ροή ειδήσεων

Πτώχευση μικρού γερμανικού tour operator




Ο ταξιδιωτικός πράκτορας του Βερολίνου, Glückskäfer Reisen, κήρυξε πτώχευση και σταμάτησε να λειτουργεί επηρεάζοντας έτσι περίπου 7.400 πελάτες.

Στις 15 Ιανουαρίου ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Andrew Britten, κατέθεσε τη δήλωση χρεοκοπίας στο δικαστήριο του Βερολίνου-Charlottenburg. Ο Stephan Thiemann, ο οποίος πρόσφατα χειρίστηκε την υπόθεση χρεοκοπίας της JT Touristik, ορίστηκε από το δικαστήριο ως διαχειριστής και σε αυτή την υπόθεση.

Την Τετάρτη 17 Ιανουαρίου ο Britten και ο Thiemann συμφώνησαν σε παύση λειτουργίας της επιχείρησης, η οποία επηρεάζει περίπου 7.400 πελάτες και 3.500 κρατήσεις, σύμφωνα με τον Thiemann.

Ωστόσο, οι πελάτες που έχουν κάνει κράτηση οργανωμένων διακοπών μέσω του ταξιδιωτικού πρακτορείου καλύπτονται από ασφάλιση χρεοκοπίας από την ασφαλιστική εταιρεία R + V. Σε αντίθετη περίπτωση, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες θα αντιμετώπιζαν προβλήματα στην προσπάθειά τους να λάβουν τις υπολειπόμενες προμήθειες, σύμφωνα με τους ειδικούς.

Η Glückskäfer Reisen απασχολούσε 22 υπαλλήλους και πωλούσε προγράμματα διακοπών υγείας και ευεξίας καθώς και ομαδικές εκδρομές μέσω της κύριας ιστοσελίδας της. Παράλληλα, λειτουργούσε την ιστοσελίδα «Meinkapitän.de» για κρατήσεις διακοπών κρουαζιέρας. Και οι δύο ιστότοποι, προς το παρόν, εμφανίζουν μήνυμα «εκτός λειτουργίας λόγω συντήρησης».

Η Norwegian Cruise Line (NCL), ένας από τους κύριους προμηθευτές της εταιρείας, υποστηρίζει τους πελάτες της εταιρείας και επιχειρεί να εξασφαλίσει ότι θα πραγματοποιήσουν τις διακοπές τους.

Η Glückskäfer Reisen ιδρύθηκε το 2014, ωστόσο ήδη από το 2015 παρουσίασε κέρδη ύψους μόλις € 4.600 και παράλληλα χρέη ύψους περίπου 5.8 εκατομμυρίων ευρώ. Τα οικονομικά στοιχεία της εταιρείας για το 2016 δεν έχουν ακόμα δημοσιευτεί.

Το φθινόπωρο του προηγούμενου χρόνου η ταξιδιωτική εταιρεία επικρίθηκε δημοσίως στο Facebook από τον Ralf Benkö, παρουσιαστή μιας δημοφιλούς τηλεοπτικής εκπομπής στη Γερμανία, «der RTL-Urlaubsretter», η οποία ασχολείται με καταγγελίες ταξιδιωτών. Εκεί αναφέρθηκε ότι πολλοί πελάτες της Glückskäfer Reisen παρέλαβαν καθυστερημένα τα ταξιδιωτικά τους έγγραφα, μερικές φορές λιγότερο από 24 ώρες πριν από την αναχώρησή τους. «Μέχρι τότε οι πελάτες δεν γνώριζαν λεπτομέρειες σχετικά με τις πτήσεις τους ή την κρουαζιέρα.». Σε ορισμένους μάλιστα είχε γίνει λανθασμένη κράτηση ή έγινε ακύρωση την τελευταία στιγμή, όπως ανέφερε.

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *