ροή ειδήσεων

Ο Γιαννουσάκης συνδέει τον θάνατο Ψωμιάδη με τις απειλές για τη ζωή του



Ακόμα και με τον αιφνίδιο θάνατο του προέδρου της Ασπίς Πρόνοια, Παύλου Ψωμιάδη, μέσα στις φυλακές Κορυδαλλού επιχείρησε να συνδέσει τις απειλές που όπως υποστηρίζει δέχεται για την ζωή του ο Ευθύμιος Γιαννουσάκης. Παρ' όλα αυτά ο εισαγγελέας πρότεινε να απορριφθεί η αίτηση αποφυλάκισής του.


Αν είναι πράγματι στόχος, θα αποτελεί εξίσου στόχο κι αν αφεθεί ελεύθερος , υποστήριξε ο εισαγγελικός λειτουργός.

Είπε μεταξύ άλλων στην αγόρευση του: Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν θα αποτελεί εξίσου στόχο αν αφεθεί ελεύθερος. Με ποιο τρόπο θα διαχειρίζεται, όπως λέει, ο ίδιος τη σωματική του ακεραιότητα; Πιστεύω ότι υπάρχουν εκβιασμοί,άτομα που ενδεχομένως δεν θέλουν να πει κάποια πράγματα, είναι όμως αντικείμενο διερεύνησης.

Υπάρχουν συμβόλαια, υπάρχουν οι Τουρκοι που είναι εν δυνάμει εκτελετές; Αυτά τα κυκλώματα έχουν τη δυνατότητα να υλοποιήσουν τις απειλές ακόμα κι αν αφεθεί ελεύθερος. Μέχρι τώρα τα όργανα της Πολτιείας έχουν διαφυλάξιε την σωματική του ακεραιότητα.έχει καθήκον η Πολιτεία να εξετάσει τις καταγγελίες του, αλλά σε κάθε περίπτωση δεν εξασφαλίζεται αν αφεθεί ελεύθερος η ακεραιότηητα του.

Εύχομαι αν έχει στοιχεία να τα αξιοποιήσει για να πετύχει καλύτερη τύχη γι αυτόν και την οικογένεια του. Στην παρούσα φάση στον χώρο που φυλάσσεται δεν κινδυνεύει.

Το δικαστήριο διέκοψε την συνεδρίασή του για τις 10 Ιουλίου, οπότε και θα εκδοθεί η απόφαση για το αίτημα αποφυλάκισης του Γιάννουσάκη.

Τι υποστήριξε ο Γιαννουσάκης

"Ο Παύλος Ψωμιάδης ήταν ο συγκάτοικος μου, ήμουν οι τελευταίος που χθες το βράδυ φάγαμε μαζί και σήμερα το πρωί βρέθηκε νεκρός", είπε σήμερα στη δίκη του στο Δικαστήριο του Πειραιά, όπου συζητείται η αίτηση αναστολής της πρωτόδικης ποινής του , των ισοβίων για το Noor1.

Αργότερα βέβαια σε διευκρινιστική ερώτηση της προέδρου του Δικαστηρίου, τόσο ο ίδιος όσο και οι συνήγοροι του είπαν ότι "δεν το συνδέουμε αλλά και δεν το αποκλείουμε".

Πρόεδρος: δεν έχετε όμως στοιχεία.

ΜΕ ΙΣΧΥΡΗ ΦΡΟΥΡΑ

Συνοδεία ισχυρής αστυνομικής δύναμης μετήχθη και σήμερα από τις φυλακές Κορυδαλλού στα Δικαστήρια Πειραιά ο ισοβίτης για την υπόθεση του Noor1 ,Ευθύμιος Γιαννουσάκης ,για να παραστεί στη συζήτηση της αίτησης αναστολής εκτέλεσης της ποινής του, στο Πενταμελές Εφετείο Αναστολών Πειραιά .

Μίλησε πάλι για εκβιασμό να δώσει τον Βαγγέλη Μαρινάκη για την υπόθεση του Noor1 ,κατονομάζοντας τον λιμενικό Χριστοφορίδη, αλλά και για άμεσο κίνδυνο της ζωής του.

"Ο Χριστοφορίδης με είχε απόλυτο όργανο του, μου το είχε πει", υποστήριξε μεταξύ άλλων ο Γιαννουσάκης.

"Τους κατέγραφα όλους γιατί ήθελα να τους ξεσκεπάσω, θα τα ανεβάσω μέχρι αύριο όλα στο Ίντερνετ", απείλησε ο ισοβίτης.

"Κατάφερα να τους πείσω για να τους ηχογραφήσω", αποκάλυψε απροκάλυπτα τις προθέσεις του ο Γιαννουσάκης.

"Πιστεύω ακράδαντα ότι η εισαγγελέας Τζίβα δεν έχει σχέση με τον εκβιασμό", υποστήριξε ακόμα ο Γιαννουσάκης, ο οποίος βέβαια προ ημερών είχε καταθέσει και μηνυτήρια αναφορά σε βάρος "αναγκαστικά", όμως όπως διευκρίνισε σήμερα.

ΟΛΗ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΓΙΑΝΝΟΥΣΑΚΗ

Με την έναρξη της διαδικασίας ο συνήγορος του ,Γιάννης Γλύκας κατέθεσε έγγραφα από τα οποία όπως ισχυρίστηκε αποδεικνύουν ότι : " Η ίδια η DEA έχει αποσαφηνίσει ποιοί ήταν οι χρηματοδότες της αγοράς και διακίνησης του φορτίου του θανάτου". Αναφέρθηκε επίσης στις καταθέσεις του πελάτη του περί εκβιασμών που υπέστη για να δώσει συγκεκριμένες καταθέσεις ...

Πρόεδρος : έχετε ήδη καταδικαστεί για διακίνηση ναρκωτικών. Είχατε πει την άλλη φορά ότι έχετε δώσει ένορκη κατάθεση ως προστατευόμενος μάρτυρας ,που την δώσατε;

Ευθύμιος Γιαννουσάκης : Στους λιμενικούς.

Πρόεδρος : Ήρθε στο ακροατήριο ο κ. Κατσούλης (λιμενικός) και κατέθεσε ότι είπατε στην ένορκη κατάθεσή σας, έτσι μας είπατε. Στην κατάθεση κατονομάσατε με πλήρη στοιχεία τους χρηματοδότες της υπόθεσης... τι έγινε στην πορεία ενώ ήσαστε κρατούμενος; ...λέτε ότι κινδυνεύει το παιδί σας, τούρκοι σας έδειχναν φωτό του παιδιού στις φυλακές από το σχολείο του, ότι χτύπησε συναγερμός στο σπίτι σας κι ότι στο προφίλ του κινητού της γυναίκας σας έχουν μπει άγνωστοι τούρκοι κι ακόμα ότι στη φυλακή έγινε σε βάρος σας απόπειρα ανθρωποκτονίας... τα συνδέετε όλα με τους θανάτους που έγιναν ενόψει της δίκης " .

Γιαννουσάκης : Οι εκβιασμοί που μου έγιναν πρέπει να έχουν συνάρτηση με αυτά... στο να καταθέσω σε βάρος του Μαρινάκη… οι εκβιασμοί για Μαρινάκη γίνονταν από τον Χριστοφορίδη ... στις 20/3 η συγκεκριμένη επίσκεψη του λιμενικού Χριστοφορίδη ....

Δυο φορές δέχτηκα απειλές... μια το 2015 στον Κορυδαλλό όταν ήμουν υπόδικος πριν δώσω τους χρηματοδότες , στην Αυλώνα έδωσα τις κρυφές καταθέσεις, στην επόμενη επίσκεψη στον Κορυδαλλό με απείλησαν πάλι , την πρώτη φορά μου έδειξαν τις φωτό του παιδιού... ήταν ο Μπουρδούβαλης που με απείλησε να μην ανοίξω το στόμα μου, το ανέφερα στον αρχιφύλακα την ίδια μέρα κι όταν πήγα στην ανακρίτρια το είπα κι εκεί, με πήγαν σε άλλη πτέρυγα ...Για όσα λέω στην μηνυτήρια αναφορά μου έχω γραπτές αποδείξεις... στην Αυλώνα δεν είχα πρόβλημα , ήταν αρωγός στην ασφάλεια μου εκεί... έκαναν ότι ζητούσα για την ασφάλεια μου... στην Χαλκίδα ήταν αλλιώς, πέταξαν στα σκουπίδια την υπηρεσιακή βεβαίωση που τους έδειξα.

Στις 19 Ιουνίου μου ζήτησε η ανακρίτρια να καταθέσω για τους χρηματοδότες... είχαμε πάρει αναβολή εδώ για την αίτηση, με κράτησαν τότε στον Κορυδαλλό ...στην δεύτερη αναβολή που πήρε αυτή η δίκη ήρθε χαρτί να γυρίσω για δέκα μέρες πίσω στην Χαλκίδα. Αυτά δεν γίνονται όταν εκκρεμεί η δίκη. Στις 20 Ιουνίου λοιπόν με έδιωξαν από τον Κορυδαλλό. Ρώτησα ποιός ζήτησε να με διώξουν. Έφυγα ...πήγα Χαλκίδα, στον θάλαμο με 17 ανθρώπους , με έβαλαν στον μόνο κρεβάτι που δεν είχε ανεμιστήρα. Όχι μόνο την ασφάλεια μου δεν μπορούν να εγγυηθούν , ούτε την αξιοπρέπεια μου... Με κυνηγά όλο το σύστημα γιατί τα έχω βάλει με το παρακράτος.

Έχουν περικυκλώσει εμένα και την οικογένειά μου... έδωσα το παρακράτος και με τώρα με φέρνουν τριάντα αστυνομικοί, δηλαδή το παρακράτος είναι πιο επικίνδυνο από τους εμπόρους ναρκωτικών...

Δέχτηκα δύο επιθέσεις στον Κορυδαλλό, μια 25/4 από δύο μαυριδερούς.

Η επόμενη στις 5 Μαΐου, μπήκαν στοχευμένα μέσα στο κελί όταν ήμουνα μόνος... ο συγκάτοικος μου σήμερα το πρωί βρέθηκε νεκρός, ήταν ο Παύλος Ψωμιάδης, μαζί με αυτόν έτρωγα... Αυτός που μου επιτέθηκε την τελευταία φορά αναλαμβάνει συμβόλαια θανάτου, κάνει αυτή την δουλειά.

Πρόεδρος: Αναφερθήκατε στο θάνατο του Παύλου Ψωμιάδη, δεν θα μπορούσε να είναι τυχαίο περιστατικό;

Γιαννουσάκης : Δεν το συνδέω ...

Συνήγοροι : Δεν μπορούμε να αποκλείσουμε να έχει και και σχέση... δεν έχουμε στοιχεία.

Η ΜΥΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ

Γιαννουσάκης : κάποια στιγμή στο κινητό της συζύγου μου ανακαλύψαμε ότι στο προφίλ της μπήκαν άγνωστοι τούρκοι. Μπορεί να είναι και ψεύτικα τα προφίλ τους, τα καταθέσαμε στο ηλεκτρονικό έγκλημα. Πρέπει να βρεθεί αν προέρχονται από την Τουρκία αυτά τα προφίλ. Ζούσαμε σε σχετική ηρεμία μέχρι που βγήκε στη δημοσιότητα η κρυφή μου κατάθεση ότι έχω μιλήσει για τους χρηματοδότες.

Συνήγορος : ο προστατευόμενος μάρτυρας έγινε μάρτυρας

Γιαννουσάκης: Η γυναίκα μου δεν μπορεί να το χειριστεί όλο αυτό, μια σκιά βλέπει και ξεσηκώνει τον κόσμο, την πήρε ο Τριανταφυλλόπουλος να της ζητήσει να βρεθούνε, την πήρε από απόρρητο το Σάββατο το μεσημέρι να την συναντήσει προφανώς για να μην πω όσα είναι να πω, αυτός ο άνθρωπος που με κατέστρεψε.

Ο Χριστοφορίδης μου είχε πει "δεν έχεις καταλάβει θα σε πετάξουν σαν σκουπίδι".

Μετά έλεγε ότι δεν ήξερε... κι ότι όσα μου είπε ήταν όσα είχε ακούσει, αυτός είχε επικαλεστεί ότι υπήρχε συμβόλαιο θανάτου για μένα ...

Δεν είχα διαρρεύσει τίποτε εγώ... εγώ είχα ζητήσει από τους λιμενικούς να γίνω συνεργάτης τους, τους έδωσα και πληροφορία που είχε πέσει στην αντίληψη μου για 20 τόνους ηρωίνη και δεν ζήτησα τίποτε. Μου είχαν πει προχώρα κι εγώ έβαλα συγγενικό μου πρόσωπο να πηγαίνει σε ραντεβού. Μου παρείχαν και καράβι για να προχωρήσει η δουλειά. αλλά οι έμποροι αποφάσισαν να κάνουν την μεταφορά με άλλο καράβι , τους το είπε ο άνθρωπος μου.

Την επομένη ο λιμενικός μου είπε ξέχασε το σε πήρανε χαμπάρι... μου είπε τότε την περιβόητη φράση ότι την Κυβέρνηση δεν την ενδιαφέρει αυτή η δουλειά αλλά ο Μαρινάκης. Μου λέει αν ποτέ αποκαλύψεις αυτό που σου ζητώ να ξέρεις ότι θα φύγουν οι μυστικές στου καταθέσεις στους εμπόρους που πήγες να μαγειρέψεις. Αυτός ήταν ο βασικός του εκβιασμός...

Στην εφημερίδα Documento βγήκαν μια εβδομάδα πριν όλες οι μυστικές μου καταθέσεις που φαίνεται ποιός τις έχει δώσει, ενημερώνουν με ανώνυμη επιστολή και στέλνουν τις κρυφές μου καταθέσεις. Ο Χριστοφορίδης τις είχε αυτές , αν του έχει κάνει πειθαρχικό η Τζίβα εντάξει αλλιώς την θεωρώ συνυπεύθυνη. Αν αυτές οι καταθέσεις έχουν πάει στους εμπόρους ναρκωτικών, εβδομάδα δεν θα βγάλω...

Αν ανοίξω τον φάκελο με τα στοιχεία που έχω θα χάσουν και οι άλλοι μισοί τον ύπνο τους . Τους είχα δώσει από το 2014 τον λογαριασμό που μπήκαν τα λεφτά αλλά δεν έκαναν ούτε δικαστική συνδρομή γιατί εκεί δεν ήταν ο Μαρινάκης. Πίστευα ότι βοηθούσα τη Δικαιοσύνη, που να φανταζόμουν ότι ήθελαν να μπλέξουν έναν άνθρωπο...

Ο Χριστοφορίδης με είχε όργανό του.

Δεν είχα τη δυνατότητα να κάνω τίποτε άλλο, παρά μόνο να τους ηχογραφήσω ...

Κι έβαλε νομικό ανάχωμα στη Βουλή ο Κοντονής ότι όλα αυτά είναι παράνομα... Μπορεί να έρθει έστω ένας έλληνας να πει ότι δεν με εκβίασαν ;

ΕΠΑΙΖΑ ΡΟΛΟ

"Το παρακράτος - συνέχισε ο Γιαννουσάκης- έχει τον τρόπο να μην μπορώ να σταθώ πουθενά, όποιος όμως με εκβιάζει από εδώ και πέρα θα ακούει τη φωνή του ...Έπαιξα πολύ καλά έναν ρόλο, έπρεπε να με εμπιστευτούνε για να τους ξεσκεπάσω... Έχω αποδείξεις , γίνεται ένας πολιτικός μονόλογος στην πλάτη μου.

Πρόεδρος: Εσείς αυτά τα συνδέετε με τον κίνδυνο της ζωής σας ;

Γιαννουσάκης: Ναι άμεσα... μου είχε πει ο Χριστοφορίδης ,πρέπει να κάνεις έναν εχθρό ή την Κυβέρνηση ή τον Μαρινάκη, έκανα την Κυβέρνηση..

Πρόεδρος : εσείς όμως, σε αναφορά σας μεταγενέστερη της αιτήσεως σας λέτε ότι θέλατε να παραμείνετε στην Αυλώνα.

Συνήγορος : το μη χείρον βέλτιστον...

Γιαννουσάκης: η Αυλώνα πια βράζει σε σχέση με μένα, ...δεν υπάρχει πια φυλακή για μένα.

Στο δικαστήριο δεν ενημερώθηκαν για τίποτε, για το λογαριασμό που είχα δώσει, το όνομα του βασικού χρηματοδότη... θα μου έδιναν ισόβια αν τα ήξεραν όλα αυτά ;

Γιαννουσάκης: Να πω για την επαφή μου με τον κ. Καμμένο;

Πρόεδρος : Υπάρχουν όρια ...

Συνήγορος : Δεν πρέπει να πει τι του ζήτησαν ;

Γιαννουσάκης : δεν ήξερα ότι το μεγάλο ψάρι έπρεπε να το λένε μόνο Μαρινάκη... για να πάρω ευεργετήματα, εγώ το έδωσα το μεγάλο ψάρι...

Πρόεδρος : Δεν αποφασίζει εδώ κανένας Μαρινάκης και κανένα όνομα της πολιτικής, έχετε κι ένα δευτεροβάθμιο δικαστήριο μπροστά σας ...

Γιαννουσάκης: Θέλω να φτάσω ζωντανός μέχρι εκεί ..Δεν με έπαιρνε εμένα ο Καμμενος... με πήρε γιατί αρνήθηκα να κάνω κατάθεση, όταν δεν κατάφερε ο Τριανταφυλλόπουλος να με πείσει. Εγώ μέχρι τότε δεν είχα ακούσει το όνομα Καμμένος. Εγώ δεν ζήτησα ποτέ ούτε τον Τριανταφυλλόπουλο, ούτε τον Καμμένο... θα ανεβάσω μέχρι αύριο στο Ίντερνετ όλες τις συνομιλίες ...εμένα το δικό μου καταγραφικό έγραφε όταν φαίνεται ότι είχε χαλάσει του Τριανταφυλλόπουλου που είπε ότι εγώ τον έψαξα...

Πιστεύω ακράδαντα ότι η εισαγγελέας Τζίβα δεν έχει σχέση με τον εκβιασμό.

Μπορεί να είχε υπερβάλλοντα ζήλο αλλά η εικόνα που μου έδωσε είναι ότι δεν είχε σχέση με τον εκβιασμό Χριστοφορίδη.

Πρόεδρος: Έξω δεν κινδυνεύετε;

Γιαννουσάκης : σαφώς, αλλά με ένα τρόπο μπορώ να προφυλάξω εμένα και την οικογένεια μου, να ξέρει μόνο η εισαγγελία που είμαστε ... έχω επιχειρησιακή δυνατότητα καλύτερη για να μας προστατεύσω, όπως με προστάτευσα τόσο καιρό στην φυλακή.. Μόνο την εισαγγελία εμπιστεύομαι πια. Ακόμα και οι δύο υπουργοί μπορεί να έπεσαν θύμα του Χριστοφορίδη ....

ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ

Εισαγγελέας : πείτε μας συγκεκριμένα περιστατικά στις φυλακές Χαλκίδας που να καταδεικνύουν κίνδυνο.

Γιαννουσάκης ; οι συνθήκες που ζω, είναι πολύ εύκολο να μου κανει κακό όποιος θέλει.

Εισαγγελέας : μήπως κάποιοι θέλουν να σας χρησιμοποιήσουν για κάτι μέχρι το δικαστήριο ,να παίξουν κάποιο παιχνίδι και άρα μέχρι τότε δεν κινδυνεύετε;

Κατονομάστε ποιοι σας έχουν ενοχλήσει εκεί... και γιατί έξω κινδυνεύετε λιγότερο;

Γιαννουσάκης: Θα ξέρει μόνο η εισαγγελία που θα είμαι ...

Δικαστής: Ξέρετε καμιά φορά ο περιορισμένος χώρος είναι πια ασφαλής, από το έξω. Μήπως η ασφάλεια σας εξαρτάται και από όσας τον ίδιο, τη συμπεριφορά σας και τη στάση σας; Μήπως εξαρτάται, για να το πω αλλιώς, και από το ίδιο στο στοματάκι σας; διαβάσαμε και συνεντεύξεις ,πολλά ...

Γιαννουσάκης: καλά έκανα που τους παγίδευσα . Κέρδισα. Σκόπιμα δεν έφεραν τα στοιχεία στο δικαστήριο που βοήθησαν... εκφραστής όλων ήταν ο Χριστοφορίδης.

Μια ζωή αξίζει μόνο αν δώσει τον Μαρινάκη;



Αφαίρεσαν την ασφάλεια από την οικογένεια μου όταν αρνήθηκα να δώσω τον Μαρινάκη...

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *