Με προσφορές που έφταναν ακόμη και το 30% επί των αναγραφόμενων τιμών ή σε επιλεγμένα είδη, οι ντόπιοι καταστηματάρχες κατάφεραν να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών την τελευταία εβδομάδα της εορταστικής περιόδου.
Μέχρι και τα Χριστούγεννα η αγορά της Ρόδου μπορεί να ήταν «μουδιασμένη», και να δούλεψαν καλά μόνο οι μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων, όμως την τελευταία εβδομάδα πριν από την Πρωτοχρονιά ,οι ντόπιοι καταστηματάρχες, με τις γενναίες προσφορές στις οποίες προχώρησαν, ανέστρεψαν το αρνητικό κλίμα που επικρατούσε.
Ικανοποιημένοι από τους τζίρους των καταστημάτων τους, δηλώνουν οι έμποροι της Ρόδου ,καθώς κατάφεραν με τις προσφορές, ακόμη και στα καινούργια είδη που προσφέρουν προς πώληση , να κινηθεί η «πεθαμένη» αγορά , σε μια περίοδο μάλιστα , που οι οικονομικές υποχρεώσεις των πολιτών προς το κεντρικό κράτος είναι αυξημένες.
Να σημειωθεί ότι, από τότε που ξεκίνησε η οικονομική κρίση είναι ίσως από τις ελάχιστες φορές που σε εορταστική περίοδο οι ντόπιοι καταστηματάρχες δηλώνουν ότι, είναι ικανοποιημένοι από την κίνηση που υπήρχε στα καταστήματα τους. Μπορεί οι τζίροι των καταστημάτων να μην θύμιζαν σε τίποτα τις παλιές και καλές εποχές ,όμως το γεγονός ότι, το αγοραστικό κοινό, επέλεξε για τις αγορές των εορτών, και τα ντόπια μαγαζιά, έδωσε τονωτική ένεση στην τοπική οικονομία.
Πάντως, από σήμερα ξεκίνησε η περίοδος των χειμερινών εκπτώσεων που θα ολοκληρωθεί στις 28 Φεβρουαρίου. Στην επίσημη πρεμιέρα των χειμερινών εκπτώσεων οι καταστηματάρχες της Ρόδου προχώρησαν σε γενναίες εκπτώσεις που αγγίζουν ακόμη και το 50% , σε μια προσπάθεια να «διώξουν» το εμπόρευμα από τα καταστήματα τους και να εξασφαλίσουν τα έσοδα που είναι απαραίτητα για να καλύψουν τις οικονομικές υποχρεώσεις ενός δύσκολου για ακόμη μία χρονιά χειμώνα.
https://12vima.gr
την τοπικη ή τους μεγαλοκαρχαριες; ζαρα και σια
ΑπάντησηΔιαγραφή