ροή ειδήσεων

Τα ονόματα των καταστημάτων του Skroutz που δουλεύουν με παρατυπίες και ο τρόπος που λειτουργούν τα κυκλώματα



 by Δομίνικος Πρίτης


Όπως σας υποσχεθήκαμε, ακολουθούν ονόματα καταστημάτων που με τον έναν ή τον άλλο τρόπο λειτουργούν παράτυπα. Η λίστα είναι ενδεικτική και θα ανανεώνεται συνεχώς όσο προχωράει η έρευνα μας.


Πριν γράψω αυτό το κείμενο μίλησα με μερικούς ανθρώπους, γνώστες της αγοράς και οι περισσότεροι μου μίλησαν για μαφία και μου είπαν μάλιστα να μην μπλέξω – παρότι οι περισσότεροι από αυτούς είναι οι χαμένοι από την ιστορία.


Είναι γεγονός γνωστό στην αγορά πως το skroutz.gr είναι γεμάτο με απατεώνες. Οι απλοί χρήστες νομίζουν -και μπορεί να συμβαίνει έτσι- πως βγαίνουν κερδισμένοι ενώ από πίσω μερικοί απατεώνες πλουτίζουν και εκατοντάδες επαγγελματίες παλεύουν να επιβιώσουν.

Για όσους δεν γνωρίζουν, το skroutz είναι ένα metasearch engine. Κατηγοριοποιεί δηλαδή καταστήματα και προϊόντα και για την τελική συναλλαγή κάνει redirect τον χρήστη στο κατάστημα που επέλεξε.


Η κατηγοριοποίηση και το φιλτράρισμα γίνεται με διάφορους τρόπους, ο πιο συνηθισμένος ωστόσο είναι με βάση την τιμή: από φθηνότερο προς ακριβότερο. Και εκεί ακριβώς ξεκινάει η απάτη.


Υπάρχουν κάποιοι επιχειρηματίες που διατηρούν 6-7 skroutzομάγαζα και κατεβάζουν τα προϊόντα τους σε τιμές κάτω από το κόστος γιατί μπορούν. Και γιατί μπορούν; Γιατί έχουν εταιρείες σε Ρουμανία, Βουλγαρία και λοιπούς φορολογικούς παραδείσους όπως επίσης και ψεύτικες αποθήκες. Αγοράζουν λοιπόν από προμηθευτές και αποθηκεύουν το εμπόρευμα τους εκεί. Σε κάθε αγορά κόβουν αποδείξεις με ψεύτικες ταμιακές και εικονικά στοιχεία και φυσικά εφόσον δεν αποδίδουν ΦΠΑ στην εφορία, το κερδίζουν αλλά έχουν και δυνατότητα τα χαμηλώσουν αρκετά τις τιμές τους.



Για να καταλάβετε πως πάει. Υπό φυσιολογικές συνθήκες ένας έμπορος αγοράζει ένα κινητό 100€. Έστω ότι αποφασίζει να το πουλήσει 150€, η τελική τιμή για τον πελάτη θα είναι 150+36 (ΦΠΑ)=186€. Το κέρδος για τον έμπορο θα είναι 50€, τα 50€ επιπλέον των 100 που έβαλε καθώς τα 36€ του ΦΠΑ θα τα επιστρέψει στην εφορία. Άρα αυτός ο έμπορος αν ήθελε να χτυπήσει την τιμή, το χαμηλότερο που θα μπορούσε να πουλήσει είναι 124€, δηλαδή 100€ που αγόρασε την συσκευή + 24€ το ΦΠΑ και δε θα έβγαζε κανένα κέρδος.


Οι απατεώνες του skroutz τώρα με τις εικονικές αποθήκες, αγοράζουν με την ίδια τιμή συνήθως, ας πούμε 100€, ακόμα και αν αποφασίσουν να το πουλήσουν όσο ο παραπάνω έμπορος που δεν βγάζει τίποτα, δηλαδή 124€, αυτοί θα βγάλουν 24€! Γιατί; Γιατί δεν αποδίδουν ΦΠΑ στην εφορία. Αυτό τους κάνει να χτυπάνε ακόμα περισσότερο την τιμή. Μπορούν να το πουλήσουν 90€+24%ΦΠΑ=111.6€, περίπου 10€ χαμηλότερα από τον έμπορο που το πουλάει στο κόστος και δεν βγάζει τίποτα και ακόμα θα έχουν κέρδος 11.6€. Το μυστικό εδώ είναι πως ΠΑΝΤΑ χρεώνουν το ΦΠΑ στον τελικό πελάτη ενώ αυτοί δεν το αποδίδουν ποτέ στην εφορία.


Εφόσον μπορούν λοιπόν να χτυπήσουν τέτοιες τιμές, μοιραία θα βγαίνουν και στις πρώτες θέσεις τους skroutz και μοιραία θα αλλοιώνουν και τον τρόπο λειτουργίας του μέσου αλλά και θα κλείνουν συναδέλφους τους που παλεύουν νόμιμα και τυπικά να τα βγάλουν πέρα.


Φυσικά υπάρχουν και οι απλά κουτοπόνηροι, που απλά ρίχνουν προϊόντα στο κόστος ώστε να βγαίνουν ψηλά στο skroutz, να πουλάνε και να έχουν ρευστότητα αλλά σε βάθος χρόνου κλείνουν.


Είπα στην αρχή για μεγάλες αλυσίδες retail, έχουν και αυτές το δικός τους δράμα. Αφενός πρέπει να είναι καθόλα νόμιμες ακολουθώντας τα νόμιμα κανάλια και τις διαδικασίες και αφετέρου για να ζήσουν πουλάνε φυσικά τα προιόντα πάνω από το κόστος αγοράς, σε αντίθεση με τα καταστήματα στο skroutz. Σε αυτή την περίπτωση δεν είναι οι μεγάλες εταιρείες που μας κοροϊδεύουν, αλλά τα μικρά καταστήματα της γειτονιάς. Τα παραπάνω φυσικά ισχύουν για κάθε κλάδο και όχι μόνο τα καταστήματα κινητής και τεχνολογίας.


Τι μπορείτε να κάνετε εσείς; Κάντε τις αγορές από όπου θέλετε φυσικά αλλά ζητήστε τιμολόγιο, αν δεν σας κόβουν ή σας τα μασάνε τότε έχετε πέσει σε μία από τις παραπάνω περιπτώσεις.


Σε κάθε περίπτωση ΔΕΝ είναι το ίδιο το skroutz που ευθύνεται, αλλά θα μπορούσε σίγουρα να κάνει πιο εντατικούς και ενδελεχείς ελέγχους.


Πριν γράψω αυτό το άρθρο δοκίμασα να αγοράσω με τιμολόγιο με κάποια καταστήματα και φυσικά τα μάσαγαν.


Εμείς έχουμε επικοινωνήσει με όλα τα εμπλεκόμενα μέρη και χθες επικοινωνήσαμε και με το skoutz.gr και λάβαμε άμεση απάντηση.


Το mail που στείλαμε:


“Καλησπέρα, με βάση την εμπειρία μου στο ecommerce αλλά και πολλές καταγγελίες συνεργατών σας, δημοσίευσα το παρακάτω άρθρο. Στα χέρια μου έφτασαν τουλάχιστον δύο νομικές καταγγελίες με αναφορά συγκεκριμένων καταστημάτων ενώ είναι σε εξέλιξη έρευνα αξιοπιστίας των καταστημάτων που είναι καταχωρημένων στη βάση σας.




Επιπροσθέτως, είχαμε επικοινωνία με πολλά καταστήματα που συνεργάζονται με την πλατφόρμα του skroutz και μας επιβεβαίωσαν της τεχνικές αθέμιτου ανταγωνισμού που επιχειρούνται.


Θα θέλαμε και το δικό σας feedback, ιδανικά on the record.


Σε κάθε περίπτωση είμαστε στη διάθεσή σας.”


To mail που λάβαμε:


“Αγαπητέ κύριε Πρίτη καλημέρα σας,


Καταρχάς σας ευχαριστούμε για το μήνυμα και την πρωτοβουλία να επικοινωνήσετε μαζί μας για διευκρινίσεις.


Είχαμε εντοπίσει το άρθρο σας και παρακολουθούμε στενά τη σχετική δημοσιότητα, καθώς το συγκεκριμένο ζήτημα μας απασχολεί εδώ και αρκετό καιρό και ήδη έχουμε προβεί σε έρευνα και επικοινωνία με τους αρμόδιους φορείς, προκειμένου να έχουμε πληρέστερη εικόνα.


Επιτρέψτε μας να επικεντρωθούμε στα ακόλουθα:


Αναφορικά με το κύριο θέμα της δημοσίευσής σας, τις διαφορετικές τιμές σε online αγορές σε περιπτώσεις αγοράς με απόδειξη λιανικής και τιμολογίου, σας ενημερώνουμε ότι μετά από έλεγχο του νομικού μας τμήματος και σε συνεργασία με όλους τους αρμόδιους φορείς, ήτοι την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, το Υπουργείο Οικονομίας και τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, στους οποίους γνωστοποιήσαμε το συγκεκριμένο ζήτημα, δε διαπιστώθηκε ότι συντρέχει κάποια νομοθετική διάταξη στο ισχύον νομοθετικό πλαίσιο – Ελληνικό ή/και Ευρωπαϊκό-, που να απαγορεύει τη συγκεκριμένη πολιτική.
Βάσει της εμπορικής μας πολιτικής, στην πλατφόρμα του Skroutz δεν είναι εφικτό να συμμετέχουν καταστήματα με έδρα εκτός Ελλάδος. Η συγκεκριμένη πολιτική είναι σε ισχύ από τις αρχές του 2016 και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της διαδικασίας ελέγχου σε κάθε αίτηση υποψήφιου συνεργάτη προτού ενταχθεί στο Skroutz. Συνεπώς, αιτήσεις που δεν πληρούν αυτή τη συνθήκη απορρίπτονται και δεν προχωράει η συνεργασία. Εξαίρεση αποτελούν (6) έξι επιχειρήσεις με έδρα εκτός Ελλάδος και τα οποία που φιλοξενούνται αυτήν τη στιγμή στη μηχανή αναζήτησης του Skroutz, που αφορούν παλαιότερες συνεργασίες ετών για τις οποίες δεν ίσχυσε αναδρομικά η παραπάνω πολιτική. Να σημειωθεί ότι, καμιά από τις εν λόγω επιχειρήσεις δε δραστηριοποιείται στον τομέα της τεχνολογίας.
Από το σύνολο των αιτήσεων συνεργασίας που λαμβάνει η εταιρεία μας, μόλις ένα ποσοστό της τάξεως του 40% καταλήγει σε ενεργή συνεργασία. Αυτό συμβαίνει διότι υπάρχουν ιδιαίτερα αυστηρές προδιαγραφές που πρέπει να πληρούνται στο ακέραιο, προτού ξεκινήσουμε συνεργασία με ένα νέο ηλεκτρονικό κατάστημα. Οι έλεγχοι που διεξάγει η εταιρεία μας στο στάδιο του auditing πριν την αποδοχή ή απόρριψη μιας συνεργασίας, περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων: έλεγχο φορολογικών στοιχείων και των αντίστοιχων δραστηριοτήτων της εκάστοτε εταιρείας, έλεγχο εγγραφής στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο (Γ.Ε.ΜΗ), ποιοτική αξιολόγηση του περιεχομένου της ιστοσελίδας του e–shop, έλεγχο της διαδικασίας αγοράς και των τρόπων πληρωμής, καθώς επίσης και της aftersalesπολιτικής.
Στο Skroutz συμμετέχουν πλέον περισσότερα από 2.800 e–shops και για όλα τα συνεργαζόμενα καταστήματα υπάρχει εντατικός έλεγχος σε καθημερινή βάση από τις ομάδες Πωλήσεων και Ποιοτικού Ελέγχου, προκειμένου να διασφαλιστεί η αξιοπιστία της πλατφόρμας και η προστασία των καταναλωτών που εμπιστεύονται το Skroutz για τις online αγορές τους. Για το λόγο αυτό, έχουμε θέσει ένα πλαίσιο αυστηρών κριτηρίων και προδιαγραφών, που εφαρμόζονται τόσο στην επιλογή των συνεργατών μας, όσο και στον τρόπο με τον οποίο διαχειριζόμαστε τυχόν αστοχίες. Επιπλέον, υπάρχει συνεχής και άμεση αλληλεπίδραση με όλους τους επισκέπτες της ιστοσελίδας μέσω διάφορων μηχανισμών, για τον έγκαιρο και άμεσο εντοπισμό οποιουδήποτε ζητήματος αξιοπιστίας.
Σχετικά με την αναφορά σε σχόλια της δημοσίευσης για πιθανή αλλαγή φορολογικών στοιχείων, να επισημάνουμε ότι δεν υπάρχουν ηλεκτρονικά καταστήματα που ξεκινούν συνεργασία με την εταιρεία μας και τροποποιούν τα φορολογικά τους στοιχεία εντός σύντομων χρονικών διαστημάτων. Για το συγκεκριμένο ζήτημα υπάρχει τακτικός έλεγχος από την ομάδα μας και σε περίπτωση εντοπισμού παρατυπιών, προβαίνουμε στις απαραίτητες ενέργειες. Εάν έχετε εντοπίσει κάποια σχετική περίπτωση, παρακαλούμε να μας την κοινοποιήσετε για να την εξετάσουμε.
Τέλος, καθότι το νομοθετικό πλαίσιο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο είναι δυναμικό και προσαρμόζεται συχνά για να καλύψει τις ανάγκες της αγοράς, σημειώστε ότι ως εταιρεία είμαστε σε επαγρύπνηση και συνεχή επικοινωνία με όλους τους αρμόδιους φορείς, προκειμένου η δραστηριότητα της εταιρείας και των συνεργατών μας, να είναι σύμφωνα με τις διατάξεις και τους νόμους της Ελληνικής και Ευρωπαϊκής νομοθεσίας.
Ελπίζουμε τα παραπάνω να απαντούν στα ζητήματα που θέσατε ξεκαθαρίζοντας ορισμένες παρανοήσεις, που ενδεχομένως να είχαν αποφευχθεί, εάν είχατε επικοινωνήσει μαζί μας πριν τη δημοσίευση του άρθρου που εμπλέκει την εταιρεία μας.


Με εκτίμηση,”


Έχουν ενδιαφέρον και τα στοιχεία που παρατίθενται στο mail και φυσικά προς τιμήν τους ούτε κρύφτηκαν, ούτε απείλησαν με κάποιον τρόπο το μέσο.


Εμείς αφού ανοίξαμε αυτό το θέμα σκοπεύουμε να το τραβήξουμε και ήδη ετοιμάζουμε λίστα με ονόματα καταστημάτων και περισσότερες λεπτομέρειες από τους ειδικούς για το θέμα.

Πάρτε βαθιά ανάσα:


www.citismarket.gr

www.citisshop.gr

www.d-klik.gr

www.justech.gr

www.gmobile.gr

www.phonegallerystore.gr

www.phonegallery.gr

www.e-deal.gr

www.i-want.gr

www.kaizerstore.gr

www.omgadget.gr

www.kiniti.net

www.eurotelshop.gr

www.gxmobile.gr

Αν θέλετε να καταγγείλετε κατάστημα ή θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας, στείλτε email στο info@techingreek.com.

update 1: Το i-want.gr βρίσκεται υπό έρευνα καθώς υποστηρίζει πως δεν ακολουθεί τέτοιες τακτικές.

citisshop και citissmarket ανήκουν στον ίδιο επιχειρηματία ο οποίος μάλιστα έχει και 3ο κατάστημα.

Το phonegallery ανήκει σε επιχειρηματία που επίσης έχει στη κατοχή του περισσότερα από 3 καταστήματα.

Το ίδιο ισχύει και για το kaizerstore.

Επίσης, ενώ τα ανωτέρω αποτελούν καταστήματα λιανικής, οι επιχειρηματίες πίσω από κάποια εξ αυτών έχουν κατά το παρελθόν εμπλακεί σε κυκλώματα ενδοκοινοτικής απάτης του ΦΠΑ στον χώρο της κινητής τηλεφωνίας.

Όσον αφορά για τους τρόπους της απάτης, διαβάστε παρακάτω.

Ενδεικτική του τι συμβαίνει είναι μια απλή επίσκεψη στα πλέον διάσημα online καταστήματα. Η τιμή ενός κινητού εμφανίζεται ως εξής:

Αρχική: α (η οποία εμφανίζεται διακριτά διαγραμμένη σαν να είναι προ εκπτώσεως)

Τιμή με όφελος: β (η οποία είναι παραλόγως χαμηλή δεδομένου ότι φαινομενικά περιλαμβάνει 24% ΦΠΑ, πλην όμως απέχει πολύ λιγότερο από 24% από την έκδοση τιμολογίου 39Α το οποίο και προδίδει την καθαρή αξία)


Τιμή με έκδοση τιμολογίου 39Α: α/1,24% (η οποία συνήθως είναι ακριβώς αυτή που θα έπρεπε να είναι, δίχως τη χρέωση δηλαδή του ΦΠΑ)

Σύμφωνα με τα όσα έχω πληροφορηθεί από συναδέλφους του κλάδου οι τρόποι με τους οποίους οι παρανομούντες επιχειρηματίες λειτουργούν και εξασφαλίζουν τιμές λιανικής με ΦΠΑ πολύ κατώτερες των φυσιολογικών είναι τουλάχιστον 3:

Α. Χρήση παράλληλης ταμειακής μηχανής

Κάποιοι εξ αυτών των επιχειρηματιών προμηθεύονται παράνομα μια 2η ταμειακή μηχανή της οποίας τα στοιχεία προφανώς και δεν είναι καταχωρημένα στην αρμόδια φορολογική αρχή. Η ταμειακή αυτή χρησιμοποιείται συνήθως μόνο κατά την πώληση κινητών τηλεφώνων, tablet ή laptop (για τα οποία ισχύει η ΠΟΛ). Εκδίδεται μια ψεύτικη απόδειξη, τυπώνεται το ΙΜΕΙ της συσκευής και ο πελάτης λιανικής φεύγει ανυποψίαστος.



Β. Επέμβαση στον φορολογικό μηχανισμό

Άλλος τρόπος, για επιχειρήσεις που δεν χρησιμοποιούν απλή ταμειακή μηχανή, είναι η επέμβαση μέσω λογισμικού στον συνδεδεμένο φορολογικό μηχανισμό ούτως ώστε η εκδιδόμενη απόδειξη λιανικής είτε:

α) να εμφανίζει ψεύτικη/ανύπαρκτη μήτρα είτε

β) πολλές διαφορετικές αποδείξεις να χρησιμοποιούν τον ίδιο «μοναδικό» αριθμό με αποτέλεσμα να εκδίδονται πχ 50 αποδείξεις αλλά να υποβάλλεται ΦΠΑ μόνο για την μία εξ αυτών (καθώς οι υπόλοιπες 49 φέρουν τον ίδιο αριθμό).



Γ. Επιστροφή τιμολογίου χονδρικής

Ένας τρίτος τρόπος που έχει υποπέσει στην αντίληψή μας και που είναι ο συνθετότερος έχει να κάνει με τη συναλλαγή μεταξύ λιανεμπόρου και προμηθευτή. Ο προμηθευτής πουλάει ένα υποκείμενο στην ΠΟΛ 1150 είδος στον λιανέμπορο πελάτη του χωρίς ΦΠΑ σύμφωνα με το νέο νόμο. Ας υποθέσουμε ότι αυτό έχει καθαρή αξία 100€. Ο λιανέμπορος στην πορεία το πουλά στη λιανική πχ 110€ με έκδοση απλής απόδειξης (νόμιμης ή και παράνομης με έναν από τους τρόπους Α και Β). Αμέσως μετά επιστρέφει το τιμολόγιο πίσω στον προμηθευτή κάνοντας εικονική επιστροφή εμπορεύματος και ζητάει αντικατάσταση με άλλο είδος που δεν εμπίπτει στην ΠΟΛ 1150, πχ έναν σκληρό δίσκο ίδιας συνολικής αξίας 100€ (80,64€ καθαρή + 19,36€ ΦΠΑ). Μέσα από συνδυασμό λογιστικών εγγραφών ο λιανέμπορος καταλήγει να επωφελείται πολλαπλά καθώς εισπράττει εκτός από μικτό κέρδος και επιπλέον όφελος από μη καταβολή ΦΠΑ από τον προμηθευτή.

Η μέθοδος αυτή συχνά απαιτεί ενδιάμεσο προμηθευτή (buffer) του οποίου η λογιστική αποθήκη δεν παρουσιάζει την παραμικρή αληθοφάνεια και ο οποίος έχει σύντομο κύκλο ζωής καθώς τερματίζει τη λειτουργία του προτού υποβάλει περιοδικές δηλώσεις.




Ανεξάρτητα από τον τρόπο που χρησιμοποιούν, κατά την πώληση, οι ίδιοι παρανομούντες επιχειρηματίες θα επιδιώξουν να μην κόψουν τιμολόγιο 39Α επικαλούμενοι διάφορες δικαιολογίες, από τη συνθετότητα συλλογής των δικαιολογητικών μέχρι την πλήρη αδυναμία τους να κόψουν τιμολόγιο. Ο λόγος είναι προφανής. Τα τιμολόγια διασταυρώνονται από την φορολογική αρχή ενώ οι αποδείξεις όχι. Για να εντοπιστεί παράνομη απόδειξη πρέπει αυτή να παρουσιαστεί από τον πελάτη (λήπτη της) σε φορολογική αρχή, ενώ το παραμικρό σφάλμα ή παράλειψη κατά την έκδοση τιμολογίου αργά ή γρήγορα εντοπίζεται κατά τη διασταύρωση στοιχείων (λίστες πελατών-προμηθευτών κλπ) διότι δε συμφωνούν τα οικονομικά βιβλία.

Σημειωτέον, στα περισσότερα αυτά καταστήματα επισημαίνεται ότι ο καταναλωτής επιτρέπεται να αγοράσει μόνο ένα προϊόν στη λιανική εάν θέλει να αγοράσει το προϊόν στην τιμή «με όφελος». Η επίσημη εξήγηση κινείται στα όρια του αστείου καθώς υποστηρίζεται πως κάτι τέτοιο γίνεται για να μπορέσουν να επωφεληθούν πολλοί πελάτες. Παράλληλα όμως διευκολύνεται η έκδοση πολλαπλών αποδείξεων με ίδιο ακριβώς σύνολο χρέωσης.

Σε περίπτωση που εντέλει εκδοθεί τιμολόγιο 39Α αυτό θα έχει την αξία που πρέπει σύμφωνα με το νόμο να έχει, δηλαδή καθαρή δίχως ΦΠΑ, και θα κυμαίνεται στα φυσιολογικά επίπεδα βάσει των καθημερινών τιμών χονδρικής που μπορούμε να δούμε στο εξωτερικό. Σε αυτήν την περίπτωση η αξία που χρεώνεται είναι ίση με την «αρχική τιμή» μείον τον ΦΠΑ.



Τα παραπάνω στοιχεία προήλθαν από εξωτερική έρευνα και το techingreek.com προχώρησε στην δημοσίευσή τους.

Σχόλια

  1. Σχετικα με τους απατεωνες του citisshop ηθελα να καταγγειλω πως ενα απο τα θυματα τους ειμαι κι εγω. Πληρωσα για την αγορα ενος smartphone στις 17 Φεβρουαριου ενα ποσο 158 Ευρω. Το τηλεφωνο δεν ηρθε ποτε. Σε ενοχλησεις μου τηλεφωνικες με παρεπεμπαν στο mail τους, στα mail μου δεν απαντησαν ποτε και το καταστημα με αναρτησεις του ελεγε πως αναστελλει τη λειτουργεια του εξ αιτιας των μετρων μια μεχρι τις 30 Μαρτιου μια μεχρι 17 Απριλιου και μια μεχρι αναστολης των μετρων. Μετα την αναστολη εξαφανιστηκαν τα παντα. Ουτε ηχογραφημενο μηνυμα ουτε αναρτηση ουτε καν στον καταλογο Skroutz. Eχω προσφυγει στο συνηγορα του Καταναλωτη, αλλα δεν ξερω τι μπορω να περιμενω οταν προκειται για αυτου του ειδους τους Α Π Α Τ Ε Ω Ν Ε Σ και Κ Λ Ε Φ Τ Ε Σ που λεγονται C I T I S S H O P!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *