ροή ειδήσεων

Ρόδος: καρκινοπαθής πατέρας επιδιώκει επαφή με τα παιδιά του



Αναγνώστης: Καλησπέρα σας. Είμαι πατέρας δύο ανήλικων και όμορφων παιδιών.

Έχω 5 χρόνια που πάσχω από Καρκίνο και ευτυχώς δεν το βάζω κάτω...

Δυστυχώς όμως η κατάσταση της υγείας μου έχει δυσχεραίνει την 08 Οκτωβρίου έκανα ξανά χειρουργείο μετά από 5 χρόνια...

Τα αποτελέσματα της ιστολογικής δεν είναι καλά και αυτό με στεναχωρεί ιδιαίτερα..

Πάνω στην δυστυχία μου ήρθε το μόλις 3 μωράκι μου μόλις 10 ημερών...

Έχει 5 χρόνια που έχω χωρίσει από την πρώην σύζυγό μου κάτοικο Παστίδας η κυρία είναι μια δύστροπη μητέρα και δεν επιτρέπει στα παιδιά να έχουν επαφή μαζί μου κ αυτό με πονάει πολύ και το ξέρει...

Βρίσκεται αυτή την στιγμή στον τρίτο της γάμο της και το μόνο που κάνει είναι να τρομοκρατεί τα δύο αυτά καλά παιδιά και κανείς δεν κάνει κάτι.

Έχω βαρεθεί να πολεμάω δικαστικά με έχει κουράσει η όλη κατάσταση και το χειρότερο οπότε απευθύνθηκα στην δικαιοσύνη της Ρόδου. 
Δικαστές εισαγγελείς και Δικηγόρους διαπίστωσα ότι δεν ενδιαφέρονται ούτε στο ελάχιστο για την κατάσταση αυτή και μου το λένε ευθέως....

Δεν θα τους κουράσω πλέον αλλά είναι υπεύθυνοι διότι βοηθούν στο να χαλάσει η ψυχούλα των παιδιών μου καθώς και να συνεχιστεί ώστε να χάσουν τον πατέρα τους. 
Λυπάμαι που τα λέω και εύχομαι με όλη μου την καρδιά να είναι όλοι τους πάντα ευτυχισμένοι και να μην νιώσουν τον καημό που ζω μέσα μου για αυτά τα μωρά που αγαπώ τόσο πολύ και είναι ο μοναδικός λόγος που ζω ακόμη...

Σας ευχαριστώ...

Σχόλια

  1. Ανώνυμος21/11/17 22:15

    Μαζί σου φίλε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος22/11/17 00:08

    ΕΝΑΣ 'ΑΝΘΡΩΠΟΣ' ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ? ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος24/11/17 09:01

    ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ .ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΣ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ.ΛΙΓΗ ΑΝΘΡΩΠΙΑ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος24/11/17 11:12

    Εχεις ολο το δικιο με το μερος σου ΜΑΚΗ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *