Κάθε πιθανή και απίθανη δικαιολογία, προκειμένου να συνεχίσουν να φοροδιαφεύγουν, χρησιμοποιούν ορισμένοι επιχειρηματίες, ειδικά στις τουριστικές περιοχές.
Οι καταγγελίες καταναλωτών σε διάφορους τουριστικούς προορισμούς πέφτουν βροχή. Η τελευταία δικαιολογία επιχειρηματιών, με σκοπό να μην κόψουν απόδειξη, είναι ότι έχει χαλάσει το μηχάνημα POS κι έτσι μπορούν να δεχτούν πληρωμή μόνον με μετρητά. Φυσικά και για αυτές τις πληρωμές δεν κόβουν απόδειξη.
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση που μετέδωσε το cretapost, από την Κρήτη, όπου αφού οι πελάτες ζήτησαν να πληρώσουν, σε κατάστημα που ανέφερε ότι έχει τερματικό POS, ο επιχειρηματίας τους είπε ότι αυτό τελικά είχε χαλάσει, χωρίς να γνωρίζει πότε ακριβώς θα επισκευαζόταν.
Επίσης από την Κρήτη υπήρξαν καταγγελίες για αποδείξεις χωρίς ΑΦΜ! Χαρακτηριστικό παράδειγμα του ιδιοκτήτη ταβέρνας στα Φαλάσαρνα, ο οποίος εξέδιδε αποδείξεις χωρίς ΑΦΜ (εικόνα). Σύμφωνα με την καταγγελία, παρέα άνω των 10 ατόμων κάθισε σε ταβερνάκι κοντά στη θάλασσα. Όταν ζήτησαν λογαριασμός, ο σερβιτόρος και ιδιοκτήτης της ταβέρνας τους έφερε μια απόδειξη που όμως ήταν ψεύτικη αφού δεν είχε επάνω ούτε ΑΦΜ, ούτε κανένα άλλο φορολογικό στοιχείο.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.