ροή ειδήσεων

Γι αυτό έδιωξαν την Miss Ελλάς από τον τελικό διαγωνισμό ομορφιάς Miss Universe

Πολλά ακούστηκαν τις τελευταίες μέρες για τον αποκλεισμό της Θεοδώρας Ντανιέλα ΝτεΜοράις Μοσχούρη,... η οποία και θα μας εκπροσωπούσε στον τελικό διαγωνισμό ομορφιάς Miss Universe, ο οποίος θα γινόταν στην Κίνα στις 19 Δεκεμβρίου….

Όπως σας είχαμε ενημερώσει, δημοσιεύματα που έκαναν το γύρο του διαδικτύου, ανέφεραν πως η μελαχρινή κοπέλα με καταγωγή από την Χίο και την Βραζιλία είχε ανάρμοστη συμπεριφορά, γι’ αυτό και την έδιωξαν κακήν κακώς από “χώρα του Δράκου”.

Η ίδια, μίλησε στην εκπομπή «Όλα πρώτη φορά» δίνοντας την δική της εξήγηση για το τι συνέβη.

«Την πρώτη μέρα που πήγα εκεί όλα ήταν μια χαρά. Την δεύτερη μέρα ξεκίνησαν οι ενασχολήσεις των κοριτσιών με τα project τους, τα βίντεο με τους χορούς, με τον χορό της πατρίδας, τα βίντεο με τα ταλέντα και κάποια άλλα. Πήγα λοιπόν εκεί και οι υπεύθυνοι για τα Miss World μου είπαν πως δεν μπορώ να συμμετέχω στις δραστηριότητες. Χαρακτηριστικά μου είπαν πως δεν τους έχω φέρει όλα αυτά που μου έχουν ζητηθεί. Εγώ λοιπόν τους είπα πως δεν γνωρίζω τι μου λένε. Τότε και εκείνοι γύρισαν και μου είπαν “Η διοργάνωσή σου δεν σ’ έχει ενημερώσει; Η αρμόδια αρχή σου θα έπρεπε να ντρέπεται γιατί μέσα στο συμβόλαιο που έχουμε υπογράψει γράφει ρητά πως πρέπει να υπάρχουν κάποια συγκεκριμένα πράγματα. Δεν είναι κάτι που μπορούμε να ξεπεράσουμε έτσι. Αυτά που ουσιαστικά χρειάζονταν εκεί ήταν ένα βίντεο με μία φιλανθρωπία που έχουμε κάνει, ως δώρο της χώρας μας» είπε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε:

«Από την πρώτη μέρα που έφτασα στην Κίνα μέχρι την τελευταία έψαχνα, την ελληνική διοργάνωση μαζί με τους υπεύθυνους για τα Miss World για να μου στείλουν τις φωτογραφίες για τα sites. Δεν τους έψαχνα για να μου δώσουν αναφορά σχετικά με το τι έγινε με τα project αλλά να μου στείλουν τις φωτογραφίες για το site γιατί μία μέρα πριν φύγω για την Κίνα, η θέση της Ελλάδας στην ιστοσελίδα του Miss World ήταν άδεια. Πραγματικά πήγα εκεί και ντρεπόμουν που είμαι Ελληνίδα».

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

  1. Ανώνυμος10/12/15 17:29

    Δεν έχεις και άδικο κοπέλα μου, πολλοί εδώ ντρέπονται για την κατάντια αυτής της χώρας του ρουσφετιού, της ανοργανωσιάς και της ρεμούλας. Αλλά βλέπεις η πολή δημοκρατία μας βγήκε σε αναρχία και ο καθένας κάνει ότι θέλει, αρχής γενομένης από τους απατεώνες πολιτικούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *