ροή ειδήσεων

“Για Σένα Υποφέρω” - Δείτε το ολοκαίνουριο video clip του Γιώργου Δασκαλάκη!


Δείτε το εδώ, μόλις κυκλοφόρησε!

Εντυπωσιακό είναι το αποτέλεσμα του video clip που επιμελήθηκε ο John Stathopoulos για το ολοκαίνουργιο τραγούδι του Γιώργου Δασκαλάκη «Για σένα Υποφέρω».

Ο δημοφιλής λαϊκός τραγουδιστής ερμηνεύει Ηλία Φιλίππου και Κυριάκο Παπαδόπουλο, υμνώντας τον έρωτα, τον χωρισμό, τον πόνο. Πρόκειται για ένα λαϊκό μοντέρνο κομμάτι που θα «μιλήσει» σίγουρα τις καρδιές όλων όσων έχουν υποφέρει για κάποιον ή κάποια.



Το νέο single του Γιώργου Δασκαλάκη κυκλοφορεί από την Prime Productions.



Για σένα υποφέρω – Στίχοι


“Ποιός σου είπε γιά μένα,
το χειρότερο ψέμα,
ότι σ’ έχω μισήσειτ’ όνομα σου έχω σβήσει,
και ηρέμησα πιά…
Σε θυμάμαι και κλαίω,
με τσιγάρα που καίω
με ποτά και ξενύχτια,
είσαι η μόνη αλήθεια,
σ’όλη αυτή τη ψευτιά.


Γιά σένα υποφέρω
είναι ψέμμα πως σε ξέχασα,
το μαρτύριο που πέρασα,
το γνωρίζω μόνο εγώ…
Γιά σένα υποφέρω
εσύ σφράγισες το τέρμα μου,
κι απ’τα μέσα μου ως το δέρμα μου,
λείπεις και αιμμοραγώ.


Δεν μπορεί να πιστέψεις,
δεν υπάρχουνε λέξεις,
γιά να πουν όσα νοιώθω,
τη ζωή μου που σπρώχνω,στο δικό σου γκρεμό…
Δεν περνάνε οι νύχτες,
δεν τελειώνουν οι πίκρες,
κι ο δικός σου ο πόνος,
είν’ ατέλειωτος δρόμος,
μα χωρίς γυρισμό.”


Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *