ροή ειδήσεων

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ Γ. ΚΡΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ



Απευθύνομαι στον κάθε προβληματισμένο πολίτη του νησιού μας.
Του πολίτη που έχει καταλάβει πλέον το πόσο σημαντικό ρόλο παίζει η ενότητα και η συντονισμένη προσπάθεια για την ανάπτυξη του τόπου μας.
Ενός τόπου που ενώ ήταν πρωτοπόρος σε όλους τους τομείς, έχει καταντήσει να είναι ουραγός και να βλέπει εκ του μακρόθεν πόλεις και Δήμους να αναπτύσσονται, όχι μόνον παγκοσμίως αλλά και στην ΕΛΛΑΔΑ την ίδια.

Υπήρξα Δήμαρχος του Δήμου Καμείρου με επτά χωριά σε μια πολύ δύσκολη συγκυρία.
Ήταν ένα ταξίδι πολύ δύσκολο αλλά συνάμα πολύ συναρπαστικό!
Η τετραετία έκλεισε με θετικό πρόσημο σε όλους τους τομείς αλλά κυρίως στην οικονομία.
Και αυτό οφείλεται κυρίως στη συνεργασία που είχα όχι μόνον με τους συνεργάτες μου και το προσωπικό του Δήμου, αλλά και με τα στελέχη της αντιπολίτευσης.
Με αυτή την παρακαταθήκη της συλλογικότητας, επιχειρώ το άνοιγμα στην κοινωνία με ανοιχτή διαβούλευση για τη συμπόρευση μου με τους πολίτες του νησιού μας για τη διεκδίκηση του Δήμου.
ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ ΜΑΣ!
Πεποίθηση μου είναι ότι η κοινωνία μας μπορεί να πετύχει και να ξαναβρεθεί στην αιχμή των εξελίξεων, αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες και τις σύγχρονες μεθόδους διακυβέρνησης των Δήμων.
Δεν πρέπει να μας αρκεί η απλή αντιμετώπιση των προβλημάτων της καθημερινότητας.
Δεν μπορεί να είναι μόνιμη δικαιολογία η οικονομική κρίση.
Οι σωστοί άνθρωποι στις σωστές θέσεις με αξιοκρατία είναι η λύση.
Και κυρίως νέα πρόσωπα άφθαρτα και ικανά.
Καλώ λοιπόν όλους όσους πονούν και ενδιαφέρονται για το τόπο μας, να ενώσουμε τις γνώσεις και τις δυνάμεις μας, για μια υπερβατική διεργασία που θα στοχεύει όχι μόνον στην εξάλειψη του αρνητικού, αλλά και στη βελτίωση του θετικού.
Μακριά από κόμματα χρίσματα, στηρίξεις και εξαρτήσεις.
Σε μια καθαρά ΥΠΕΡΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ.
Μια προσπάθεια που θα κάνει τη διαφορά και θα φέρει το καινούργιο.
Αρχή, στην οποία έμεινα πιστός και κατά τη διάρκεια της Δημαρχίας μου, είναι ότι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση είναι απαραίτητη η ευρύτερη και υπερκομματική συνεργασία και όχι η στείρα εμπλοκή και αντιπαράθεση των πολιτικών κομμάτων.
Δηλώνω έτοιμος να ηγηθώ και να συντονίσω αυτό το δύσκολο πραγματικά εγχείρημα σεβόμενος τον κάθε αντίπαλο γιατί πιστεύω στην αξία της προσφοράς στα κοινά από οποιαδήποτε θέση.
Η παρούσα πρόσκληση εκφράζει τον έντονο προβληματισμό μου που απορρέει από την αγάπη προς τον τόπο μου και δηλώνω κατηγορηματικά, ότι δεν θα διστάσω να δώσω τέλος σε αυτή την προσπάθεια αν στο προσεχές διάστημα δεν υπάρξει η ανάλογη ανταπόκριση από άξιους και αποφασισμένους για τομές συμπολίτες.
Ας δώσουμε λοιπόν τη μάχη για την αναβάθμιση του τόπου μας, και για τη βελτίωση της ποιότητας της ζωής όχι μόνον των δημοτών μας αλλά και των χιλιάδων επισκεπτών οι οποίοι θα γίνουν οι πρεσβευτές του πιο ωραίου νησιού του κόσμου!!!
Κλείνω με τη φράση του μεγαλύτερου Έλληνα συγγραφέα της νεότερης ελληνικής ιστορίας του Νίκου Καζαντζάκη.
<< Ν’ αγαπάς την ευθύνη. Να λες εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν χαθεί, εγώ θα φταίω>>.


Σας ευχαριστώ
Δημήτρης Γ Κρητικός
Ιατρός Πνευμονολόγος
πρ Δήμαρχος Καμείρου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *