ροή ειδήσεων

Ρόδος: Τα ασύλληπτα παράπονα Γερμανού τουρίστα σε 5άστερο resort και η «πληρωμένη» απάντηση



Τα κακόβουλα σχόλια των τουριστών στις ιστοσελίδες αξιολόγησης των ξενοδοχείων αποτελούν πλέον σύνηθες φαινόμενο.


Όλο και περισσότεροι επισκέπτες μπαίνουν στον πειρασμό να αναρτήσουν αρνητικά σχόλια στις συγκεκριμένες ιστοσελίδες και να αξιολογήσουν αρνητικά τα ξενοδοχεία με στόχο να διεκδικήσουν αποζημίωση για τις «εφιαλτικές» διακοπές που πέρασαν. Μια τέτοια προσπάθεια ενός επιτήδειου Γερμανού τουρίστα ο οποίος μέσω του Holiday Check «κατακεραύνωνε» πεντάστερο club resort στη Ρόδο ανέδειξε η εφημερίδα Bild, σχολιάζοντας μάλιστα θετικά την απάντηση που έδωσε η διεύθυνση του ξενοδοχείου.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα της Bild, που αναπαράχθηκε ευρέως και από άλλα γερμανικά ΜΜΕ, ο δυσαρεστημένος τουρίστας τον περασμένο Ιούνιο παρέμεινε για δύο εβδομάδες στο club resort στο Πλημμύρι μαζί με τη σύντροφό του και τον μικρό τους γιο, είχε όμως πάρα πολλά παράπονα για το επίπεδο εξυπηρέτησης και όχι μόνο.

Το μακροσκελές αρνητικό του σχόλιο το ανάρτησε στο προφίλ του ξενοδοχείου στην ιστοσελίδα Holiday Check, και στο Facebook, όπου αντέδρασαν 2.000 άτομα (έχει κατέβει στο μεταξύ). Ανέφερε ότι όλη η οικογένεια αναστατώθηκε και έχασε τον ύπνο της όταν στις 10 το βράδυ εκτοξεύθηκαν αιφνιδιαστικά πυροτεχνήματα. Το γεγονός ότι δεν φρόντισε το ξενοδοχείο να τους ενημερώσει για τη ρίψη των πυροτεχνημάτων εκ των προτέρων, το χαρακτηρίζει ως απρέπεια. Αναφέρει ότι ο διευθυντής στον οποίο απευθύνθηκε την επομένη τον ενημέρωσε ότι τα πυροτεχνήματα ανήκουν στο concept του ξενοδοχείου, κάτι το οποίο είναι γνωστό (αναγράφεται και στα διαφημιστικά του φυλλάδια). Ο ύπνος της οικογένειας αναστατώθηκε όμως και πάλι ένα μεσημέρι, όταν οι κηπουροί «τόλμησαν» να κουρέψουν το γκαζόν με τη μηχανή. Το καζανάκι της τουαλέτας ήταν τόσο δυνατό που ξυπνούσε το παιδί όταν κοιμόταν.

Επίσης, στον δυσαρεστημένο πελάτη δεν άρεσε το γεγονός ότι το δωμάτιο διέθετε δύο μονά κρεβάτια και όχι ένα διπλό όπως είχαν ζητήσει. Επίσης, δεν άρεσε το γεγονός ότι το παιδικό κρεβάτι ήταν από συνθετικό υλικό και δεν ήταν κατασκευασμένο από αυθεντικό ξύλο, κάτι που ο ίδιος θεωρούσε ότι ήταν αυτονόητο για ένα club resort αυτού του επιπέδου.

Όσο για το επίπεδο του προσωπικού του πεντάστερου ξενοδοχείου, το χαρακτηρίζει κατώτερου του μετρίου. Ισχυρίστηκε ότι δεν μπορούσε να συνεννοηθεί με τη σερβιτόρα που δεν μιλούσε αγγλικά ή γερμανικά. Έντονα δυσαρεστημένος ήταν επίσης από το γεγονός ότι παντού γύρω από την πισίνα υπήρχαν νερά, ενώ τα ποτά στο μπαρ άφηναν μία αλμυρή επίγευση, σύμφωνα με όσα υποστήριζε ο ίδιος. Οι πόρτες του δωματίου που έτριζαν φαίνεται να τον εκνεύρισαν επίσης. Στο τέλος μάλιστα προειδοποιούσε να μην επιλέξουν το συγκεκριμένο ξενοδοχείο και δη τον τουρ οπερέιτορ και χάρισε μόλις ένα αστεράκι από τα πέντε στο club resort, το οποίο χαρακτήρισε ως υπερτιμημένο για τις υπηρεσίες που προσφέρει αλλά και τις υποδομές του.

H Bild κάνει λόγο για την ίσως πιο περιπετειώδη/τολμηρή προσπάθεια τουρίστα να «αποζημιωθεί» για τις πολυτελείς του διακοπές. Εκθειάζει δε την απάντηση της διοίκησης του ξενοδοχείου που με περισσή ευγένεια κάλεσε τον δήθεν δυσαρεστημένο τουρίστα να μην το επιλέξει ποτέ ξανά!

Αίσθηση προκαλεί και το σκέλος της απάντησης που αναφέρεται στην «αξία» των υπαλλήλων: «Πώς καθορίζετε την αξία των υπαλλήλων μας; Με βάση την προϋπηρεσία, τη θρησκεία ή σύμφωνα με τις γλωσσικές δεξιότητες; Κατώτεροι; Γνωρίζετε την έννοια αυτών των λέξεων σε σχέση με τους ανθρώπους;».

«Λυπούμαστε επίσης για τη διαμονή σας στο θέρετρό μας. Προφανώς επιλέξατε σκόπιμα ένα club resort με την πρόθεση να διεκδικήσετε όσο το δυνατόν περισσότερα χρήματα, ή έχετε λάβει εντελώς λάθος συμβουλές από το ταξιδιωτικό γραφείο σας», αναφέρεται, μεταξύ άλλων, στην απάντηση της διοίκησης του ξενοδοχείου που δεν έπεσε στην παγίδα του δήθεν αρνητικού σχολίου.
eleftheriaonline.gr
Πηγή: dimokratiki

Σχόλια

  1. Έτσι πρέπει να τους απαντάμε μπράβο σας ακόμα και στησ διακοπές σκέφτονται πως θα της κάνουν τζάμπα έλεος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *