ροή ειδήσεων

Survivor 2: H συγκίνηση της Σπυροπούλου φτάνοντας Ελλάδα: «Έχω πάθει σοκ από την αγάπη του κόσμου»



Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου μετά από δύο μήνες στον Άγιο Δομίνικο όπου βρισκόταν για το survivor 2 αποχώρησε και το βράδυ της Παρασκευής έφτασε Ελλάδα.


Οι γονείς της ήταν εκεί για να την υποδεχτούν αλλά και οι τηλεοπτικές κάμερες. Η παρουσιάστρια αρκετά αδυνατισμένη και ταλαιπωρημένη μόλις είδες τους γονείς έτρεξε να τους αγκαλιάσει και φανερά συγκινημένη μίλησε στους δημοσιογράφους.

«Το πρώτο πράγμα που θέλω είναι να δω τους γονείς μου». Όπως είπε ήθελε να μείνει κι άλλο στο ριάλιτι επιβίωσης: «Η αλήθεια είναι ότι στενοχωρήθηκα ήθελα να κάτσω ακόμα. Δεν έχω κοιμηθεί, έφυγα αμέσως, σκεφτόμουν πολύ τα παιδιά».

Όσο για την αγάπη του κόσμου που εισέπραξε είπε στην κάμερα των Αποκαλυπτικών: «Έχω πάθει σοκ γιατί με το που αποχώρησα έπρεπε να μείνω σε ένα μέρος μέχρι να προβληθεί το επεισόδιο, παρόλα αυτά δεν υπήρχε κάποιο εισιτήριο και έπρεπε να φύγω και πήρα το κινητό μου κατά τη διάρκεια της διαδρομής. Δεν το περίμενα, δεν μπορούσα να διανοηθώ αυτή τη στήριξη του κόσμου».



Πηγή: http://www.gossip-tv.gr

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *