ροή ειδήσεων

Η Αθήνα «έκλεψε» τη νεράιδα της Ρόδου Αναστασία Κορινθίου!

«Φύσηξε νοτιοανατολικός Άνεμος…» μας λέει η Αναστασία Κορινθίου. Πήρε μια βαλίτσα στο χέρι, τα τρία παιδιά της στο άλλο χέρι και μετακόμισε, για μόνιμη εγκατάσταση, στην Αθήνα. Είναι συγγραφέας βιβλίωνbest sellers, δημοσιογράφος, με επιτυχημένη καριέρα στην τηλεόραση και στο ραδιόφωνο, διοργανώτρια εκδηλώσεων και πολλά άλλα. Στην Αθήνα θα αναλάβει και τον «ρόλο» της επιχειρηματία. Ποιες εκπλήξεις μας ετοιμάζει;



ΕΡ. Αναστασία εδώ και λίγες ημέρες βρίσκεσαι στην Αθήνα και όπως έχεις δηλώσει ήρθες για να μείνεις. Στη Ρόδο έχεις ζήσει τα περισσότερα χρόνια της ζωής σου, εκεί μεγάλωσες, δημιούργησες οικογένεια, αναδείχθηκες ως δημοσιογράφος και συγγραφέας και πολλά άλλα. Είναι οριστικό το αντίο που της είπες;

ΑΠ. ΑΝΤΙΟ δεν λέω ποτέ! Ειδικά σε ότι αγάπησα! Στην Ρόδο έζησα και «έζησα» οπότε θα ανταμώνουμε συχνά για να λέμε καλησπέρες, καληνύχτες και καλημέρες. Άλλωστε δεν έχω κλείσει φιλίες-συνεργασίες… Με τον όμιλο Colorado και τον Μιχάλη Ταχλιαμπούρη (τύχη να τον έχεις γνωρίσει) όπως και με το Summer Rhodes festival κρατώ ακόμη επαφή και νιώθω τυχερή για αυτό!



ΕΡ. Υπήρξε κάποιο γεγονός που συνετέλεσε στο να πάρεις μια τόσο σημαντική απόφαση ή ήταν κάτι που το σχεδίαζες από καιρό;

ΑΠ. Μόνο κάτι πολύ «δυνατό» θα με έπαιρνε μακριά από την…. θάλασσά μου!! Ναι… ένα «οριστικό αντίο» μ΄ έκανε να πω «γεια» σε νέες προκλήσεις και να…. συστηθώ με την Αθήνα ξανά. Άφησα πίσω μου ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής μου (26 χρόνια για την ακρίβεια), αλλά ας πούμε ότι έφυγα δίχως πίκρα, κακίες, λόγια που μετανιώνεις για αυτά. Έφυγα με ένα φωτεινό χαμόγελο ως αρμόζει στο νησί του Ήλιου!



ΕΡ. Πόσο εύκολη ή δύσκολη είναι η προσαρμογή σου στα δεδομένα της πρωτεύουσας;

ΑΠ. Σίγουρα πιο εύκολη απ΄ ότι περίμενα… Χθες έκλεισα μήνα στην… πρωτεύουσα! Δηλώνω ενθουσιασμένη! Έχω δίπλα μου τα τρία υπέροχα παιδιά μου, την μητέρα μου, τους εκδότες μου Γιάνννη Φιλιππίδη και Νικόλα Τελίδη, φίλους που με αγαπούν και συνεργάτες που με εκτιμούν! Άρα….σχεδόν δεν υπήρξε στάδιο προσαρμογής… Νέα ζωή με το… καλημέρα σας ΗΡΘΑ!



ΕΡ. Πιστεύεις ότι ένα νέο ξεκίνημα στην Αθήνα θα είναι εύκολο ή δύσκολο;

ΑΠ. Θα είναι ..μαγικό! Θα είναι πρόκληση, ευκαιρία, ΣΤΙΓΜΕΣ που είμαι έτοιμη να κάνω… χρόνο μου!



ΕΡ. Η πρώτη επίσημη εμφάνισή σου πραγματοποιήθηκε στο Vibe bar στις 28/2. Εκεί αναφέρθηκες γενικά στα μελλοντικά σχέδια σου και στην εξέλιξη της συνεργασίας σου με την ΑΝΕΜΟΣ εκδοτική. Θέλεις να μας πει κι εδώ λίγα λόγια γι΄ αυτή τη νέα συνεργασία;

ΑΠ. Ήταν μια μαγική βραδιά χάρη στον Χρήστο Τερζίδη και τους δημοσιογράφους Γιάννη Βίτσα και Άννα Τσιαλτά. Οι φίλοι που μαζεύτηκαν και γέμισαν ασφυκτικά τον χώρο, γέμισαν και την καρδιά μου και τις όποιες αν θες ανασφάλειες μου… Η ηθοποιός Χριστίνα Πάγκαλη μάγεψε με την βελούδινη φωνή της και η βραδιά θύμιζε… εξομολογήσεις καρδιάς από αυτές που κάνεις με καλό κρασί και καλούς φίλους! Μια από τις… εξομολογήσεις αφορούσε και στο νέο βιβλίο που γράφουμε μαζί με την Δικαία Μαραβέλια από την όμορφη Σύμη αλλά και στα σεμινάρια Δημιουργικής γραφής που θα κάνουμε μαζί με τον Γιάννη Φιλιππίδη και με τίτλο ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ! Στα σεμινάρια αυτά θα «γνωριστούμε» μέσα από την πένα με νέους ανθρώπους και η δέσμευση της ΑΝΕΜΟΣ εκδοτική αφορά στο ότι θα δουν την δουλειά τους να… ΓΙΝΕΤΑΙ ΒΙΒΛΙΟ!



ΕΡ. Γνωρίζω ότι, εκτός από τη συγγραφέα και τη δημοσιογράφο, που γνωρίζουμε πολύ καλά και διαβάζουμε ανελλιπώς, θα γνωρίσουμε και την επιχειρηματία Αναστασία Κορινθίου. Με τι ακριβώς σκοπεύεις ν΄ ασχοληθείς;

ΑΠ. Ήδη έκανα τις… επαφές μου και θα ξεκινήσω πολύ σύντομα ραδιόφωνο και τηλεόραση (θα μάθετε σε λίγες μέρες). Φτιάχνω την… νέα μου ομάδα εδώ στην Αθήνα μιας και οι αγαπημένοι φίλοι-συνεργάτες δεν μπορούν να ακολουθήσουν, όπως είναι λογικό, εδώ! Πίστεψε με… όμορφα πράγματα ετοιμάζονται!! Όσο για την επιχειρηματικότητα… ναι με «βρήκε» δεν την βρήκα, αφού η οικογενειακή μας επιχείρηση, τα ΠΛΕΚΤΑ ΑΓΓΕΛΪΚΗ με ιστορία 35 χρόνων πίσω τους και 100% Ελληνική είναι πια για μένα πρώτη σκέψη, ανάγκη και επιθυμία να πάει καλά!!!



ΕΡ. Σε μια περίοδο οικονομικής κρίσης, για τη χώρα μας, πας κόντρα σ οποιαδήποτε αρνητική σκέψη και ανοίγεις φτερά για νέα πετάγματα. Είσαι φύσει αισιόδοξη;

ΑΠ. Από μωρό… Δεν έκλαψα όταν γεννήθηκα… χαμογελώ ΠΑΝΤΑ! Πιστεύω ότι όλα γίνονται για έναν λόγο κι αφήνω τη ζωή να με ξαφνιάζει με τα σενάρια που γράφει για μένα. Πιστεύω ότι όλοι έχουμε γεννηθεί πρωταγωνιστές κι όχι κομπάρσοι… Όλοι! Πιστεύω ότι το… χειροκρότημα είναι η αγάπη που δίνουμε και εισπράττουμε!



ΕΡ. Οι φίλοι σου πόσο κοντά σου βρίσκονται, στα νέα δεδομένα που χαράζεις στη ζωής σου;

ΑΠ. Είναι δίπλα μου και είμαι πολύ τυχερή γι΄ αυτό, όμορφοι άνθρωποι. Αληθινοί φίλοι… Φίλοι που το χαμόγελο τους είναι αληθινό και το δάκρυ τους γνήσιο! Φίλοι που χωρίς αυτούς δεν ξέρω αν θα είχα βρει το κουράγιο να μείνω ο εαυτός μου! Να συνεχίσω να πιστεύω στους ανθρώπους!



ΕΡ. Μπορείς να αποκαλύψεις στους αναγνώστες του now24.gr πότε και ποια είναι η επόμενη εκδήλωση που ετοιμάζεις;

ΑΠ. Φυσικά! Ετοιμάζω ένα πολύ φιλόδοξο οικολογικό project για τον αγαπημένο φίλο Νίκο Χαλακατενεβάκη και την Daikin που θα γίνει στην Ρόδο, μια εκδήλωση για παιδιά με τίτλο ΚΑΝΕ ΕΥΧΗ ΣΕ ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ με την όμορφη παραμυθού Ειρήνη Φραγκάκη, την Νίτσα Μανωλά που ζει στην Αμερική και τον… τηλεοπτικό Νίκο Τζούμα, μία επίδειξη μόδας για τα Πλεκτά μας, τα Πλεκτά ΑΓΓΕΛΙΚΗ με την Ανοιξιάτικη κολεξιόν, στην οποία μοντέλα θα είναι… επώνυμες Αθηναίες από όλους τους χώρους (θέατρο, μουσική, συγγραφή, δημοσιογραφία). Εσύ… μην κλείσεις τίποτα Μαίρη μου για εκείνη την ημερομηνία!



ΕΡ. Αφού σου ευχηθώ καλή επιτυχία σε όλα όσα ετοιμάζεις, αφήνω σε σένα τον επίλογο της κουβέντας μας.

ΑΠ. Φύσηξε νοτιοανατολικός Άνεμος… Μην βάλεις ζακέτα… Πάμε βόλτα ΜΑΖΙ! Ευχαριστώ…



* Οι φωτογραφίες από την 1η επίσημη εμφάνιση της Αναστασίας Κορινθίου στην Αθήνα είναι ευγενική παραχώρηση από την φωτογράφο Ζηνέτα Χατζηρήγα

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

  1. Ανώνυμος16/3/16 10:57

    αν έτσι είναι οι νεράϊδες τότε και εγώ είμαι καρούλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *