα σκοτεινά σημεία της μεταπολίτευσης του εμφυλίου ή της δικτατορίας και από την άλλη πλευρά υπάρχει μία αντίληψη που λέει να μεταμφιέζω τους αστυνομικούς, ντρέπεται για τους αστυνομικούς, δεν τους χρειάζεται και πρέπει να τους κρύβουμε. Δεν ξέρω αν αυτό είναι λαϊκή δημοκρατία, τι είναι αυτό το πράγμα δεν το ξέρω και η αστυνομία είναι στη μέση.Προσπαθώ λοιπόν εγώ πρώτον να κρατήσω το ηθικό της αστυνομίας, να μην νοιώθουν ότι τους γδύνουν, τους ντύνουν. Εγώ δεν έχω λόγο να μπαίνω σε πολιτικές αντιπαραθέσεις… Δεν έχω αντίπαλο κάποιον και να βάζω φωτογραφία στον τοίχο να του πετώ βελάκια. Εγώ μιλάω για θέματα της επιστήμης μου και του θεσμικού μου ρόλου. Για περιπτώσεις άλλων επιστημών και άλλων ρόλων, θεατρικών ή μη, ή κάτι άλλο, δεν μπορώ να μιλήσω».

Ο αναπληρωτής υπουργός, τόνισε ότι ζήτησε από τον πρωθυπουργό και θα του δώσει όλα τα στοιχεία των τεσσάρων μηνών «τι φθορές έχουνε γίνει, τι έχει καεί, τι μύτες έχουν ανοίξει, τι κεφάλια έχουν ανοίξει, για να δει ότι αυτό που ονομάζουν κάποιοι κύκλοι αστυνομία, αυταρχική, φασιστική κλπ., δεν βγαίνει στην πράξη».«Πρέπει να επαναφέρουμε την αλήθεια και να διώξουμε τα ιδεολογήματα» υπογράμμισε ο κ. Πανούσης και συμπλήρωσε: «Το κριτήριο ότι δεν ανήκω στο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι αρκετό γιατί στο ΣΥΡΙΖΑ δεν ανήκουν ο κ. Νικολούδης, ο κ. Παρασκευόπουλος, πολλοί άνθρωποι δεν ανήκουν, δεν υπάρχει αυτό το πράγμα. Το κριτήριο ότι κάνω λάθος είναι δεκτό από ανθρώπους που ξέρουν πως θα το κάνουν, διότι εν πάσει περιπτώσει είμαι καθηγητής πανεπιστημίου και ήμουν και πρύτανης, δεν μπορεί ο καθένας με μισό πτυχίο να μου κάνει μαθήματα…».

Στην συνέχεια ο κ. Πανούσης αναφέρθηκε στις αντιπαραθέσεις που υπήρξαν με άλλα πρόσωπα της κυβέρνησης, λέγοντας:«Προσωπική τριβή δεν έχω με κανέναν. Με την κ. Ζωή Κωνσταντοπούλου περάσαμε δύο υπέροχα χρόνια στη Βουλή, δεν υπάρχει προσωπική τριβή. Με την κ. Ραχήλ είχα καλές σχέσεις με τη γυναίκα. Ξαφνικά εκρήγνυται άσε αυτά που λένε , δεν θέλω να μπω σε αυτά, δεν έχει νόημα…»

iefimerida.gr

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

  1. Ανώνυμος12/6/15 11:08

    Και από πρωκτολόγο ..... "Ποιοί κυβερνούν? οι Ευρύπρωκτοι. Αριστοφάνης"

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *