ροή ειδήσεων

Η αποκάλυψη της Σπυροπούλου για τα χρήματα του Survivor και τα σχολικά της χρόνια

Πήρε μπροστά τα λεφτά η γνωστή παρουσιάστρια;



Για την εμπειρία της στο Survivor μίλησε μεταξύ άλλων στο dot η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου.

Σε ερώτησε αν πήρε τα χρήματα από το Survivor μπροστά η παρουσιάστρια αποκάλυψε: «Όχι καμία σχέση. Όλοι είχαν μια συμφωνία. Δεν την ξέρω και ποια. Δεν μπήκα ποτέ σε τέτοιες συζητήσεις. Ήταν ένα ρίσκο το Survivor γιατί δεν έχεις δοκιμάσει ποτέ τον εαυτό σου σε τόσο δύσκολες συνθήκες και λες τώρα τι θα ξυπνήσει. Λες τώρα σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες και την κακουχία τι θα συμβεί; Άρα λες να έχω και λίγο τον νου μου, γιατί με βλέπει και όλο το πανελλήνιο. Αλλά το ξεχνάς, δεν γίνεται να το θυμάσαι, γιατί το ζεις αυτό, δεν σκέφτεσαι τι βλέπει η μαμά μου, οι φίλοι μου και η γειτονιά».

Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου μίλησε και για τα σχολικά της χρόνια υποστηρίζοντας: «Στο σχολείο δεν ήμουν ούτε ενεργή στα πολιτικά, ούτε η πιο ωραία του σχολείου. Ήμουν κακάσχημη. Φόραγα σιδεράκια. Πήγαινα όπως να’ ναι. Τα μαλλιά μου περνούσα και μια φάση που ήταν κατσαρά, όπως είδατε στο Survivor, τα ψιλοΐσιωνα δεν ήξερα να τα φτιάξω, ένα χάλι γινόταν. Ήμουν πολύ κοινωνική. Είχα φίλες, αλλά ήσυχη».

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *