ροή ειδήσεων

Απολογία Αρτέμη Σώρρα: «Είναι σαφέστατα πολιτική η εναντίον μου δίωξη»



Από τους παιδότοπους που αυτός και η σύζυγός του διατείνεται ότι έφεραν στην Ελλάδα αλλά και τις οικοδομές του πατέρα του, ο Αρτέμης Σώρρας βρέθηκε ως δια μαγείας ….δισεκατομμυριούχος, αποφασισμένος να σώσει την Ελλάδα και τους απανταχού Έλληνες. Έτσι τουλάχιστον ισχυρίστηκε, στο πολυσέλιδο υπόμνημά του, ο ίδιος ο Αρτέμης Σώρρας προσπαθώντας να πείσει ανακριτή και εισαγγελέα πως είναι θύμα πολιτικών και οικονομικών συμφερόντων για όσα «ευαγγελίζεται», καταφέρνοντας να πείσει εκατοντάδες πολίτες πως διαθέτει τον πακτωλό των χρημάτων που μπορούν να σβήσουν μονομιάς το χρέος της Ελλάδας και να βγάλουν τη χώρα από τη δημοσιονομική κρίση.

Εκτός όμως από την εξωτερική αλλαγή που παρουσίασε ο Αρτέμης Σώρρας ύστερα από 15 σχεδόν μήνες που ήταν καταζητούμενος, με τα μακριά μαλλιά και την πλούσια γενειάδα, στην απολογία του, άλλαξε και την ουσία των υποσχέσεων του προς τους υποστηρικτές του, αρνούμενος ότι προέτρεψε οποιονδήποτε να μην πληρώσει τις οφειλές του. «Αντιθέτως πάντοτε προέτρεπα, καθόσον αφορά την πληρωμή των χρεών των πολιτών, αλλά και των δικών μου και μάλιστα και εγγράφως». Στην προσπάθειά του πάντως να μη αυτοδιαψευστεί εντελώς, έταξε στον καθένα 20.000 ευρώ μόλις ….γίνουν κυβέρνηση, λέγοντας πως το ποσό αυτό θα το πάρουν όλοι όσοι τον ψηφίσουν στις εκλογές. «ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΑ ΕΓΩ ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ δημόσια ή ιδιωτικά. Οι συκοφάντες μου, αναφέρονται στο ποσό των 20.000 ευρώ που θα λάβουν οι Έλληνες μόλις η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ πάρει την εξουσία» είπε χαρακτηριστικά.

Για το λόγο αυτό ο ιδρυτής της οργάνωσης «Ελλήνων Συνέλευσης» χαρακτήρισε στο εκατό και πλέον σελίδων υπόμνημά του, πολιτική τη δίωξη του, προσπάθεια, όπως ισχυρίστηκε, να του κλείσει το στόμα το πολιτικό σύστημα, το οποίο «τρομοκρατήθηκε» από τη δυναμική του φορέα που ο ίδιος εμπνεύστηκε και δημιούργησε.

Ο Αρτέμης Σώρρας, που πήρε ήδη το δρόμο για τη φυλακή, έκανε λόγο για αόριστες κατηγορίες, αρνούμενος κατηγορηματικά τα περί εγκληματικής οργάνωσης. «Όταν ο πολιτικός φορέας άρχισε να ενδυναμώνεται στην Λαϊκή βάση και όταν ανοίχθησαν περισσότερα από 200 γραφεία σε όλη την Ελλάδα, αλλά και στο εξωτερικό, το παρόν πολιτικό σύστημα τρομοκρατήθηκε και θέλησε, μη συλλαμβάνοντας ούτε έναν κουκουλοφόρο, τέτοιοι παρακρατικοί μας επετίθοντο, είτε με καταστροφές και πυρπολήσεις των γραφείων του πολιτικού μας φορέα, είτε με απόπειρες δολοφονίας μου, είτε με εκφοβισμό των μελών μας, είτε αλλά κυρίως με την άσκηση διώξεως εναντίον μου, με αναπόδεικτες και έωλες και αβάσιμες και αναληθείς κατηγορίες να με εξοντώσει, να με φιμώσει και να με αναγκάσει να αρνηθώ τα αυταπόδεικτα οικονομικά μου εργαλεία. Είναι, λοιπόν, κυρίως και σαφέστατα πολιτική η εναντίον μου δίωξη».

Ο Αρτέμης Σώρρας ισχυρίστηκε μάλιστα στην απολογία του ότι δεν γνώριζε πως σε βάρος του εκκρεμούσε ένταλμα σύλληψης. «Η φυγοποινία μου έχει μοναδικό λόγο τον απολύτως βάσιμο φόβο δολοφονίας και εξοντώσεώς μου, αφού και στο παρελθόν αποτέλεσα στόχο δολοφονίας τουλάχιστον δύο φορές, η δε ύπαρξη σε μένα τέτοιων και τόσων περιουσιών με κάνουν να αποτελώ στόχο πολλών αντιθέτων συμφερόντων (πολιτικών και οικονομικών) που θέλουν την φυσική μου εξαφάνιση» είπε και συμπλήρωσε «Η φυλάκισή μου ή έστω η κράτησή μου θα αποτελούσε, με δεδομένες τις συνθήκες κρατήσεως των φυλακών και τον συγχρωτισμό των εκεί κρατουμένων, τεράστιο, πραγματικό και όχι ιδεατό κίνδυνο για την φυσική μου ύπαρξη».

Στο μεγαλύτερο μέρος της απολογίας του ο Αρτέμης Σώρρας αναλώθηκε στη «διαφάνεια» της δράσης του, λέγοντας :«Τίποτε δεν έκανα εν κρυπτώ, και όλα όσα έκανα ήταν δημόσια και με δική μου βούληση περιήρχοντο σε γνώση όλων των ανωτέρω Φορέων με έγγραφο τρόπο και με τα συνοδεύοντα αποδεικτικά στοιχεία, πράγμα που δεν συνάδει ούτε συνηγορεί σε εγκληματική δραστηριότητα, πολύ δε περισσότερο σε συγκρότηση και συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση». Επέμεινε δε πως είναι «πλήρης, αποκλειστικός, διαφιλονίκητος νόμιμος κύριος, νομέας, κάτοχος και κομιστής είκοσι οκτώ (28) κοινών ανωνύμων μετοχών (εκ των 280.000) της ανωνύμου εταιρείας με την επωνυμία «ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ Α.Ε.» και κατηγόρησε την Τράπεζα της Ελλάδος ότι όχι μόνο δεν ενήργησε, ως όφειλε, για την είσπραξη των περίφημων 600 δις δολαρίων, αλλά την παρεμπόδισε εξυπηρετώντας ενδεχομένως συμφέροντα των δανειστών.

Ο ιδρυτής της «Ελλήνων Συνέλευσης» δεν παρέλειψε να επαναλάβει και ενώπιον ανακριτή και εισαγγελέα πως στόχος του είναι να σώσει οικονομικά τη χώρα και τους πολίτες. «Είχα και έχω στερεά την πεποίθηση για τα χρηματοοικονομικά μου εργαλεία, που είναι κυρίαρχη βούλησή μου να βοηθήσω την Ελλάδα και τους απανταχού Έλληνες », είπε μεταξύ άλλων, προσπαθώντας να κρατήσει στο πλευρό του, ακόμη και μέσα από τη φυλακή, τους υποστηρικτές της οργάνωσης.

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *