ροή ειδήσεων

ΚΑΤΑΡΡΙΠΤΕΤΑΙ !! Τα Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών !!

άλλη μια πατάτα του "ελληνοχριστιανισμού"

Καμιά φορά αναρωτιέμαι γιατί ασχολούμαι με μερικά θέματα. Είναι εντυπωσιακό πόσο πολύ θέλει να πιστέψει ο κόσμος την κάθε μια χαζομάρα απλώς και μόνο επειδή τυχαίνει να ταιριάζει με την κοσμοθεωρία του.
Χρόνια πριν, προ κρίσης (ΠΚ), οι Έλληνες περηφανευόμασταν πόσο ανεκτικοί ήμασταν, πόσο
ανοικτόμυαλοι και πόσο αντιρατσιστές. Η κρίση στην Ελλάδα έβγαλε όλα τα άσχημα χαρακτηριστικά που, όπως φαίνεται, κρύβαμε επιμελώς κάτω από το χαλάκι. Μέσα σε τέσσερα χρόνια δεν υπάρχει αρκετός χρόνος για να πάψουμε να είμαστε αντιρατσιστές. Συνήθως είσαι ανεκτικός με τους άλλους ανθρώπους που είναι διαφορετικοί μαζί σου όταν η παιδεία σου σε έχει οδηγήσει σε αυτό το σημείο. Αν δεν έχεις τη κατάλληλη παιδεία, και όπως φαίνεται οι περισσότεροι Έλληνες δεν την έχουμε, τότε στις καλές και εύκολες εποχές δείχνεις τα καλύτερα χαρακτηριστικά σου, αλλά μόλις κάτι πάει στραβά εμφανίζονται όλα τα σκοτεινά τέρατα που έκρυβες τόσο καιρό μέσα στο μυαλό σου. Τελικά όπως φαίνεται είμαστε και ρατσιστές και αντισημιτιστές σε υψηλό βαθμό.
Πρόσφατα διάβασα πως ένα από τα πιο δημοφιλή βιβλία στην Ελλάδα είναι “Τα Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών”. Δυστυχώς δεν μπόρεσα να βρω πηγή που να το επιβεβαιώνει, αλλά και μόνο το γεγονός πως το βιβλίο αυτό εκδίδεται από 8 διαφορετικούς εκδοτικούς οίκους είναι ενδεικτικό της δημοφιλίας του.
Το βιβλίο αυτό υποτίθεται πως είναι τα πρακτικά μιας συνάντησης που έγινε περί τα τέλη του 19ου αιώνα μεταξύ κάποιων σοφών Εβραίων, οι οποίοι συζητούν για διάφορα θέματα που, αν τα συγκεντρώσεις, τότε σου δείχνουν με ποιο τρόπο σκοπεύουν να κυριαρχήσουν στον κόσμο όλο.
Το βιβλίο αυτό εκδόθηκε για πρώτη φορά το 1903 στη Ρωσία. Η εφημερίδα Ζνάμια, μια ακροδεξιά φυλλάδα με ξεκάθαρο αντισημιτικό προσανατολισμό άρχισε να εκδίδει στη σειρά 24 κεφάλαια από αυτό το βιβλίο.
Μέσα στα επόμενα χρόνια το βιβλίο μεταφράστηκε σε πολλές γλώσσες και αποτέλεσε ένα από τα πιο σημαντικά όπλα προπαγάνδας των Ναζί και του Χίτλερ ειδικά.
Το πρόβλημα με αυτό το βιβλίο δεν είναι μόνο το περιεχόμενό του που είναι τόσο αντισημιτικό που δεν είναι υπερβολή να πούμε πως σε αυτό οφείλονται αρκετοί θάνατοι Εβραίων, αλλά το γεγονός πως είναι 100% πλαστό.
Πως το ξέρουμε; Δεν είναι πολύ δύσκολο και μάλιστα αυτό έχει αποδειχθεί από τον Αύγουστο του 1921 όταν οι Times του Λονδίνου, σε ένα άρθρο με τίτλο “Το Τέλος των Πρωτόκολλων” δείχνει πως το βιβλίο είναι κατά το πλείστον αντιγραφή από ένα βιβλίο που λέγονταν “Διάλογοι στην Κόλαση μεταξύ Μακιαβέλι και Μοντεσκιέ”, που είχε γραφτεί το 1864 από τον Μορίς Τζολί. Ο Τζολί είχε γράψει ένα σατιρικό κείμενο για το πως ο Ναπολέων σκόπευε να καταλάβει τον κόσμο. Μάλιστα η αντιγραφή είναι τόσο εμφανής ώστε σε κάποια σημεία ο πλαστογράφος έχει απλώς αντικαταστήσει τη λέξη “Γαλλικό” με “τον κόσμο” και τη λέξη “Ναπολέων ΙΙΙ” με “Εβραίοι”. Μιας και τα δύο βιβλία είναι ακόμα διαθέσιμα σίγουρα μπορείτε να κάνετε συγκρίσεις αν θέλετε. Αν δεν θέλετε να τα αγοράσετε, δείτε τα link παρακάτω.

Dialogue in Hell Between Machiavelli and MontesquieuThe Protocols of the Elders of Zion

How are loans made? By the issue of bonds entailing on the Government the obligation to pay interest proportionate to the capital it has been paid. Thus, if a loan is at 5%, the State, after 20 years, has paid out a sum equal to the borrowed capital. When 40 years have expired it has paid double, after 60 years triple: yet it remains debtor for the entire capital sum.
— Montesquieu, Dialogues, p. 209
A loan is an issue of Government paper which entails an obligation to pay interest amounting to a percentage of the total sum of the borrowed money. If a loan is at 5%, then in 20 years the Government would have unnecessarily paid out a sum equal to that of the loan in order to cover the percentage. In 40 years it will have paid twice; and in 60 thrice that amount, but the loan will still remain as an unpaid debt.
— Protocols, p. 77

Like the god Vishnu, my press will have a hundred arms, and these arms will give their hands to all the different shades of opinion throughout the country.
— Machiavelli, Dialogues, p. 141
These newspapers, like the Indian god Vishnu, will be possessed of hundreds of hands, each of which will be feeling the pulse of varying public opinion.
— Protocols, p. 43

Now I understand the figure of the god Vishnu; you have a hundred arms like the Indian idol, and each of your fingers touches a spring.
— Montesquieu, Dialogues, p. 207
Our Government will resemble the Hindu god Vishnu. Each of our hundred hands will hold one spring of the social machinery of State.
— Protocols, p. 65

Το παραπάνω πινακάκι είναι από τη Wikipedia και φαίνεται πολύ όμορφα σε τί βαθμό έχει γίνει η λογοκλοπή.
Όλα αυτά δεν αφήνουν πολλές αμφιβολίες για τη πλαστότητα των “Πρωτόκολλων” και αν υπάρχουν κάποιοι που πιστεύουν πως αυτό το κείμενο αποδεικνύει κάποια τεράστια συνωμοσία των Εβραίων τότε δεν κάνουν απλώς λάθος, αλλά είναι για δέσιμο.
Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα σε αυτή τη χώρα είναι η διάθεσή μας να ρίχνουμε τα λάθη μας σε άλλους. Ένας από τους αγαπημένους μας στόχους είναι οι Εβραίοι και το γεγονός πως ένα αποδεδειγμένα πλαστό βιβλίο εξακολουθεί να πουλάει οφείλεται αποκλειστικά στο ότι στοχοποιεί τους Εβραίους.
Δεν με ενδιαφέρει ποιός το έγραψε και τί ήθελε να πετύχει, αν δείτε τα παρακάτω link θα βρείτε και αυτές τις απαντήσεις. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι πως όσο φταίνε οι άλλοι για όλα, τόσο δεν θα μπορούμε να λύσουμε τα δικά μας προβλήματα. Ο μόνος τρόπος να μπορέσουμε να διορθώσουμε τα λάθη μας είναι να καταλάβουμε πως είναι δικά μας.
Greek Skeptic
Πηγές:

Handwerk, B. “Anti-Semitic “Protocols of Zion” Endure, Despite Debunking.” National Geographic News. National Geographic Society, 11 Sep. 2006. Web. 13 Aug. 2011.http://news.nationalgeographic.com/news/2006/09/060911-zion.html
Joly, M. Dialogue aux enfers entre Machiavel et Montesquieu. Bruxelles: Impr. de A. Mertens et fils, 1864. http://www.scribd.com/doc/115520213/Dialogue-In-Hell-Between-Machiavelli-and-Montesquieu-by-Maurice-Joly
Dunning, B. “The Zionist Conspiracy.” Skeptoid Podcast. Skeptoid Media, Inc., 16 Aug 2011. Web. 26 Jul 2013. http://skeptoid.com/episodes/4271
The Protocols of the Meetings of the Learned Elders of Zion, 1903. http://ddickerson.igc.org/The_Protocols_of_the_Learned_Elders_of_Zion.pdf
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Protocols_of_the_Elders_of_Zion

ΠΗΓΗ

Σχόλια

  1. Ανώνυμος11/4/16 17:58

    Ελλάνια Αξιακά Πρωτόκολλα της Ελλήνων Πολιτείας
    Τα Ελλάνια Αξιακά Πρωτόκολλα της Ελλήνων Πολιτείας αποτελούνται από 12 Αξίες μέσα από τις οποίες πηγάζουν 18 Αρχές και 3 Νόμοι.

    Η Ελληνική Δημοκρατία προάγει το Ελληνικό Αξιακό σύστημα γιατί μόνο μέσα από αυτό ο άνθρωπος οντολογικά παίρνει την θέση που του ανήκει, έτσι ο άνθρωπος γίνεται πολίτης ζώντας σε πόλη, παράγοντας πολιτισμό.

    Οι Ελλάνιες Αξίες
    Αξίες είναι οι ιδιότητες οι οποίες όσο περισσότερο αναδεικνύονται από το άνθρωπο τόσο περισσότερο τον τοποθετούν στην μεσότητα.

    ΛΟΓΙΚΗ είναι το μέσον το οποίο οδηγεί στην νόηση η οποία αποδέχεται το ορθόν και τo υπαρκτόν αποκλειστικά μόνο μέσω της αποδεικτικής διεργασίας.
    ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ η οποία θέτει τον άνθρωπο σε απεριόριστη και διαρκή Δυνατότητα δυναμικής και πρωτίστως βουληματικής πορείας προς την αναζήτηση και εφαρμογή από μέρους του αρχών με την μεγαλύτερη κατά το δυνατόν νομοτελειακή προσέγγιση.
    ΑΡΕΤΗ είναι γνωσιακή υπεροχή η οποία αποτυπώνεται σε όλες τις εκδηλώσεις και αποφάσεις, χωρίς το ίδιον όφελος ή η έπαρση να είναι το κίνητρο.
    ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ως μέσον για την απόδοση διανεμητικά, διορθωτικά ή και με αμοιβαιότητα του δικαίου.
    ΙΣΟΤΗΣ είναι η επακριβώς παροχή ίσων ευκαιριών προς όλους τους πολίτες χωρίς καμία διάκριση, η αξιοποίηση των ευκαιριών όμως εξαρτάται απο τον καθένα πολίτη ξεχωριστά.
    ΑΦΘΟΝΙΑ είναι η επάρκεια παροχής υλικών και πνευματικών αγαθών καθώς και ευκαιριών προς όλους τους πολίτες ως απαραίτητη προϋπόθεση για την αποφυγή φθόνου.
    ΑΛΗΘΕΙΑ είναι η έξοδος από την οντολογική λήθη και η ταύτιση της νοητικής λειτουργίας με το υπαρκτό.
    ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ είναι οτιδήποτε διαπερνώντας μέσα από τις αισθήσεις μας καλύπτει την ευαισθησία που έχουμε έμφυτη μέσα μας.
    ΑΡΜΟΝΙΑ η σύγκλιση, η αρμογή, η σύνδεση διαφορετικών ή αντιθέτων σε ένα σύνολο με ευρυθμία, ορθή αναλογία και τέλεια συναρμογή.
    ΑΝΔΡΕΙΑ «Ανδρεία εστί έξις ψυχής ακίνητος υπο φόβου, επιστήμη των κατάπόλεμον πραγμάτων, θάρσος πολεμικόν, εγκράτεια ψυχής προς τα φοβερά και δεινά, τόλμη υπηρετική φρονήσεως, ευθαρσία επί θανάτου προσδοκίας, έξις διαφυλακτική λογισμών ορθών εν κινδύνοις».
    ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ η πορεία και ο τελικός προορισμός της πορείας του ανθρώπου όταν ταυτίζονται με τον λόγο (σκοπό) της ύπαρξης του.
    ΓΝΩΘΙ ΣΕΑΥΤΟΝ Η αυτογνωσία μας για το ποιοι είμαστε από που προερχόμαστε σε ποιο σχέδιο εντασσόμαστε και ποιο προορισμό έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος11/4/16 17:59

    Οι Αρχές του Αξιακού συστήματος
    Αρχές = Λειτουργικές προβολές εφαρμογής του Αξιακού συστήματος.

    Αρχές είναι τα σημεία αναφοράς του κοινωνικού τα οποία δημιουργούν συγκεκριμένο λειτουργικό πλαίσιο.

    Αξιακές Αρχές (πηγάζουν από τις Αξίες)

    ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗ ως την τέχνη να φτάνεις στην αλήθεια και καταλήγει σε σωστά συμπεράσματα.
    ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Σε μια ελεύθερη κοινωνία, διασφαλίζεται η δικαιοσύνη και η αξιοκρατία, οι πολίτες αγωνίζονται ανεμπόδιστα για την ανανέωση νόμων και θεσμών.
    ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Η άσκηση πολιτικής ή πολιτειακής δράσης είναι υποχρέωση όλων των πολιτών. Η συμμετοχή στο εκλέγειν - εκλέγεσθαι, στο συνέρχεσθαι, συμμετοχής στα κοινά και στην άσκηση ελέγχου εξουσίας.
    ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Είναι η εκδήλωση της ελεύθερης βούλησης των ατόμων της πολιτείας μέσα όμως στα πλαίσια της κοινωνικής ελευθερίας η οποία προηγείται σε κάθε περίπτωση.
    ΙΣΟΝΟΜΙΑ Είναι αφενός η ισότης των πολιτών έναντι του Νόμου και η εφαρμογή του Νόμου αδιακρίτως από όλους τους πολίτες και αφετέρου η λειτουργία χωρίς την ελάχιστη αλληλεξάρτηση Νομοθέτη και εκτελεστικής Εξουσίας.
    ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑ Είναι οι μηχανισμοί οι οποίοι εγγυούνται την αντιμετώπιση των Πολιτών με ισότητα εκ μέρους της Πολιτείας καθώς και η πραγματική αμοιβαιότητα σχέσεων Πολιτών και Πολιτείας.
    ΙΣΟΚΡΑΤΙΑ Είναι το βάρος των αποφάσεων της Πολιτείας να ισοκατανέμεται σε όλους τους Πολίτες χωρίς διακρίσεις, εξαιρέσεις κλπ.
    ΙΣΗΓΟΡΙΑ οι ίδιοι να έχουν ίσο δικαίωμα αγόρευσης.
    ΔΙΑΝΕΜΗΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ αποσκοπώντας στην απόδοση της να εντάσσεται η κατανομή όχι μόνο των αξιωμάτων, αλλά γενικώς η αξιακή ισότητα, με την οποία η πολιτεία εξοπλίζει τα πρόσωπα κατά τις δικαιϊκές τους σχέσεις.
    ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ Έχει σκοπό τη διατήρηση της πολιτείας εντός του συστήματος αξιών και αρχών. Η αδικοπραξία κατά μέλους του σώματος της πολιτείας λογίζεται ως αδικοπραξία κατά της πολιτείας, έτσι η πολιτεία είναι υπεύθυνη να σταματήσει την αδικία αν βρίσκεται σε εξέλιξη και σε κάθε περίπτωση να την εξαλείψει ανάλογα με το αδίκημα με διόρθωση ή με τιμωρία. Να διανέμεται «μή προς τον λόγον αλλά προς την διάνοιαν του νομοθέτου σκοπείν». Και προς τις δύο λοιπόν κατευθύνσεις, τόσο η διανεμητική όσο και η διορθωτική δικαιοσύνη εκφράζουν την αρχή της αναλογικότητας ως θεμέλιο της ιδανικής και ολοκληρωμένης απόδοσης του δικαίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος11/4/16 18:12

    Κοινωνικές Αρχές (πηγάζουν από το έθος της κοινωνίας)

    ΦΡΟΝΗΣΗ Είναι η αιτία του «πράττειν ορθώς». Τρόπος σκέψης και αντίστοιχη πρακτική που χαρακτηρίζεται από λογική, σύνεση, ωριμότητα. Η φρόνηση είναι «η δημιουργική δύναμη της ανθρώπινης ευζωίας», η οποία υπερβαίνει τη γνώση, μπορεί να διακρίνει το ορθό από το εσφαλμένο και επιτρέπει στον άνθρωπο να σταθμίσει το «δέον γενέσθαι». Είναι εκείνη που παράγει το φρόνημα, το οποίο ζωογονεί και οργανώνει την πράξη, καθώς εμπεριέχει το πλαίσιο της σκέψης, της γνώσης και βούλησης, που είναι οι αρχές πάνω στις οποίες εδράζεται η πράξη…
    ΣΩΦΡΟΣΥΝΗ Η έννοια της σωφροσύνης είναι νοητική λειτουργία και ορίζεται ως έλεγχος των συναισθημάτων «το κρατείν ηδονών και επιθυμιών», με το να είσαι μέσω της Λογικής Κύριος του εαυτού σου. Σωφρονέω σημαίνει συγκροτούμαι, συνέρχομαι, γίνομαι κύριος εμ΄αυτου.
    ΑΙΔΩΣ Εκφράζει την ιδιότητα του ανθρώπου να αποφεύγει κάθε πράξη του που αντιβαίνει στον καθιερωμένο εθιμικό κώδικα του κοινωνικού του περιβάλλοντος με κίνητρο τον σεβασμό και την σεμνότητα. Η αιδώς κατοχυρώνει την αξιοπρέπεια του ατόμου, γιατί το εμποδίζει να παραδοθεί στο χάος των παρορμήσεων του και το υποχρεώνει να συμμορφωθεί με ότι το διαφοροποιεί από τα άλλα έμβια όντα: το λόγο. Παράλληλα περιστέλλει τις εγωιστικές τάσεις του την ιδιοτέλεια, την επιθετικότητα, την απληστία και τονώνει σε αυτό τις δυνάμεις εκείνες που συντελούν στην εμπέδωση της κοινωνικής αρμονίας.
    ΣΕΒΑΣΜΟΣ Ο κόσμος που μας περιβάλλει διέπεται από σεβασμό ο οποίος εντάσσεται στους κανόνες και στις αρχές της νομοτέλειας οι οποίες περιλαμβάνουν και τον άνθρωπο ως τμήμα του συμπαντικού συνόλου. Ο σεβασμός εκδηλώνεται συμπαντικά στις σχέσεις ανάμεσα των νοημόνων όντων με πλήρη αμοιβαιότητα, μέσα σε αυτήν την αμοιβαιότητα του σεβασμού βρίσκεται ο άνθρωπος μεταξύ των δημιουργών του ως ομοίωμα τους, του φυσικού και κοινωνικού περιβάλλοντός του και ως συμπαντικό όν με τον εαυτόν του. Ο άνθρωπος οφείλει να σέβεται τον θείο δημιουργό του και αμοιβαία ο δημιουργός σέβεται το δημιούργημά του. Ο θεός που προβάλλουν τα Ιερατεία και τα δόγματα δεν έχει κανένα σεβασμό για τον άνθρωπο και γενικότερα για την ανθρώπινη φύση επειδή τον θέλει σε ζωώδη κατάσταση που σημαίνει ότι αυτός ο θεός δεν είναι ο Δημιουργός του. Ο σεβασμός δεν απαιτείται ούτε ζητείται αλλά αποκτάται και διατηρείται με συνεχή προσπάθεια.
    ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ «Σύμφωνα με την αξία του πρέπει να πράττει και να τιμάται ο κάθε άνθρωπος».
    Σε ατομικό επίπεδο: Ο όρος αξιοκρατία δηλώνει την αρχή σύμφωνα με την οποία η ανάληψη αξιωμάτων και θέσεων δημοσίων ή μη, η αναγνώριση και η επιβράβευση προσπαθειών γίνονται με βάση την προσωπική αξία του καθενός, χωρίς να παρεμποδίζονται απ’ την οικονομική του, ή την κοινωνική του θέση. Συνιστά κίνητρο για ενεργοποίηση των δυνάμεων, μεγαλύτερη προσπάθεια, ανάληψη πρωτοβουλιών και αύξηση της αποδοτικότητας του ατόμου. Εγείρει την αγωνιστικότητά του, με την οποία αντιμάχεται κάθε εμπόδιο για την πραγμάτωση των στόχων του.
    Σε κοινωνικό επίπεδο: Αναπτύσσεται η ευγενής άμιλλα μεταξύ των μελών της κοινωνίας και καλλιεργείται η κοινωνική συνείδηση, η κοινωνική ισορροπία, η δικαιοσύνη, η συνεργασία και η αλληλεγγύη. Οι πολίτες αξιολογούνται με δίκαια και αντικειμενικά κριτήρια, ικανοποιείται το δημόσιο περί δικαίου αίσθημα και αναπτύσσεται εμπιστοσύνη στους κοινωνικούς θεσμούς και πολιτειακούς νόμους.
    ΦΙΛΟΤΗΣ Η Φιλότητα ως κάθε είδους φυσική ελκτική δύναμη, κάθε είδους δύναμη κοινωνικής συμφιλίωσης και ενότητας ή κάθε είδους δύναμη ανοσίας και ομοιόστασης ενός οργανισμού. Ως κοινωνική ελκτική δύναμη υποβάλλει την εικόνα του αδιαίρετου σώματος μιας πόλης, της συλλογικής ψυχής της, στην οποία επικρατεί η ομόνοια και η ενότητα όλων των πολιτών. Σε αυτή την πόλη και σε αυτή την κοινωνία επικρατεί, η απόλυτη συνχώρηση ακόμα και των αδιαχώριστων, κοινωνικά ατόμων. Τέλος, πνευματικά, η Φιλότητα είναι η ενωτική δύναμη με αποτέλεσμα την ηρεμία και την γαλήνη της συνειδητότητας, η οποία έχει γίνει ένα με τον εαυτό της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος11/4/16 18:13

    ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ «Σύμφωνα με την αξία του πρέπει να πράττει και να τιμάται ο κάθε άνθρωπος».
    Σε ατομικό επίπεδο: Ο όρος αξιοκρατία δηλώνει την αρχή σύμφωνα με την οποία η ανάληψη αξιωμάτων και θέσεων δημοσίων ή μη, η αναγνώριση και η επιβράβευση προσπαθειών γίνονται με βάση την προσωπική αξία του καθενός, χωρίς να παρεμποδίζονται απ’ την οικονομική του, ή την κοινωνική του θέση. Συνιστά κίνητρο για ενεργοποίηση των δυνάμεων, μεγαλύτερη προσπάθεια, ανάληψη πρωτοβουλιών και αύξηση της αποδοτικότητας του ατόμου. Εγείρει την αγωνιστικότητά του, με την οποία αντιμάχεται κάθε εμπόδιο για την πραγμάτωση των στόχων του.
    Σε κοινωνικό επίπεδο: Αναπτύσσεται η ευγενής άμιλλα μεταξύ των μελών της κοινωνίας και καλλιεργείται η κοινωνική συνείδηση, η κοινωνική ισορροπία, η δικαιοσύνη, η συνεργασία και η αλληλεγγύη. Οι πολίτες αξιολογούνται με δίκαια και αντικειμενικά κριτήρια, ικανοποιείται το δημόσιο περί δικαίου αίσθημα και αναπτύσσεται εμπιστοσύνη στους κοινωνικούς θεσμούς και πολιτειακούς νόμους.
    ΦΙΛΟΤΗΣ Η Φιλότητα ως κάθε είδους φυσική ελκτική δύναμη, κάθε είδους δύναμη κοινωνικής συμφιλίωσης και ενότητας ή κάθε είδους δύναμη ανοσίας και ομοιόστασης ενός οργανισμού. Ως κοινωνική ελκτική δύναμη υποβάλλει την εικόνα του αδιαίρετου σώματος μιας πόλης, της συλλογικής ψυχής της, στην οποία επικρατεί η ομόνοια και η ενότητα όλων των πολιτών. Σε αυτή την πόλη και σε αυτή την κοινωνία επικρατεί, η απόλυτη συνχώρηση ακόμα και των αδιαχώριστων, κοινωνικά ατόμων. Τέλος, πνευματικά, η Φιλότητα είναι η ενωτική δύναμη με αποτέλεσμα την ηρεμία και την γαλήνη της συνειδητότητας, η οποία έχει γίνει ένα με τον εαυτό της.
    ΦΙΛΟΤΙΜΙΑ Η έννοια αναδεικνύει πρωτίστως το κίνητρο για τιμητική διάκριση, υπεροχή, δόξα. Είναι η έντονη αίσθηση της τιμής και της αξιοπρέπειας .., εννοείται η φιλοτιμία, η οποία δεν εξαντλείται στο ατομικό συμφέρον αλλά διοχετεύεται στην κοινωνική προσφορά, ενσωματώνει δηλαδή την ατομική φιλοδοξία στις κοινωνικές αξίες, ώστε αυτή να λειτουργεί προς όφελός της κοινωνίας. Η φιλοτιμία εκτιμάται και αποδίδεται στο άτομο από όλο το σώμα της κοινωνίας και όχι από κάποια συγκεκριμένη κοινωνική ομάδα, σύλλογο, τάγμα ή στοά.
    ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ Είναι οι εντυπώσεις επί των αισθήσεων από πράξεις, συμπεριφορές, ενέργειες, παρουσιάσεις, σκέψεις οι οποίες προβάλλουν μεγαλειωδώς το πρέπον, το αρμόζον, το ωραίο, το ενάρετο, το δίκαιο. Όσο η συνειδητότητα του ανθρώπου βρίσκεται εναρμονισμένη με τον σκοπό ύπαρξης του τόσο η μεγαλοπρέπεια εκπέμπεται σε κάθε εκδήλωση του. Η μεγαλοπρέπεια απομακρύνει τον άνθρωπο από την μικροπρέπεια την μεμψιμοιρία. Είναι χαραγή στο ελληνικό γένος η μεγαλοπρέπεια. Η κληρονομιά του γένους μας στον πλανήτη γαία χαρακτηρίζεται πρωτίστως από μεγαλοπρέπεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος11/4/16 18:13

    Οι Νόμοι
    1. Νόμος της Πλήρους Επανόρθωσης

    Έχεις την Ελευθερία να κάνεις ότι θέλεις αρκεί να έχεις την ικανότητα της πλήρους και απόλυτης επανόρθωσης της πράξης σου.
    Έχεις την Ελευθερία να βλάψεις να αλλοιώσεις να καταστρέψεις ακόμα και να σκοτώσεις μερικώς ή ολικώς σωματικά ή ψυχικά μόνο όταν μπορείς να επανορθώσεις απόλυτα και ολοκληρωτικά αυτό που έβλαψες αλλοίωσες κατέστρεψες ή σκότωσες.
    Ακόμα και η σκέψη για οποιαδήποτε αλλαγή στο υλικό ή ψυχικό ή πνευματικό επίπεδο που απευθύνεται σε ανθρώπους υπόκειται στον νόμο της πλήρους και απόλυτης επανόρθωσης. Η καλλιέργεια οποιασδήποτε σκέψης επιθυμίας ή σχεδίου γίνεται χωρίς να τηρείται αυτός ο νόμος είναι ήδη συνειδησιακός θάνατος.
    Είναι έγκλημα κατά της πολιτείας και όλων των πολιτών να αφαιρέσεις να πάρεις να μεταλλευτείς οτιδήποτε χωρίς να έχεις την δυνατότητα να το αντικαταστήσεις πλήρως και επακριβώς.
    Είναι έγκλημα κατά της πολιτείας και όλων των πολιτών αποφάσεις σου να δημιουργούν ανεπανόρθωτες βλάβες στην οικονομία, στα κοινωνικά δρώμενα, στην παιδεία, στην εργασία, στην ασφάλεια, στην ασφάλιση, στην πρόνοια, στην αφθονία, στην αισθητική και στην κοινωνική αρμονία.
    Είναι έγκλημα κατά της πολιτείας και όλων των μελών της κάθε παρέμβασης σου η οποία είναι ανεπανόρθωτη.
    Η παράβαση του νόμου της πλήρους και απόλυτης επανόρθωσης σε θέτει εκτός του σώματος της πολιτείας της κοινωνίας σε οδηγεί στην θανατική καταδίκη της συνειδητότητός σου.
    Η φυσική τιμωρία ανήκει στην πολιτεία και στους νόμους της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος11/4/16 18:14

    2. Νόμος της Προσομοίωσης

    Έχεις το δικαίωμα να κάνει ότι θέλεις αρκεί να έχεις εφαρμόσει και δεχτεί με προσομοίωση το αποτέλεσμα των πράξεων σου ή των επιλογών σου και ή των εκφράσεων σου πρώτα στον εαυτόν σου.
    Μπορείς να κάνεις σε συνάνθρωπο σου ότι θέλεις αρκεί να το έχεις δεχτεί αυτό πρώτα για τον εαυτόν σου.
    Μπορείς να κάνεις ότι θέλεις αρκεί να έχεις δεχτεί αυτό πρώτα για τον εαυτόν σου και για το περιβάλλον σου.
    Οτιδήποτε δεν είναι δεκτό για τον εαυτόν σου δεν μπορείς να το κάνεις ή να το επιβάλεις σε άλλον.
    Οτιδήποτε δεν είναι δεκτό για τα παιδιά σου δεν μπορείς να το κάνεις για παιδιά άλλων.
    Οτιδήποτε δεν είναι δεκτό για το δικό σου περιβάλλον δεν μπορείς να το κάνεις για την κοινωνία ή τμήμα της κοινωνίας.
    Η παράβαση του νόμου της προσομοίωσης σε θέτει εκτός του σώματος της πολιτείας της κοινωνίας σε οδηγεί στην θανατική καταδίκη της συνειδητότητός.
    Η φυσική τιμωρία ανήκει στην πολιτεία και τους νόμους της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος11/4/16 18:18

    3. Νόμος της Δημοσιότητας

    Έχεις το δικαίωμα να κάνεις ότι θέλεις αρκεί το κίνητρο των πράξεων σου των επιλογών σου και των εκφράσεων σου να είναι σε δημόσια θέα.
    Το κίνητρο για κάθε σου πράξη ή επιλογή ή έκφραση σου πρέπει να εκτίθεται δημόσια κα να είναι καταξιωμένη με αρετή.
    Για οτιδήποτε επιδιώκεις δεν είναι απομονωμένο και κρυφό από το σώμα της πολιτείας.
    Κάθε πρόταση κάθε ιδέα κάθε καινοτομία σε οποιαδήποτε μορφή της τεχνολογίας της επιστήμης της τέχνης ως και κανόνες νόμοι διδασκαλία καθοδήγηση πρέπει να άπτονται του αξιακού συστήματος του ανθρώπου και ανήκει σε όλη την κοινωνία και όλοι οι πολίτες έχουν πρόσβαση στην διαδικασία που δημιουργείται.
    Η διαδικασία και η εφαρμογή σε κάθε σου πρόταση καινοτομία σκέψη πρέπει να είναι εναρμονισμένη στον αξιακό άξονα και να βρίσκεται μέσα στο πλαίσιο των λειτουργικών αρχών της πολιτείας ώστε να αποτελεί διαχρονική ανελικτική αναβάθμιση όλης της κοινωνίας συνολικά.
    Η κάθε καινοτομία πρόταση σκέψη είναι διατύπωση συμπαντικής μνήμης και ως τέτοιας ανήκει κληρονομικά σε όλους τους πολίτες. Όλοι οφείλουν να την σέβονται επειδή η ασέλγεια εις βάρος της είναι ασέλγεια κατά όλης της κοινωνίας.
    Επειδή οι καινοτομίες ανήκουν σε όλη την κοινωνία η πολιτεία και τα μέλη της οφείλουν να τις προστατεύουν επί ποινή τιμωρίας σε όσους παραβαίνουν αυτήν την υποχρέωση. Όποιος προτείνει οτιδήποτε με κίνητρο στοχευόμενα το κακό της πολιτείας στην οικονομία, στα κοινωνικά δρώμενα, στην παιδεία, στην εργασία, στην ασφάλεια, στην ασφάλιση, στην πρόνοια, στην αφθονία, στην αισθητική και στην κοινωνική αρμονία έχει ήδη θέσει τον εαυτόν του στην συνειδησιακή λήθη και έχει υποστεί θάνατο της συνειδητότητός του.
    Οι άρχοντες και οι υπεύθυνοι της πολιτείας οφείλουν να προστατεύουν με την ίδια την ζωή τους κάθε κληρονομιά της πολιτείας και του έθνους μας.

    ==EΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ==

    ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΞΙΩΝ ΑΡΧΩΝ
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος11/4/16 18:54

    Τώρα πας να μας πείσεις ότι όπου υπάρχει καπνός δεν υπάρχει και φωτιά, και ότι οι Εβραίοι με το 99% των ΜΜΕ δικών τους δεν κάνουν προπαγάνδα υπέρ αυτών!!!! Εδώ το ολοκαύτωμα των 4-6 εκατομμυρίων τελικά αποδείχθηκε μύθος μερικών εκατοντάδων χιλιάδων θυμάτων, αφού τα πρακτικά της Νυρεμβέργης δεν δόθηκαν ποτέ στην δημοσιότητα για τις καταθέσεις των Γερμανών και των αποδεικτικών στοιχείων!!! Γιατί άραγε;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος12/4/16 00:18

    Πες τα ρε φιλε 14/4/16, 6.54μ.μ,,, αυτος ειναι σιγουρα καραμασωνος κωλοεβραιος του κερατα!!!!!!!!!!!!!!!στο διαολο να παει ,,,εκει στο αφεντικο του τον σατανα!!!!!!!!!!!ο κωλοεβραιος,,,η κωλορατσα του κερατα ,,η πληγη του πλανητη εδω και χιλιαδες χρονια ξερουμε τι εκαναν στον κοσμο,,,και συνεχιζουν να κανουν μεχρι τωρα!!!!!!!!!!!αει στον διαολο να πας στο αφεντικο σου κωλοεβραιε μερες που ερχοντε ,,,γαμω την κωλορατσα σου .Και να πω και το αλλο ,,,,το ολοκαυτωμα,,,η προσεληνωση ,,,και οι δυδημοι πυργοι ,,,ολα ,μουφα ηταν,,,αποδεδηγμενα ολλα αυτα.Αντε κωλομασονε ,,,μην ξαναγραψεις τιποτα καριολλορατσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *