ροή ειδήσεων

Αυτή είναι η λέξη που "απαγορεύεται" να γράφουμε σ' ένα... mail;


Αν υπάρχει μία λέξη που θα κάνει τον παραλήπτη ενός mail σας να το...
πετάξει κατευθείαν στα σκουπίδια, αυτή είναι το «εγώ» στην αρχή αυτού.
Αυτό... τουλάχιστον υποστηρίζει ο Τζόναθαν Τις, συν-πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Loews Corporation και ο πρόεδρος της θυγατρικής της Loews Hotels & Resorts, στους New York Times.

Πριν η ηλεκτρονική επικοινωνία γίνει δημοφιλής, η επίσημη διδασκαλία γραφής επιστολής θύμιζε έντονα σχολείο, μιας και το κακό εθιμοτυπικό ήθελε η αλληλογραφία του γραφείου να ξεκινά με το «εγώ».

«Το αφεντικό μου μου είπε πως κάθε φορά που γράφουμε ένα γράμμα - και τώρα πια ισχύει και στα mail - ποτέ δεν ξεκινάμε μια παράγραφο με τη λέξη ''εγώ'', γιατί αυτό δίνει την εντύπωση πως εσείς είστε το πιο σημαντικό πρόσωπο στην επικοινωνία», εξήγησε.

Σήμερα, συνεχίζει να εφαρμόζει αυτόν τον κανόνα στην αλληλογραφία του και ενθαρρύνει και τους άλλους να πράξουν το ίδιο.

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *