Ανανεώνουν τον στόλο τους οι Έλληνες εφοπλιστές. ΔΕΝ φτιάχνουν ούτε ένα πλοίο στα Ελληνικά ναυπηγεία για να στηρίξουν τους εργαζόμενους
Στην ανανέωση και ενίσχυση του στόλου τους εν καιρώ κρίσης επιμένουν οι Έλληνες εφοπλιστές....
σύμφωνα με τη μηνιαία έκθεση του ναυλομεσιτικού οίκου Golden Destiny. Πιο συγκεκριμένα, τον Ιούλιο, οι Έλληνες...εφοπλιστές προχώρησαν στην παραγγελία 15 νέων πλοίων, εκ των οποίων τα έξι είναι πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου, τα έξι τάνκερς, και τα υπόλοιπα τρία είναι πλοία μεταφοράς αερίου (2 LPG και 1 LNG).
Η συνολική χωρητικότητα των νέων πλοίων ανήλθε σε 103.936 Dwt, ενώ το κόστος τους έφθασε στα 581,5 εκατ. δολάρια. Είναι αξιοσημείωτο ότι οι Κινέζοι ανταγωνιστές το αντίστοιχο διάστημα προχώρησαν σε 24 νέες παραγγελίες πλοίων, συνολικής χωρητικότητας 42.554 dwt. Από αυτά, τα 8 είναι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Σε παγκόσμιο επίπεδο, τον περασμένο Ιούλιο, έγιναν 140 νέες παραγγελίες πλοίων, συνολικού κόστους 7,89 δισ. δολαρίων.
Στο εσωτερικό της χώρας, ιδιαίτερες αντιδράσεις προκαλεί η αύξηση της φορολογίας που επιβλήθηκε στην ελληνική ναυτιλία. Πιο συγκεκριμένα, βάσει του νέου Μνημονίου, επιβάλλεται αύξηση κατά 4% ετησίως για την πενταετία 2016 έως 2020 του φόρου χωρητικότητας των πλοίων, καθώς και της εισφοράς των πλοίων ελληνικών συμφερόντων υπό ξένη σημαία τα οποία είναι ασφαλιστικά συμβεβλημένα στο ΝΑΤ. Επίσης, παρατείνεται και για την τετραετία 2016 - 2019 η εισφορά που επιβλήθηκε το 2013 σε ναυτιλιακές εταιρείες επί του εισαγόμενου συναλλάγματος, ενώ σε φόρο χωρητικότητας θα υπόκεινται τα πλοία με σημαία ευρωπαϊκής ένωσης και ευρωπαϊκού οικονομικού χώρου σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου 27/1975.
Παράπονα Ρόδου
σύμφωνα με τη μηνιαία έκθεση του ναυλομεσιτικού οίκου Golden Destiny. Πιο συγκεκριμένα, τον Ιούλιο, οι Έλληνες...εφοπλιστές προχώρησαν στην παραγγελία 15 νέων πλοίων, εκ των οποίων τα έξι είναι πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου, τα έξι τάνκερς, και τα υπόλοιπα τρία είναι πλοία μεταφοράς αερίου (2 LPG και 1 LNG).
Η συνολική χωρητικότητα των νέων πλοίων ανήλθε σε 103.936 Dwt, ενώ το κόστος τους έφθασε στα 581,5 εκατ. δολάρια. Είναι αξιοσημείωτο ότι οι Κινέζοι ανταγωνιστές το αντίστοιχο διάστημα προχώρησαν σε 24 νέες παραγγελίες πλοίων, συνολικής χωρητικότητας 42.554 dwt. Από αυτά, τα 8 είναι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Σε παγκόσμιο επίπεδο, τον περασμένο Ιούλιο, έγιναν 140 νέες παραγγελίες πλοίων, συνολικού κόστους 7,89 δισ. δολαρίων.
Στο εσωτερικό της χώρας, ιδιαίτερες αντιδράσεις προκαλεί η αύξηση της φορολογίας που επιβλήθηκε στην ελληνική ναυτιλία. Πιο συγκεκριμένα, βάσει του νέου Μνημονίου, επιβάλλεται αύξηση κατά 4% ετησίως για την πενταετία 2016 έως 2020 του φόρου χωρητικότητας των πλοίων, καθώς και της εισφοράς των πλοίων ελληνικών συμφερόντων υπό ξένη σημαία τα οποία είναι ασφαλιστικά συμβεβλημένα στο ΝΑΤ. Επίσης, παρατείνεται και για την τετραετία 2016 - 2019 η εισφορά που επιβλήθηκε το 2013 σε ναυτιλιακές εταιρείες επί του εισαγόμενου συναλλάγματος, ενώ σε φόρο χωρητικότητας θα υπόκεινται τα πλοία με σημαία ευρωπαϊκής ένωσης και ευρωπαϊκού οικονομικού χώρου σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου 27/1975.
Παράπονα Ρόδου
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.