Σίγουρα πρόκειται για μια απίστευτη ιστορία που διαδραματίστηκε σε χωριό του νησιού μας, και η οποία δείχνει με πόση αδιαφορία αλλά και επιπολαιότητα λειτουργούν κάποιες υπηρεσίες στη χώρα μας.
Πριν λίγες εβδομάδες, ένας συντοπίτης μας αντιλήφθηκε κάποιον να πηγαίνει σ΄ έναν κάδο σκουπιδιών, κοντά στο σπίτι του, και να πετά μέσα ένα «πάκο» από έγγραφα. Όπως ήταν αναμενόμενο, η σκηνή του προκάλεσε μεγάλη περιέργεια, και πλησιάζοντας περισσότερο στον κάδο διαπίστωσε πως επρόκειτο για αρκετούς λογαριασμούς κινητών τηλεφώνων, και το πιο σημαντικό ότι η ημερομηνία λήξης πληρωμής τους έληγε εκείνη την ημέρα.
Ωστόσο, η περιέργειά του συνέχισε να τον... "τρώει" καθώς ήθελε να πληροφορηθεί για ποιον λόγο οι λογαριασμοί πετάχτηκαν στα σκουπίδια! Τους μαζεύει, λοιπόν, και πηγαίνει στον διευθυντή της υπηρεσίες που ανέγραφε πάνω κι αφού τους παρέδωσε, ζήτησε να μάθει ποιος ήταν αυτός που τους πέταξε, και γιατί αντί να διανεμηθούν βρέθηκαν στον κάδο απορριμμάτων.
Από κει και πέρα, (αν και η ικανοποίηση δεν τον ικανοποίησε), δεν γνωρίζει τι συνέβη στη συνέχεια και βέβαια, δεν είχε λόγο να ενδιαφερθεί και να το παίξει... ντετέκτιβ, αλλά σίγουρα αναρωτήθηκε τελικά με τι τρόπο λειτουργούν κάποιες υπηρεσίες.
Αξίζει, πάντως, ν΄ αναφερθεί ότι ο λόγος που μας το κατήγγειλε είχε να κάνει με το θέμα που δημοσιεύσαμε προχθές, ότι στην Ιαλυσό διαμαρτυρήθηκαν εντονότατα οι κάτοικοι για το γεγονός ότι, ενώ δεν έφτασαν στα χέρια τους οι λογαριασμοί, οι εταιρείες τους έκοψαν το τηλέφωνο!
http://topika-nea.gr
Παράπονα Ρόδου
Πριν λίγες εβδομάδες, ένας συντοπίτης μας αντιλήφθηκε κάποιον να πηγαίνει σ΄ έναν κάδο σκουπιδιών, κοντά στο σπίτι του, και να πετά μέσα ένα «πάκο» από έγγραφα. Όπως ήταν αναμενόμενο, η σκηνή του προκάλεσε μεγάλη περιέργεια, και πλησιάζοντας περισσότερο στον κάδο διαπίστωσε πως επρόκειτο για αρκετούς λογαριασμούς κινητών τηλεφώνων, και το πιο σημαντικό ότι η ημερομηνία λήξης πληρωμής τους έληγε εκείνη την ημέρα.
Ωστόσο, η περιέργειά του συνέχισε να τον... "τρώει" καθώς ήθελε να πληροφορηθεί για ποιον λόγο οι λογαριασμοί πετάχτηκαν στα σκουπίδια! Τους μαζεύει, λοιπόν, και πηγαίνει στον διευθυντή της υπηρεσίες που ανέγραφε πάνω κι αφού τους παρέδωσε, ζήτησε να μάθει ποιος ήταν αυτός που τους πέταξε, και γιατί αντί να διανεμηθούν βρέθηκαν στον κάδο απορριμμάτων.
Από κει και πέρα, (αν και η ικανοποίηση δεν τον ικανοποίησε), δεν γνωρίζει τι συνέβη στη συνέχεια και βέβαια, δεν είχε λόγο να ενδιαφερθεί και να το παίξει... ντετέκτιβ, αλλά σίγουρα αναρωτήθηκε τελικά με τι τρόπο λειτουργούν κάποιες υπηρεσίες.
Αξίζει, πάντως, ν΄ αναφερθεί ότι ο λόγος που μας το κατήγγειλε είχε να κάνει με το θέμα που δημοσιεύσαμε προχθές, ότι στην Ιαλυσό διαμαρτυρήθηκαν εντονότατα οι κάτοικοι για το γεγονός ότι, ενώ δεν έφτασαν στα χέρια τους οι λογαριασμοί, οι εταιρείες τους έκοψαν το τηλέφωνο!
http://topika-nea.gr
Παράπονα Ρόδου
Μηπως τα πεταξε εκει για να παει μετα ο συνεργος του και να παρει ολα τα στοιχεια των ανθρωπων που αναφερονταν στους λογαριασμους?Και μετα με αυτα τα στοιχεια θα παρουσιαζονταν σαν τεχνικοι της ΔΕΗ,του ΟΤΕ και θα επειθαν τον κοσμο να τους ανοιξει την πορτα.Οργανωμενο το κολπο.Και ολοι τωρα να δεις θα κανουν το κοροιδο και "οα εξετασουν το θεμα"
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχει δίκιο κάποια κομπίνα παίζει εδώ.
ΑπάντησηΔιαγραφή