ροή ειδήσεων

Αλέξανδρος Μανωλάκης: «Η πόλη της Ρόδου δεν θα αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα στην επάρκεια νερού»



Η πόλη της Ρόδου δεν θα αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα στην επάρκεια νερού


Αλέξανδρος Μανωλάκης- Έχουμε βάλει ψηλά τον πήχη πρώτα και πάνω από όλα βρίσκεται ο πολίτης

«Αυτό που πρέπει να απασχολεί εμάς που παίρνουμε αποφάσεις γι αυτόν τον τόπο, είναι ο πολίτης. Όλοι εμείς που ψηφιστήκαμε από τους συμπολίτες μας είτε υπηρετούμε τον πρώτο είτε τον δεύτερο βαθμό αυτοδιοίκησης, έχουμε τον ίδιο στόχο. Να προσφέρουμε στον τόπο μας το μέγιστο δυνατό. Προσωπικά θεωρώ ότι μέσα από αγαστές συνεργασίες, χωρίς προσωπικές εμπάθειες και αντιπαραθέσεις, μπορούν να κερδίσουν όλοι και κυρίως ο πολίτης» .

Στους στόχους που έχει θέσει ως πρόεδρος της ΔΕΥΑΡ αναφέρεται, μεταξύ άλλων, σε συνέντευξή του στο « i-porta” o κ. Αλέξανδρος Μανωλάκης και τονίζει έχουν γίνει μεν πολλά στην επιχείρηση αλλά υπάρχουν ακόμη πολλά περιθώρια βελτίωσης.


«Όσο λοιπόν ευχαριστημένος και εάν είμαι με την μέχρι τώρα θητεία μου στη επιχείρηση, δεν μπορώ να είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από την στιγμή που υπάρχουν ακόμα περιθώρια βελτίωσης. Είμαι όμως αισιόδοξος διότι προσηλωμένοι στον στόχο μας, μέρα με την μέρα διορθώνουμε λάθη του παρελθόντος και γινόμαστε καλύτεροι. Χρειάζεται υπομονή, επιμονή, προσήλωση και πίστη διότι έχουμε βάλει ψηλά τον πήχη», δηλώνει ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΡ .

Σε ερώτηση σχετικά με την επάρκεια νερού στο νησί ο κ. Μανωλάκης δηλώνει:

«Η πόλη της Ρόδου δεν θα αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα στην επάρκεια νερού διότι υδροδοτείται απευθείας από το φράγμα. Παράλληλα υπάρχουν και οι γεωτρήσεις της ΔΕΥΑΡ που μπορούν να στηρίξουν την πόλη της Ρόδου ακόμα και σε περιόδους αυξημένης κατανάλωσης όπως το καλοκαίρι, σε περίπτωση που το φράγμα για κάποιο λόγο σταματήσει να υδροδοτεί. Υπάρχουν όμως κάποια χωριά που και εφέτος θα αντιμετωπίσουμε προβλήματα στην υδροδότηση. Η έλλειψη βροχοπτώσεων, η υφαλμύρωση και η συνεχείς αυξανόμενες ζητούμενες ποσότητες σε νερό θα δημιουργήσουν προβλήματα σε κάποια χωριά της Νότιας Ρόδου».


Ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΡ αναφέρεται και στην οικονομική κατάσταση της επιχείρησης και υπογραμμίζει ότι « είναι συνεχώς ανοδική καθώς γίνονται ρυθμίσεις παλαιών οφειλών.Το ύψος των οφειλών προς την επιχείρηση από όλες τις χρήσεις είναι περίπου στα 40 εκ ευρώ με συνεχείς μειωμένες τάσεις. Εάν η επιχείρηση είχε αυτά τα χρήματα θα μπορούσε να εκτελέσει έργα περίπου 80εκ ευρώ αν αναλογιστούμε ότι η έκπτωση που δίνεται σε έργα της ΔΕΥΑΡ φτάνει και το 50% σε πολλές περιπτώσεις». Ο κ. Μανωλάκης ομιλεί και για την εφαρμογή του περιβαλλοντικού κόστους που έχει προκαλέσει θύελλα αντιδράσεις στις τάξεις των διοικήσεων των ΔΕΥΑ όλης της χώρας.

Η συνέντευξή του κ. Μανωλάκη αναλυτικά:



Πώς αποτιμάτε τη μέχρι τώρα θητεία σας στη θέση του προέδρου της ΔΕΥΑΡ;

Ανέλαβα την επιχείρηση τον Απρίλιο του 2017, λίγο πριν ξεκινήσει η τουριστική περίοδος, με τα γνωστά προβλήματα, όπως η μη υδροδότηση της Ρόδου από το φράγμα Γαδουρά και οι ελλειμματικές ποσότητες νερού στις γεωτρήσεις μας. Καταβάλαμε μεγάλες προσπάθειες να κρατήσουμε το νησί περιορίζοντας στο μέγιστο δυνατό, τα προβλήματα και πιστεύω ότι σε ένα πολύ μεγάλο βαθμό τα καταφέραμε. Στον ένα χρόνο που πέρασε είμαι ευχαριστημένος για τα έργα που εκτελέσαμε, για τα έργα που δημοπρατήσαμε και για την προσπάθεια που καταβάλουμε καθημερινά. Επειδή όμως έχω καταλάβει τις δυνατότητες της επιχείρησης μπορώ να πω με απόλυτη βεβαιότητα ότι υπάρχουν ακόμα πολλά περιθώρια βελτίωσης και εκεί πάνω δουλεύω καθημερινά. Όσο λοιπόν ευχαριστημένος και εάν είμαι με την μέχρι τώρα θητεία μου στη επιχείρηση, δεν μπορώ να είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από την στιγμή που υπάρχουν ακόμα περιθώρια βελτίωσης. Είμαι όμως αισιόδοξος διότι προσηλωμένοι στον στόχο μας, μέρα με την μέρα διορθώνουμε λάθη του παρελθόντος και γινόμαστε καλύτεροι. Χρειάζεται υπομονή, επιμονή, προσήλωση και πίστη διότι έχουμε βάλει ψηλά τον πήχη.


Ποιοι είναι οι στόχοι σας για την επιχείρηση που είναι από τις πιο νευραλγικές στο Δήμο Ρόδου ; Υπάρχει βούληση από τη δημοτική αρχή για την περαιτέρω ανάπτυξη της και με ποιό τρόπο;

Στόχοι της επιχείρησης είναι:
Υδροδότηση όλων των κατοίκων/επιχειρήσεων/γεωργών/κτηνοτρόφων του νησιού χωρίς προβλήματα
Διασφάλιση ικανών ποσοτήτων νερού για όλο το νησί και για τις επόμενες γενεές.
Επέκταση του αποχετευτικού σε όλο το νησί
Άριστες υπηρεσίες προς τον πολίτη
Εκσυχρονισμός της εταιρείας σε όλα τα επίπεδα
Μείωση των τιμολογίων

Προφανώς υπάρχει βούληση από την δημοτική αρχή για την περαιτέρω ανάπτυξη της επιχείρησης και θέλω να ευχαριστήσω δημόσια τον Δήμαρχο Ρόδου κ. Φώτη Χατζηδιάκο για την εμπιστοσύνη και την στήριξη που μου δείχνει καθημερινά. Η εφαρμογή νέων τεχνολογιών, η συνεχής εκπαίδευση του προσωπικού, η στελέχωση των υπηρεσιών με ανθρώπινο δυναμικό που τόσο πολύ έχει ανάγκη θα δώσουν στην επιχείρηση άλλη δυναμική και θα συμβάλλουν στον εκσυχρονισμό και στην ανάπτυξη της εταιρείας.

Θα ενισχυθεί η ΔΕΥΑΡ με επιπλέον προσωπικό καθώς τώρα υπάρχει και σε λειτουργία το φράγμα Γαδουρά που θα πρέπει να παρακολουθείται από στελέχη της επιχείρησης;


Αμέσως μόλις ανέλαβα την προεδρία της επιχείρησης ξεκίνησα την διαδικασία για πρόσληψη προσωπικού αορίστου χρόνου. Οι προσπάθειες μας δικαιώθηκαν και τον Δεκέμβριο του 2017 πήραμε την έγκριση από το αρμόδιο υπουργείο για την πρόσληψη 100 υπαλλήλων διαφόρων ειδικοτήτων αορίστου χρόνου. Τώρα αναμένουμε να προχωρήσει την προκήρυξη το ΑΣΕΠ. Αναμένουμε με μεγάλη ανυπομονησία τους διορισμούς, διότι η επιχείρηση έχει ανάγκη από ανθρώπινο δυναμικό. Υπάρχουν ελλείψεις στις διάφορες υπηρεσίες με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να παράσχουμε υπηρεσίες στο επίπεδο που θέλουμε και επίσης υπάρχει ένας αριθμός υφιστάμενων υπαλλήλων που σε λίγα χρόνια θα βγουν σε σύνταξη. Εμείς θα πρέπει να ετοιμάσουμε την διάδοχη κατάσταση για να μπορέσει η επιχείρηση να λειτουργήσει μετά την φυγή ικανών και έμπειρων στελεχών αλλά και υπόλοιπου προσωπικού.

Είναι αγαστή η συνεργασία με την περιφερειακή αρχή στο θέμα της διαχείρισης του Φράγματος Γαδουρά;

Αυτό που πρέπει να απασχολεί εμάς που παίρνουμε αποφάσεις γι αυτόν τον τόπο, είναι ο πολίτης. Όλοι εμείς που ψηφιστήκαμε από τους συμπολίτες μας είτε υπηρετούμε τον πρώτο είτε τον δεύτερο βαθμό αυτοδιοίκησης, έχουμε τον ίδιο στόχο. Να προσφέρουμε στον τόπο μας το μέγιστο δυνατό. Προσωπικά θεωρώ ότι μέσα από αγαστές συνεργασίες, χωρίς προσωπικές εμπάθειες και αντιπαραθέσεις, μπορούν να κερδίσουν όλοι και κυρίως ο πολίτης. Αυτό επιδιώκω και αυτό έχω δείξει στην μέχρι τώρα πορεία μου. Μπορεί κάποιες φορές να αντιλαμβανόμαστε λίγο διαφορετικά τα πράγματα αλλά ο στόχος δεν μπορεί να είναι διαφορετικός. Δεν έχω πρόβλημα με κανέναν αλλά δεν θα διστάσω και να συγκρουστώ με όποιον βάλει εμπόδια στην επιχείρηση και στο νησί μας γενικότερα. Όσον αφορά την διαχείριση του Φράγματος Γαδουρά δεν κρύψαμε ποτέ την πρόθεση μας να την αναλάβουμε. Προς το παρόν όμως υπάρχει μια προγραμματική σύμβαση μεταξύ ΠΝΑΙ, Δήμου και ΔΕΥΑΡ και οφείλουμε να την σεβαστούμε. Πιστεύω ότι θα ωριμάσει η πρόταση αυτή και με το πλήρωμα του χρόνου θα περάσει η διαχείριση στην ΔΕΥΑΡ. Μέχρι τότε όλοι θα πρέπει να διασφαλίσουμε την ομαλή υδροδότηση από το Φράγμα Γαδουρά και να συνεχίσουμε να διεκδικούμε πόρους για την ολοκλήρωση του υπόλοιπου έργου. Η όποια διαφωνία προκύψει στα πλαίσια της συνεργασίας μας με την περιφερειακή αρχή είμαι βέβαιος ότι θα προσπεραστεί και δεν θα δημιουργηθεί κανένα πρόβλημα στο νησί.


Θα υπάρχει φέτος επάρκεια σε νερό στην πόλη της Ρόδου και τα χωριά καθώς υπήρξαν μεν βροχοπτώσεις αλλά ίσως η ποσότητα του νερού δεν ήταν αρκετή για να καλύψει τις ανάγκες;

Όντως οι ποσότητες του νερού από τις βροχοπτώσεις δεν είναι αρκετές για να καλύψουν τις σημερινές ανάγκες ολόκληρου του νησιού. Η πόλη της Ρόδου δεν θα αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα στην επάρκεια νερού διότι υδροδοτείται απευθείας από το φράγμα. Παράλληλα υπάρχουν και οι γεωτρήσεις της ΔΕΥΑΡ που μπορούν να στηρίξουν την πόλη της Ρόδου ακόμα και σε περιόδους αυξημένης κατανάλωσης όπως το καλοκαίρι, σε περίπτωση που το φράγμα για κάποιο λόγο σταματήσει να υδροδοτεί. Υπάρχουν όμως κάποια χωριά που και εφέτος θα αντιμετωπίσουμε προβλήματα στην υδροδότηση. Η έλλειψη βροχοπτώσεων, η υφαλμύρωση και η συνεχείς αυξανόμενες ζητούμενες ποσότητες σε νερό θα δημιουργήσουν προβλήματα σε κάποια χωριά της Νότιας Ρόδου. Έχουμε καταφέρει με διάφορες παρεμβάσεις να δώσουμε γλυκό νερό μέχρι και τη Λαχανιά για μια περίοδο 8 μηνών, αλλά δυστυχώς με το άνοιγμα των ξενοδοχείων την καλοκαιρινή περίοδο, οι ζητούμενες ποσότητες είναι δυσανάλογες με τις παραγόμενες, με αποτέλεσμα να αντιμετωπίζουμε προβλήματα. Δίνουμε αγώνα δρόμου να προλάβουμε να ολοκληρώσουμε νέες γεωτρήσεις αλλά οι γραφειοκρατία μας έχει καθυστερήσει αρκετά. Η Νότια Ρόδος πάντως είναι η πρώτη μας προτεραιότητα και η ανόρυξη και αξιοποίηση νέων γεωτρήσεων θα ξεκινήσει από εκεί. Η εμπλοκή όμως και άλλων δημόσιων υπηρεσιών καθυστερεί πολύ τις διαδικασίες. Ένα παράδειγμα θα δώσω μόνο για να καταλάβει ο κόσμος που δεν γνωρίζει τι αντιμετωπίζουμε. Εδώ και περίπου ένα χρόνο έχουμε κατασκευάσει νέα γεώτρηση και δίκτυο στον Άγιο Ισίδωρο και μέχρι σήμερα που μιλάμε δεν έχουμε καταφέρει να πάρουμε ρεύμα ώστε να δουλέψει η γεώτρηση και να δώσουμε νερό στον κόσμο.

Αν η ποσότητα του νερού που έχει συγκεντρωθεί στους υπόγειους υδροφόρους ορίζοντες και το Φράγμα Γαδουρά δεν επαρκεί για την κάλυψη των αναγκών θα γίνουν και φέτος διακοπές στην υδροδότηση;

Διακοπές στην υδροδότηση θα γίνουν μόνο σε περιπτώσεις που απαιτείτε, όπως για αποκατάσταση κάποιας βλάβης στο δίκτυο ύδρευσης είτε σε κάποια γεώτρηση είτε από εξωγενή παράγοντα όπως βλάβη στις εγκαταστάσεις της ΔΕΗ που προκαλούν την παύση της λειτουργίας των γεωτρήσεων μας, διότι από εκεί ηλεκτροδοτούμαστε. Πάντως προγραμματισμένες/ελεγχόμενες διακοπές υδροδότησης με την μορφή που εφαρμόσαμε το καλοκαίρι του 2017 δεν θα υπάρξουν εφόσον όλα κυλήσουν ομαλά.


Θα είναι εξασφαλισμένη η επάρκεια του νερού για όλες τις ξενοδοχειακές μονάδες της Ρόδου;

Αυτό θα πρέπει να το έχουν φροντίσει πρωτίστως οι ίδιοι οι ξενοδόχοι. Θεωρώ ότι κάθε επιχειρηματίας που σέβεται την επένδυση του και τον πελάτη του, θα πρέπει να έχει προνοήσει και να προβεί σε όλα τα απαραίτητα μέτρα. Γνωρίζω ότι πολλοί το έχουν κάνει αλλά δεν μπορώ να ξέρω εάν είναι το σύνολο των ξενοδόχων προετοιμασμένο για κάθε ενδεχόμενο. Και το λέω αυτό διότι η ΔΕΥΑΡ φροντίζει να παρέχει στα ξενοδοχεία το κατάλληλο νερό στις ζητούμενες ποσότητες όταν το διαθέτει. Τι θα γίνει όμως αν αύριο πληγεί μια ολόκληρη περιοχή με το φαινόμενο της υφαλμύρωσης; Τι θα γίνει αν υπάρξει μεγάλη βλάβη στις εγκαταστάσεις της ΔΕΗ και αργήσει πολύ η αποκατάσταση της βλάβης; Τι θα γίνει αν υπάρξει μεγάλη βλάβη στις εγκαταστάσεις του Φράγματος Γαδουρά ή στον κεντρικό αγωγό υδροδότησης της πόλης της Ρόδου από το Φράγμα Γαδουρά και καθυστερήσει η αποκατάσταση; Για όλους αυτούς λοιπόν τους λόγους οι ξενοδόχοι θα πρέπει να διαθέτουν δεξαμενές αποθήκευσης νερού, συστήματα αφαλάτωσης, πηγάδια, γεωτρήσεις και ότι άλλο κρίνουν απαραίτητο ώστε να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν με τις δικές τους δυνάμεις για κάποιο διάστημα. Ελπίζω να μην αντιμετωπίσουμε φαινόμενα του παρελθόντος που ακόμα και στην διακοπή της μιας ώρας προκειμένου να αποκαταστήσουμε κάποια βλάβη σε κεντρικό αγωγό, δεχόμασταν τηλεφωνήματα από συγκεκριμένα ξενοδοχεία που έμεναν χωρίς νερό. Όταν ένα ξενοδοχείο δεν μπορεί να αντέξει ούτε μια ώρα χωρίς νερό σημαίνει ότι είτε δεν διαθέτει καθόλου δεξαμενές αποθήκευσης είτε αυτές που διαθέτει δεν είναι αρκετές.

Είναι σε καλή οικονομική κατάσταση η ΔΕΥΑΡ ή υπάρχουν οφειλές ιδιωτών και επιχειρήσεων προς την επιχείρηση; Ποιο είναι τώρα το ύψος των οφειλών προς την επιχείρηση;

Η οικονομική κατάσταση της επιχείρησης είναι συνεχώς ανοδική και θα συνεχίζει να είναι. Προβήκαμε σε ρυθμίσεις παλαιών οφειλών το τελευταίο δίμηνο του 2017 που είχε ως αποτέλεσμα να ρυθμιστούν περίπου 15εκ ευρώ. Πήγαμε σε όλα τα χωριά που υπήρξε πρόβλημα με την τιμολόγηση τους για ένα διάστημα 3 ή 4 ετών και κουβεντιάσαμε με τον κόσμο και ξεκίνησαν και αυτοί να αποπληρώνουν τις οφειλές τους. Υπάρχει πλέον σε καθημερινή βάση διακοπή υδροδότησης σε κακοπληρωτές και επιπλέον καθιερώσαμε 2 φορές τον μήνα να γίνεται συντονισμένη επιχείρηση από 3 συνεργεία της επιχείρησης σε περιοχές που παρουσιάζουν τις περισσότερες συσσωρευμένες οφειλές. Καθημερινά υπάρχει συνεργείο που εντοπίζει παράνομες υδροληψίες και επιβάλλονται οι προβλεπόμενες κυρώσεις. Αυτό που επιδιώκουμε μέσα από αυτές τις κινήσεις είναι να καλλιεργήσουμε το αίσθημα ευθύνης και δικαιοσύνης στους συμπολίτες μας. Πρέπει να γίνει κατανοητό σε αυτούς που δεν πληρώνουν το νερό όχι γιατί δεν μπορούν αλλά γιατί πιστεύουν ότι η ΔΕΥΑΡ δεν έχει την ικανότητα να κάνει ελέγχους και διακοπές δεν ισχύει. Επίσης πιστεύω ότι όλοι μας κατανοούμε ότι αυτοί που κλέβουν νερό προβαίνουν και σε αλόγιστη κατασπατάληση αυτού διότι δεν το σέβονται. Θέλω να διαβεβαιώσω τους συμπολίτες μας ότι η αντιμετώπιση σε κάθε καταναλωτή είναι ανάλογη με τις πραγματικές ανάγκες και δυσκολίες που υπάρχουν και όχι ανάλογη με το όνομα του καταναλωτή. Να μην διστάσουν λοιπόν να προσέλθουν στην επιχείρηση για την τακτοποίηση παλαιών οφειλών. Το ύψος των οφειλών προς την επιχείρηση από όλες τις χρήσεις είναι περίπου στα 40 εκ ευρώ με συνεχείς μειωμένες τάσεις. Εάν η επιχείρηση είχε αυτά τα χρήματα θα μπορούσε να εκτελέσει έργα περίπου 80εκ ευρώ αν αναλογιστούμε ότι η έκπτωση που δίνεται σε έργα της ΔΕΥΑΡ φτάνει και το 50% σε πολλές περιπτώσεις. Καταλαβαίνεται λοιπόν πόσο σημαντικά είναι τα χρήματα αυτά όχι μόνο για την επιχείρηση αλλά για το νησί μας, μιας και η ΔΕΥΑΡ εκτελεί έργα μόνο στο νησί. Για τις οφειλές αυτές κάνουμε καθημερινά ενέργειες για την είσπραξή τους και δεν θα εξαιρεθεί κανένας από τις διαδικασίες. Διαβεβαιώνω παράλληλα ότι η επιχείρηση καλύπτει απόλυτα τις υποχρεώσεις της και είναι σε θέση να δημοπρατεί και να εκτελεί μεγάλα έργα με ίδιους πόρους.


Είναι πιθανό να γίνουν αυξήσεις στα τιμολόγια της ΔΕΥΑΡ και για ποιο λόγο;

Η Διοίκηση της ΔΕΥΑΡ όπως έχω δηλώσει και στο παρελθόν δεν θα προβεί σε καμία αύξηση των τιμολογίων. Αντιθέτως μελετάει και πολύ σύντομα θα ανακοινώσει μειώσεις του τιμολογίου για όλες τις χρήσεις. Πρόθεση μας είναι σε πρώτη φάση να καθιερώσουμε μειώσεις στους συνεπείς πελάτες. Με τον τρόπο αυτό όχι μόνο θα εξαλείψουμε το αίσθημα της αδικίας που νοιώθουν σήμερα κάποιοι συμπολίτες μας που πληρώνουν ανελλιπώς τους λογαριασμούς τους αλλά θα δώσουμε και κίνητρα στους υπόλοιπους που δεν είναι τόσο επιμελείς. Αυτό όμως που μπορώ να εγγυηθώ εγώ ως πρόεδρος της ΔΕΥΑΡ είναι οι προθέσεις της επιχείρησης και της δημοτικής αρχής. Υπάρχουν και εξωγενείς παράγοντες που μπορούν να προκαλέσουν μια αύξηση του τιμολογίου της ΔΕΥΑΡ που για αυτούς δεν μπορεί να φέρω καμία ευθύνη. Με βάση λοιπόν τον νόμο που ψήφισε η Ελληνική Βουλή εφέτος για πρώτη φορά υπάρχει η πρόθεση καθιέρωσης στα τιμολόγια όλων των ΔΕΥΑ σε όλη την Ελλάδα του Περιβαλλοντικού Κόστους. Το κόστος αυτό θα προσδιοριστεί από τις αντίστοιχες αποκεντρωμένες διοικήσεις και τα όποια ποσά θα εισπράττονται θα καταλήγουν στο πράσινο ταμείο . Εάν τελικά εφαρμοστεί ο νόμος αυτός, πότε θα εφαρμοστεί και πόσο θα είναι το περιβαλλοντικό κόστος εξαρτάται από την κεντρική κυβέρνηση. Όλες πάντως οι ΔΕΥΑ σε όλη την Ελλάδα ατομικά και μέσα από το συλλογικό τους όργανο την ΕΔΕΥΑ, έχουν εκφράσει την αντίρρησή τους στην εφαρμογή του περιβαλλοντικού κόστους.

Πως κρίνετε τη μέχρι τώρα πορεία της δημοτικής αρχής ;

Το να κρίνεις και να βαθμολογείς τον ίδιο σου τον εαυτό μπορεί να σε οδηγήσει σε λανθασμένα συμπεράσματα. Καλύτερος κριτής της εκάστοτε δημοτικής αρχής είναι ο ίδιος ο πολίτης. Αυτός θα είναι που με την ψήφο του θα επιβραβεύσει ή θα καταδικάσει τις προσπάθειες μας στις επόμενες εκλογές. Επειδή όμως δεν είμαι από αυτούς που αποφεύγουν να απαντήσουν σε ερωτήσεις, διότι πιστεύω ότι ο πολίτης θα πρέπει να ακούει την αλήθεια όσο σκληρή και εάν είναι, θα προσπαθήσω πολύ σύντομα να απαντήσω. Όταν εκλεχτήκαμε από τους συμπολίτες μας να αναλάβουμε ως δημοτική αρχή υπήρξαν ενστάσεις επί της διαδικασίας των εκλογών που αυτό είχε ως αποτέλεσμα να αναλάβουμε καθήκοντα με καθυστέρηση αρκετών μηνών. Όταν δε αναλάβαμε καθήκοντα η κεντρική κυβέρνηση μέσα από διάφορους τρόπους όπως συνεχείς μεταβολές στο νομικό και θεσμικό πλαίσιο των διαγωνισμών, κατάφερε να παγώσει τις διαδικασίες των διαγωνισμών των δήμων για δικούς της λόγους. Μόνο αυτά τα γεγονότα μείωσαν την παραγωγικότητα της δημοτικής αρχής για περίπου 2 με 2,5 χρόνια. Εάν κάποιος προσθέσει και το πολύ σημαντικό γεγονός της κατάργησης του δημοτικού φόρου που είχε ως αποτέλεσμα ο δήμος να στερηθεί ένα πολύ σημαντικό έσοδο και να ανατρέψει τον όλο σχεδιασμό της δημοτικής αρχής, τότε ενδεχόμενος να συνειδητοποιήσει με τι δυσκολίες ξεκίνησε η δημοτική αρχή. Αυτά δεν αποτελούν δικαιολογίες αλλά παραθέτω 3 πραγματικά γεγονότα που κανένας δεν μπορεί να αμφισβητήσει. Αν δούμε λοιπόν αυτά που σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε στην διάρκεια του ενός έτους που πραγματικά είχαμε την δυνατότητα να τρέξουμε πράγματα αλλά και αυτά που θα υλοποιηθούν στον εναπομείναντα χρόνο της θητείας μας, τότε μπορώ να πω ότι ναι είμαι ικανοποιημένος με την μέχρι τώρα πορεία μας. Θέλω να πιστεύω ότι όταν έρθει η ώρα να μας κρίνει ο κόσμος θα έχει την ίδια αίσθηση.

Η Μαρία Χονδρογιάννη είναι Δημοσιογράφος.

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *