Έχει έρθει η ώρα να κλείσουμε τους λογαριασμούς μας με το χθες αλλά, κυρίως, με τα ψέματα», ανέφερε ο Βουλευτής Δωδεκανήσου. Ο κ. Κόνσολας έκανε λόγο για πανικό που έχει καταλάβει την κυβέρνηση λόγω της εκλογικής καθίζησης που υφίσταται, αλλά και της οργής των πολιτών για την κατάργηση των μειωμένων συντελεστών ΦΠΑ. «Είχαμε προτείνει στην εθνική αντιπροσωπεία να ενσωματώνεται η ρήτρα νησιωτικότητας, ως ανάγκη, σε κάθε νομοσχέδιο. Η πρόταση αυτή, δεν έχει γίνει ακόμη αποδεκτή, ούτε από τη Βουλή ούτε από την Κυβέρνηση. Όταν αναφερόμαστε σε νησιωτικές πολιτικές τρία είναι τα βασικά συστατικά στοιχεία: η ρήτρα νησιωτικότητας, το μεταφορικό ισοδύναμο και οι μειωμένους συντελεστές Φ.Π.Α. Το πρώτο το ξεπούλησε η Κυβέρνηση. Καταργήθηκαν οι μειωμένοι συντελεστές ΦΠΑ για να εισπράξει η κυβέρνηση 85 εκ. ευρώ και τώρα, η κυβέρνηση, έρχεται και μας λέει ότι μπορεί να δώσει 60 εκ. φέτος και 150 εκ. το 2019, για να χρηματοδοτήσει την εφαρμογή του μεταφορικού ισοδύναμου», επισήμανε ο Βουλευτής Δωδεκανήσου.
Τόνισε ότι η έλλειψη των απαιτούμενων πόρων αποκαλύπτει ότι στόχος της κυβέρνησης είναι να περιορίσει τον αριθμό των δικαιούχων, το εύρος και το πεδίο εφαρμογής του μεταφορικού ισοδύναμου. Ο κ. Κόνσολας, αναφερόμενος στο νομοσχέδιο, επικεντρώθηκε σε τρεις παρατηρήσεις: 1ον: Η καθολική εφαρμογή του μέτρου απαιτεί πολλαπλάσιους πόρους και από διαφορετικές πηγές. Η κυβέρνηση, έχει ως μοναδική πηγή τους πόρους του προγράμματος δημοσίων επενδύσεων αποκλείοντας τη δυνατότητα εξεύρεσης πόρων και από άλλες πηγές, όπως για παράδειγμα οι ειδικές πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τα νησιά. 2ον: Αναθέτει την αρμοδιότητα στους Δήμους για την παρακολούθηση της υλοποίησης του μέτρου σε τοπικό επίπεδο, όταν υπάρχουν Δήμοι στο Νότιο Αιγαίο και στα Δωδεκάνησα που δεν έχουν υπαλλήλους. 3ον: Ο αριθμός των νησιωτών και των επιχειρήσεων που θα ωφεληθούν από την εφαρμογή του μέτρου του Μεταφορικού Ισοδύναμου θα εξαρτηθεί από το διαθέσιμο ποσό σε ετήσια βάση. Αυτό και μόνο σημαίνει ότι θα υπάρχει περιορισμός των δικαιούχων.
Αναφερόμενος στο ζήτημα της ίδρυσης ΑΕΝ στην Κάλυμνο, ο κ. Κόνσολας επισήμανε ότι αντιμετωπίζεται θετικά από όλους, αλλά θα πρέπει η λειτουργία της να είναι πλήρης και με τις δύο ειδικότητες, Πλοιάρχων και Μηχανικών.
money-tourism.gr
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.