ροή ειδήσεων

Γ. Καρατζαφέρης: Η Ελλάδα πρέπει να επιλέξει το χώρο και το χρόνο μιας αναμέτρησης με την Τουρκία

Εκτίμησε ότι η Άγκυρα θέλει να απορροφήσει το Καστελόριζο



«Θα έχουμε τεράστιες πιέσεις από την Τουρκία», εκτίμησε ο πρόεδρος του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού, Γιώργος Καρατζαφέρης, μιλώντας στο «Ακραίως» με τον Τάκη Χατζή στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ.

Ο κ. Καρατζαφέρης τόνισε πως η Άγκυρα «θέλει να απορροφήσει το Καστελόριζο» για να κόψει την ελληνική ΑΟΖ και να εκμεταλευτεί το φυσικό πλούτο.

«Η Τουρκία είναι μια πολύ μεγάλη χώρα και είναι ένας πολύ καλός πελάτης της Γερμανίας αλλά και των ΗΠΑ. Το θέμα είναι ότι δεν κάνουμε τίποτα. Όταν ένας Έλληνας πολίτης στο Καστελόριζο πονάει το δόντι του πηγαίνει απέναντι (σ.σ. στην Τουρκία)», σημείωσε ο κ. Καρατζαφέρης και πρόσθεσε: «Μελλοντικά η Τουρκία θα προσπαθήσει να επιβάλει άλλο καθεστώς στο Καστελόριζο».

«Η Ελλάδα πρέπει να επιλέξει το χρόνο και τον τόπο αν πρέπει να αναμετρηθεί με την Τουρκία. Αν χρειαστεί, σήμερα δεν χρειάζεται. Η Ελλάδα έχει υπεροπλία μόνο στο βυθό. Αν ο Τούρκος σήμερα φοβάται να κάνει ένα βήμα παρακάτω είναι γιατί έχουμε υπεροπλία στο βυθό», ανέφερε ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ.

Χαρακτήρισε επίσης «ηλίθια» τη διαχείριση των Ιμίων και της υπόθεσης Οτσαλάν.

«Θα κατέβω με σημαία τον ευρωσκεπτικισμό»

Ο κ. Καρατζαφέρης αναφέρθηκε επίσης στα πολιτικά του σχέδια τονίζοντας «Κάναμε την οργάνωση μας και την αυτοκριτική μας. Κάνουμε την εκκίνηση του αγώνα μας».

«Δεν έχω μετανιώσει για τίποτα απ’ όλα αυτά (σ.σ. στη συμμετοχή του στην Κυβέρνηση Παπαδήμου) γιατί έχω την αξιοπρέπεια μου. Εγώ διατήρησα την αξιοπρέπεια μου», σχολίασε ακόμα και έστρεψε τα πυρά του στον Πάνο Καμμένο υποστηρίζοντας πως έχασε την αξιοπρέπεια του.

Ο κ. Καμμένος έχει χάσει την «έξωθεν καλή μαρτυρία», σημείωσε ο κ. Καρατζαφέρης και πρόσθεσε: «Αν ήθελε ο Καμμένος να υπερασπιστεί το όνομα της Μακεδονίας έπρεπε να ρίξει την κυβέρνηση. Έδωσε χρόνο στην κυβέρνηση».

«Άλλο να είσαι αξιοπρεπής και άλλο να κάνεις μία έκπτωση στα όσα εκπροσωπείς. Στο μέλλον θα είναι τέτοιες πιέσεις και οι ανάγκες που οι άνθρωποι που έχουν άλλες απόψεις θα πρέπει να βρεθούν κοντά. Εγώ είπα 'ας σωθεί η Ελλάδα και ας χαθώ εγώ'», συμπλήρωσε.

Για το αν μπορούν να υπάρξουν συνεργασίες στο χώρο της Κεντροδεξιάς ο κ. Καρατζαφέρης υποστήριξε: «Έχω ένα σύνθημα, όλοι μαζί, χώρια πάνε οι χαζοί » και πρόσθεσε πως όποιος θέλει προσέρχεται σε ένα διάλογο.

«Εγώ θα κατέβω με σημαία τον ευρωσκεπτικισμό. Αλλάζει η Ευρώπη. Ο ευρωσκεπτικισμός έρχεται και κάθε τι νέο έχει μια ορμή», είπε.

«Εγώ θέλω μία Ευρώπη των Εθνών αλλά με αυτεξούσιο», σημείωσε ο κ. Καρατζαφέρης και τόνισε πως «Τα ανατολικά σύνορα δεν τολμάει να προσδιορίσει η Ευρώπη. Γιατί δεν έρχεται η Ευρώπη να υπερασπιστεί τα 12 νμ της Ελλάδας που είναι δικά της».

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *