Πραγματικός διάλογος ανάμεσα στον υπεύθυνο βάρδιας του τηλεφωνικού κέντρου,... του ΕΚΑΒ Ρόδου, και υπάλληλου υποδοχής μεγάλου ξενοδοχείου της δυτικής πλευράς του νησιού
- ΕΚΑΒ Ρόδου, παρακαλώ
- ΘΕΛΩ ένα ασθενοφόρο
- Παρακαλώ, περιγράψτε μου τι έχει συμβεί
- Μια πελάτισσα κτύπησε χαμηλά στο πόδι...στην παραλία
- Από που παίρνεται τηλέφωνο;
- Από το ξενοδοχείο ....
- Που βρίσκεται η τραυματίας τώρα;
- Στο δωμάτιό της!!!
- Δηλαδή μπορεί να μετακινηθεί
- Δεν ξέρω, δεν την είδα!!
- Σας παρακαλώ, επειδή αυτή τη στιγμή τα δύο ασθενοφόρα επιχειρούν, θα μπορούσατε να πάτε να δείτε τι ακριβώς συμβαίνει και να με ειδοποιήσετε; Αν μπορεί να μπει σε ταξί, από τη στιγμή που μπορεί να μετακινηθεί, θα ήταν ευχής έργο.
Η φωνή της υπάλληλου υποδοχής αλλάζει, γίνεται τραχιά, πιο έντονη, απειλητική, τρομαχτική...
- ΑΚΟΥΣΤΕ ΚΥΡΙΕ, ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΤΑΞΙ;;;!!!
ΕΜΕΝΑ ΤΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΚΑΛΩ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ!
ΑΝΕΥ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ!!!
ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ...
ΡΕ ΕΛΛΗΝΑ ΤΗ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ??? ΣΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΤΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΤΑ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝ ΗΤΑΝ ΚΑΤΙ ΣΟΒΑΡΟ ΠΑΩ ΠΑΣΟ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΙΜΙ ΣΤΟ ΔΑΧΤΙΛΑΚΙ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΑΞΙ
ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΥΓΓΕΝΗ ΣΟΥ ΜΕ ΕΦΡΑΓΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΕΠΙΠΟΛΑΙΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΧΕΤΕ??
Ελα ρε παιδια δεν χρειαζεται να σχολιασουμε παραπανω.Ο ρεσεψιονιστας ηταν ασχετος ,απειρος,και ψωναρα.Μακαρι να μην του τυχει τιποτα σοβαρο γιατι θα κανει ζημια χοντρη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιστε σιγουροι οτι ο ξενοδοχος θα πληρωνε το ταξι
ΑπάντησηΔιαγραφήνα παρει ταξι και να το πληρωσει , οχι που καθονται ολη μερα στα all inclusives και δεν αφηνουν ευρω στον τοπο
ΑπάντησηΔιαγραφή