ροή ειδήσεων

Τζένη Μπαλατσινού: Ξέγνοιαστες στιγμές με τον μικρό της γιο στην Πάτμο

Το απόλυτο ησυχαστήριο της Τζένης Μπαλατσινού, το µέρος όπου καταφεύγει για να φορτίσει τις µπαταρίες της και να απολαύσει τον ήλιο και τη θάλασσα, είναι εδώ και αρκετά χρόνια η Πάτμος.
∆εν είναι τυχαίο ότι κάθε χρόνο επιλέγει να περνά τη µεγαλύτερη περίοδο των διακοπών της στο Νησί της Αποκάλυψης, είτε µόνη είτε µε εκλεκτή συντροφιά: µόνο µε πολύ κοντινούς φίλους της και φυσικά τα τρία υπέροχα παιδιά της.
Σε µία από τις εξορµήσεις της στην παραλία την εντόπισε ο φωτογραφικός φακός της «Real», να απολαµβάνει το µπάνιο της µαζί µε τον 9χρονο γιο της Μάξιµο.



Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, με τις κατάλληλες τεχνολογικές παρεμβάσεις εκ μέρους του Facebook, το λογισμικό ad-blocking θα είναι πια άχρηστο, καθώς δεν θα μπορεί να διακρίνει ανάμεσα στις διαφημίσεις και στο υπόλοιπο μη διαφημιστικό περιεχόμενο, οπότε δεν θα μπορεί να μπλοκάρει επιλεκτικά τις πρώτες.

Το «αντι-μπλόκο» θα αφορά όσους αποκτούν πρόσβαση στο Facebook από επιτραπέζιο υπολογιστή και όχι από κινητή συσκευή. Παραμένει άγνωστο αν το Facebook σχεδιάζει να διευρύνει μελλοντικά τις αλλαγές του και στα προγράμματα πλοήγησης από κινητές συσκευές.

Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, το λογισμικό που μπλοκάρει τις διαφημίσεις, γίνεται όλο και πιο δημοφιλές μεταξύ των χρηστών του διαδικτύου, καθώς περίπου 200 εκατομμύρια το χρησιμοποιούν παγκοσμίως σε επιτραπέζιους υπολογιστές και άλλα 420 εκατομμύρια σε «έξυπνα» κινητά. Τα σχετικά προγράμματα «φιλτράρουν» τις διαφημίσεις που φορτώνονται στις ιστοσελίδες από τους κεντρικούς υπολογιστές των διαφημιστικών εταιρειών (ad servers).

Όμως αυτή η τάση ενοχλεί το Facebook -και όχι μόνο- που βασίζεται σχεδόν αποκλειστικά στις διαφημίσεις για τα έσοδά του. Στο τελευταίο τρίμηνο τα διαφημιστικά έσοδά του έφθασαν τα 6,2 δισεκατομμύρια δολάρια.

Για να «χρυσώσει το χάπι» στους πολυπληθείς χρήστες του (περίπου 1,7 δισεκατομμύρια), το Facebook ανακοίνωσε παράλληλα ότι θα τους προσφέρει τα κατάλληλα εργαλεία, ώστε να ελέγχουν σε ένα βαθμό ποιές διαφημίσεις θα βλέπουν.

Οι χρήστες θα είναι σε θέση να επιλέγουν το είδος των διαφημίσεων που προτιμούν να εμφανίζεται στην οθόνη τους (π.χ. για τεχνολογία και αυτοκίνητα, αλλά όχι για ρούχα), ακόμη και από συγκεκριμένες εταιρείες.

«Οι άνθρωποι δεν θέλουν να βλέπουν διαφημίσεις που είναι άσχετες με αυτούς ή που διαταράσσουν την εμπειρία τους στο διαδίκτυο», δήλωσε ο αντιπρόεδρος του μεγαλύτερου κοινωνικού δικτύου ‘Αντριου Μπόσγουορθ, σύμφωνα με το BBC και τους «Τάιμς της Νέας Υόρκης».

Σε κάθε περίπτωση, δεν είναι σίγουρο ότι όλοι οι χρήστες θα δουν με καλό μάτι την πρωτοβουλία του Facebook, καθώς είναι ουκ ολίγοι όσοι έχουν εξοργισθεί με τόσες ψηφιακές διαφημίσεις στο διαδίκτυο, οι οποίες, μεταξύ άλλων, επιβραδύνουν το «φόρτωμα» των ιστοσελίδων.

Από την άλλη, οι παραγωγοί διαδικτυακού περιεχομένου, όπως οι δημοσιογραφικοί οργανισμοί και τα κοινωνικά δίκτυα, αντιτείνουν ότι δεν είναι δυνατό να επιβιώσουν χωρίς τα διαφημιστικά έσοδα και αυτό πρέπει να γίνει κατανοητό στους χρήστες έστω και ως αναγκαίο κακό.

Οι εταιρείες λογισμικού ad-blocking επέκριναν το Facebook ότι η απόφαση του δεν θα αποδειχθεί παρά χάσιμο χρόνου και θα αποξενώσει αρκετά μέλη του. Για ένα «σκοτεινό μονοπάτι ενάντια στη θέληση των χρηστών» έκανε λόγο ο Μπεν Γουίλιαμς, εκπρόσωπος της γερμανικής Eyeo GmbH, που έχει αναπτύξει το δημοφιλές πρόγραμμα AdBlock Plus.

Αντίθετα, οι διαφημιστικές εταιρείες χαιρέτισαν με ικανοποίηση την απόφαση του Facebook.









www.thestival.gr


Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *