Πού στράφηκαν για τις αγορές τους
του Θάνου Πασχάλη
Σε αγορές τροφίμων, ποτών και δώρων δαπάνησαν φέτος, πριν από τη γιορτή των Χριστουγέννων, ένα μεγάλο μέρος από τα χρήματά τους οι περισσότεροι Έλληνες καταναλωτές για να γιορτάσουν την ημέρα γέννησης του Θεανθρώπου.
Ωστόσο σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της εταιρείας Deloitte οι έξι στους δέκα Έλληνες καταναλωτές δήλωσαν ότι ξόδεψαν λιγότερα από ότι το περυσινό αντίστοιχο διάστημα του 2016 καθώς μειώθηκε η αγοραστική τους δύναμη.
Οι δαπάνες τους όπως προκύπτει από ευρήματα της έρευνας στράφηκαν σε αγορές τροφίμων και ποτών (157 ευρώ κατά μέσο όρο), σε αγορές δώρων (136 ευρώ), σε ταξίδια (82 ευρώ) και διασκέδαση (75 ευρώ).
Τέλος το 38% των Ελλήνων καταναλωτών δήλωσε στην ίδια έρευνα ότι η αγοραστική του δύναμη παρέμεινε η ίδια ή βελτιώθηκε το 2017 σε σχέση με το 2016, όταν τα αντίστοιχα ποσοστά σε άλλες χώρες της Ευρωζώνης είναι πολύ υψηλότερα, όπως στην Ιταλία (57%), την Ισπανία (68%), την Πορτογαλία (77%) και το Ηνωμένο Βασίλειο (68%)...
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.