ροή ειδήσεων

Γνωστός τραγουδιστής αποκάλυψε την περιπέτεια υγείας του: Διαγνώστηκα με λευχαιμία

Συνέντευξη στο περιοδικό «Λοιπόν» παραχώρησε ο τραγουδιστής... Χάρης Κωστόπουλος, ο οποίος μίλησε για την περιπέτεια που πέρασε, όταν διαγνώστηκε με λευχαιμία.
-Σε ποια ηλικία ήρθε;
-Στα 27. Έκανα εξετάσεις και διαγνώστηκα με λευχαιμία.
-Ήσουν παντρεμένος;
-Βέβαια, και ο μεγάλος μου ο γιος ήταν 2 χρονών.
-Ποιο ήταν το πρώτο πράγμα που σκέφτηκες;Δεν ήξερα ακριβώς τι είναι. Το συνειδητοποίησα όταν ξεκίνησαν οι χημειοθεραπείες. Ο άνθρωπος δεν ξέρει πόση δύναμη κρύβει μέσα του. Στην αρχή υπάρχει απογοήτευση, μετά παλεύεις και στη συνέχεια, αν βρεις κάπου να πιστέψεις και να πιαστείς από αυτό, αλλάζουν τα πράγματα.
-Φοβήθηκες το θάνατο;Πολλές φορές.
-Η γυναίκα σου πως το αντιμετώπισε;
Βράχος. Μέρα νύχτα ήταν δίπλα μου. Σε αυτές τις περιπτώσεις τα μόνα άτομα που θέλεις δίπλα σου είναι οι δικοί σου άνθρωποι. Η οικογένειά σου. Εκείνοι άλλωστε το γνώριζαν πριν από εμένα.
-Μου ανέφερες πως πιάστηκες από κάποια δύναμη. Ποια ήταν αυτή;
-Ο Άγιος Ραφαήλ στη Μυτιλήνη. Πηγαίνω κάθε χρόνο δύο φορές. Ανάβω ένα κεράκι, του λέω “ευχαριστώ” και φεύγω.
-Πρώτη φορά που ζήτησες τη βοήθειά του πήγες στο μοναστήρι;
-Μετά, αφού είχα αρχίσει να βγαίνω από το πρόβλημα. Η πίστη μου με έσωσε. Αν ο άνθρωπος δεν έχει να πιστέψει κάπου με αυτές τις αρρώστιες, δεν τα βγάζει πέρα. Εγώ μέχρι τότε δεν είχα σχέση με θρησκείες.
-Πόσα χρόνια κράτησε το πρόβλημα;
-Πήγα στην πορεία στην Αγγλία, όπου μου είπαν ότι αν τρία χρόνια δεν εμφανιστεί κάτι, είσαι καλά. Δόξα τω θεό, τα πράγματα πήγαν καλά.




Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *