ροή ειδήσεων

Η συγκινητική εξομολόγηση του Μιχάλη Σεΐτη… φόρτισε έντονα την ατμόσφαιρα



"Είχα συνειδητοποιήσει από την πρώτη στιγμή τι είχε συμβεί στο πόδι μου, γιατί δεν έχασα τις αισθήσεις μου. Κάλεσα ο ίδιος το ασθενοφόρο..."

Ο Μιχάλης Σεΐτης γι’ αυτή την εβδομάδα, επέλεξε να χορέψει στη σκηνή του Dancing With The Stars με το τραγούδι Run. Η εξομολόγησή του στην κάμερα του Πρωινό συγκλόνισε!


«Τον Ιούνιο του 2013, λίγο μετά τα 26α γενέθλιά μου, είχα ένα ατύχημα με τη μηχανή, όπου έχασα το δεξί μου πόδι κάτω από το γόνατο. Είχα συνειδητοποιήσει από την πρώτη στιγμή τι είχε συμβεί στο πόδι μου, γιατί δεν έχασα τις αισθήσεις μου. Κάλεσα ο ίδιος το ασθενοφόρο, πήρα τηλέφωνο έναν φίλο μου και ήρθε στον τόπο του ατυχήματος…

Αμέσως μπήκα για ένα χειρουργείο που κράτησε 10 ώρες, οι γιατροί έκαναν μια προσπάθεια να σώσουν το πόδι μου, το οποίο πήγε περίπου μια εβδομάδα κι εκεί μου ανακοίνωσαν το δεύτερο χειρουργείο που έπρεπε να μπω για τον ακρωτηριασμό.

Εγώ είμαι ένας άνθρωπος που έτρεχα κάθε μέρα και σε περίοδο που δεν είχα προπόνηση, έβγαινα έξω για τρέξιμο. Το αγαπώ, νιώθω σαν να πετάω. Αυτό που είχα στο μυαλό μου ήταν πότε θα ξανατρέξω και όχι πότε θα περπατήσω. Έβαλα το πρόσθετο μέλος και περπάτησα αμέσως», είπε ο Μιχάλης Σεΐτης.

Η συγκίνηση στο πλατό της εκπομπής ήταν τόσο μεγάλη που ο Κώστας Τσουρός χρειάστηκε να αποχωρήσει για λίγα λεπτά…


zappit

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *