Αναγνώστης: Τον προηγούμενο μήνα έχασα την κάρτα της μισθοδοσίας μου και έπρεπε να δηλώσω την απώλεια της στην Εθνική Τράπεζα. Χρειάστηκε να τηλεφωνήσω στο 181818 (Εξυπηρέτηση πελατών) καθώς ήταν βράδυ, δεν μπορούσα να πάω σε κάποιο κατάστημα και η διαδικασία έπρεπε να γίνει άμεσα προς αποφυγή περαιτέρω προβλημάτων. Παράλληλα πραγματοποιησα και μία κλήση στο τηλέφωνο εξυπηρετησης πελατών της Πειραιώς. Προ δύο ημερών έλαβα το λογαριασμό του κινητού μου (cosmote) όπου με μεγάλη έκπληξη έιδα ότι χρεωθεί 15,50 ευρώ για τις κλήσεις αυτές στα τηλέφωνα εξυπηρέτησης πελατών.
Γνωρίζω ότι δεν θα αλλάξει κάτι αλλά δεν πιστευέται και εσείς ότι η χρέωση αυτή είναι απλά υπερβολική?
Παράπονα Ρόδου
το ιδιο και εγω στην εθνικη .
ΑπάντησηΔιαγραφήτηλεφωνουσα απο σταθερο και μου εβγαινε παντα απασχολημενο .
αντιθετως απο κινητο εβγαζα γραμμη με την μια .
μιλησα στο 181818 της εθνικης για ενεργοποιηση της καρτας μου, αποτελέσμα , οταν ηρθε ο λογαριασμος μου ειχε χρεωση 18 € για την κλιση αυτη .
ego file mou mou pire 20 euro to 181818 kai den mou apantise kanis.
ΔιαγραφήΑυτοί οι εκμεταλλεύσεις σε χρεών κ στο τέλος δεν απαντάνε οποίος το οργάνωσε καρκίνος
ΑπάντησηΔιαγραφή