Τα επιτεύγματα της Αμυντικής Βιομηχανίας της Τουρκίας στον τομέα της κατασκευής Μη Επανδρωμένων Αεροχημάτων (ΜΕΑ/ Unmanned Aerial Vehicle-UAV), καθώς και τον σχεδιασμό για την κατασκευή νέων UAV μέχρι και το έτος 2030 παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια συνεδρίου για τις δυνατότητες της αεροδιαστημικής τεχνολογίας.
Όταν ολοκληρωθεί η κατασκευή τους θεωρείται δεδομένο ότι παράλληλα με τις παραβιάσεις του ελληνικού εναέριου χώρου από τουρκικά μαχητικά αεροσκάφη (αλλά και τουρκικά UAV), θα υπάρχουν και παραβιάσεις από UAV’s, τα οποία θα επιχειρούν στο Αιγαίο και στον Έβρο με το πρόσχημα συμμετοχής σε τουρκικές επιχειρήσεις κατά της λαθρομετανάστευσης, των ναρκωτικών, της παράνομης αλιείας, θαλάσσιας ρύπανσης κ.λπ.
Παρατηρώντας τον οδικό χάρτη (ROAD MAP) για την κατασκευή UAV τουρκικής κατασκευής, διαπιστώνουμε ότι μέχρι το 2018 η Τουρκία σχεδιάζει:
α. Την ολοκλήρωση των δοκιμών στο UAV ANKA και την πλήρη επιχειρησιακή του ένταξη στις Τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις (εντός του 2015).
β. Την κατασκευή ενός οπλισμένου UCAV (Unmanned Combat Aerial Vehicle) με την επωνυμία AKINCI (Eπιδρομέας), το οποίο θα έχει τα παρακάτω χαρακτηριστικά:
Ύψος πτήσης: 45.000 πόδια
Διάρκεια πτήσης: 14 ώρες
Ωφέλιμο Φορτίο: 1.000 Kg (Περιλαμβάνονται όλα τα όργανα επιτήρησης-αναγνώρισης-επικοινωνιών, όπως κάμερες, ραντάρ κ.α., καθώς και αριθμός οπλικών συστημάτων, όπως Α/Τ πύραυλοι).
Ακτίνα δράσης: 1000 km (με τη χρήση δορυφόρου)
γ. Την κατασκευή UAV περιστρεφόμενων πτερύγων (ελικόπτερο) το οποίο προορίζεται για ναυτική χρήση (απονήωση-προσνήωση) σε πλοία, το οποίο θα έχει τα παρακάτω χαρακτηριστικά:
Ύψος πτήσης: 18.000 πόδια
Διάρκεια πτήσης: 4-8 ώρες
Ακτίνα δράσης: 180 km
Επιπλέον η Τουρκία μέχρι το 2030 σχεδιάζει:
α. Την κατασκευή 2 UAV σταθερών πτερύγων τεχνολογίας STEALTH (μη ανιχνεύσιμα από ραντάρ).
β. Την κατασκευή 2 UAV περιστρεφόμενων πτερύγων (1 υψηλής ταχύτητας και 1 για μεταφορά φορτίων).
Όπως γίνεται εύκολα κατανοητό, ο τομέας των UAV βρίσκεται πολύ ψηλά στη λίστα των προτεραιοτήτων της Τουρκικής ηγεσίας (πολιτικής και στρατιωτικής), γεγονός που είχα επισημάνει και με το άρθρο της 30 Μαϊου 15 στο οποίο στο οποίο απαριθμούσα και τις αποστολές που δύνανται να αναλάβουν τα UAV (στρατιωτικές και μη).
Όσον αφορά τις στρατιωτικές αποστολές τονίζεται για μία ακόμη φορά ότι η χρήση των UAV παρέχει σημαντικά πλεονεκτήματα τόσο σε τακτικό όσο και σε στρατηγικό επίπεδο.
Ειδικότερα στον τομέα της επιτήρησης και έγκαιρης προειδοποίησης, η χρήση UAV σε συνδυασμό με εξειδικευμένο προσωπικό στην συλλογή, επεξεργασία και ανάλυση Πληροφοριών (οι ΤΕΔ έχουν εδώ και πολλά χρόνια Ειδικό Σώμα Πληροφοριών σε όλους τους Κλάδους και με στελέχη που στην συντριπτική τους πλειοψηφία γνωρίζουν άπταιστα την Ελληνική γλώσσα, ενώ στις Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις και μόνο η ιδέα δημιουργίας θεωρείται αιρετική), προσδίδει μεγάλα πλεονεκτήματα τόσο στις δυνάμεις που βρίσκονται στο πεδίο της μάχης, όσο και στην ηγεσία που θα έχει στα χέρια της έγκαιρες και έγκυρες πληροφορίες για την τρέχουσα κατάσταση (τόσο στην ειρήνη όσο και στην περίοδο των πολεμικών επιχειρήσεων).
Παράπονα Ρόδου
Όταν ολοκληρωθεί η κατασκευή τους θεωρείται δεδομένο ότι παράλληλα με τις παραβιάσεις του ελληνικού εναέριου χώρου από τουρκικά μαχητικά αεροσκάφη (αλλά και τουρκικά UAV), θα υπάρχουν και παραβιάσεις από UAV’s, τα οποία θα επιχειρούν στο Αιγαίο και στον Έβρο με το πρόσχημα συμμετοχής σε τουρκικές επιχειρήσεις κατά της λαθρομετανάστευσης, των ναρκωτικών, της παράνομης αλιείας, θαλάσσιας ρύπανσης κ.λπ.
Παρατηρώντας τον οδικό χάρτη (ROAD MAP) για την κατασκευή UAV τουρκικής κατασκευής, διαπιστώνουμε ότι μέχρι το 2018 η Τουρκία σχεδιάζει:
α. Την ολοκλήρωση των δοκιμών στο UAV ANKA και την πλήρη επιχειρησιακή του ένταξη στις Τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις (εντός του 2015).
β. Την κατασκευή ενός οπλισμένου UCAV (Unmanned Combat Aerial Vehicle) με την επωνυμία AKINCI (Eπιδρομέας), το οποίο θα έχει τα παρακάτω χαρακτηριστικά:
Ύψος πτήσης: 45.000 πόδια
Διάρκεια πτήσης: 14 ώρες
Ωφέλιμο Φορτίο: 1.000 Kg (Περιλαμβάνονται όλα τα όργανα επιτήρησης-αναγνώρισης-επικοινωνιών, όπως κάμερες, ραντάρ κ.α., καθώς και αριθμός οπλικών συστημάτων, όπως Α/Τ πύραυλοι).
Ακτίνα δράσης: 1000 km (με τη χρήση δορυφόρου)
γ. Την κατασκευή UAV περιστρεφόμενων πτερύγων (ελικόπτερο) το οποίο προορίζεται για ναυτική χρήση (απονήωση-προσνήωση) σε πλοία, το οποίο θα έχει τα παρακάτω χαρακτηριστικά:
Ύψος πτήσης: 18.000 πόδια
Διάρκεια πτήσης: 4-8 ώρες
Ακτίνα δράσης: 180 km
Επιπλέον η Τουρκία μέχρι το 2030 σχεδιάζει:
α. Την κατασκευή 2 UAV σταθερών πτερύγων τεχνολογίας STEALTH (μη ανιχνεύσιμα από ραντάρ).
β. Την κατασκευή 2 UAV περιστρεφόμενων πτερύγων (1 υψηλής ταχύτητας και 1 για μεταφορά φορτίων).
Όπως γίνεται εύκολα κατανοητό, ο τομέας των UAV βρίσκεται πολύ ψηλά στη λίστα των προτεραιοτήτων της Τουρκικής ηγεσίας (πολιτικής και στρατιωτικής), γεγονός που είχα επισημάνει και με το άρθρο της 30 Μαϊου 15 στο οποίο στο οποίο απαριθμούσα και τις αποστολές που δύνανται να αναλάβουν τα UAV (στρατιωτικές και μη).
Όσον αφορά τις στρατιωτικές αποστολές τονίζεται για μία ακόμη φορά ότι η χρήση των UAV παρέχει σημαντικά πλεονεκτήματα τόσο σε τακτικό όσο και σε στρατηγικό επίπεδο.
Ειδικότερα στον τομέα της επιτήρησης και έγκαιρης προειδοποίησης, η χρήση UAV σε συνδυασμό με εξειδικευμένο προσωπικό στην συλλογή, επεξεργασία και ανάλυση Πληροφοριών (οι ΤΕΔ έχουν εδώ και πολλά χρόνια Ειδικό Σώμα Πληροφοριών σε όλους τους Κλάδους και με στελέχη που στην συντριπτική τους πλειοψηφία γνωρίζουν άπταιστα την Ελληνική γλώσσα, ενώ στις Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις και μόνο η ιδέα δημιουργίας θεωρείται αιρετική), προσδίδει μεγάλα πλεονεκτήματα τόσο στις δυνάμεις που βρίσκονται στο πεδίο της μάχης, όσο και στην ηγεσία που θα έχει στα χέρια της έγκαιρες και έγκυρες πληροφορίες για την τρέχουσα κατάσταση (τόσο στην ειρήνη όσο και στην περίοδο των πολεμικών επιχειρήσεων).
Παράπονα Ρόδου
δεν θα προλαβουν . θα τους σκοτωσει η ρωσια .
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην Ελλάδα δε χρειάζετε πόλεμο για να την πάρουν, έτσι κι' αλλιώς όλα τα 'χουν πουλήσει.
ΑπάντησηΔιαγραφή