Τον Ιούνιο, οι μηχανικοί της Williams έκαναν το ταχύτερο pitstop στην ιστορία της F1
όταν κατάφεραν να αλλάξουν λάστιχα στο μονοθέσιο του Felipe Massa σε 1”92. Πριν από αυτό, το ρεκόρ κατείχε η ομάδα της Red Bull με χρόνο 2”05. Σκεφτείτε μόνο ότι ένας απλός άνθρωπος, με αρκετή σωματική δύναμη, με γνώσεις και με τα κατάλληλα εργαλεία απλωμένα μπροστά στα πόδια και στα χέρια του, θέλει περίπου ένα δεκάλεπτο για να αλλάξει ένα λάστιχο σε κανονικό αυτοκίνητο. Αυτό αποδεικνύει ότι δεν είναι μόνο τα μονοθέσια που κινούνται με ταχύτητα…
φωτός στην F1. Αλλά και οι άνθρωποι. Στο πλαίσιο μιας προσεκτικά σχεδιασμένης χορογραφίας, βεβαίως.
Τα pitstops φαίνονται πολύ απλά και εύκολα στην τηλεοπτική μετάδοση. Αν θέλετε να καταλάβετε τι ακριβώς συμβαίνει σε αυτά τα δύο δευτερόλεπτα, πρέπει να δείτε αυτό το video. Αποκαλύπτει τον ρόλο κάθε ενός από τους 18 «χορευτές» μηχανικούς που συμμετέχουν στην χορογραφία. Και μας επιτρέπει, με την αργή κίνηση, να καταλάβουμε πόση δυσκολία αλλά υπάρχει αλλά και πόση ακρίβεια απαιτείται σε κάθε κίνηση.
Παράπονα Ρόδου
όταν κατάφεραν να αλλάξουν λάστιχα στο μονοθέσιο του Felipe Massa σε 1”92. Πριν από αυτό, το ρεκόρ κατείχε η ομάδα της Red Bull με χρόνο 2”05. Σκεφτείτε μόνο ότι ένας απλός άνθρωπος, με αρκετή σωματική δύναμη, με γνώσεις και με τα κατάλληλα εργαλεία απλωμένα μπροστά στα πόδια και στα χέρια του, θέλει περίπου ένα δεκάλεπτο για να αλλάξει ένα λάστιχο σε κανονικό αυτοκίνητο. Αυτό αποδεικνύει ότι δεν είναι μόνο τα μονοθέσια που κινούνται με ταχύτητα…
φωτός στην F1. Αλλά και οι άνθρωποι. Στο πλαίσιο μιας προσεκτικά σχεδιασμένης χορογραφίας, βεβαίως.
Τα pitstops φαίνονται πολύ απλά και εύκολα στην τηλεοπτική μετάδοση. Αν θέλετε να καταλάβετε τι ακριβώς συμβαίνει σε αυτά τα δύο δευτερόλεπτα, πρέπει να δείτε αυτό το video. Αποκαλύπτει τον ρόλο κάθε ενός από τους 18 «χορευτές» μηχανικούς που συμμετέχουν στην χορογραφία. Και μας επιτρέπει, με την αργή κίνηση, να καταλάβουμε πόση δυσκολία αλλά υπάρχει αλλά και πόση ακρίβεια απαιτείται σε κάθε κίνηση.
Παράπονα Ρόδου
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.