ροή ειδήσεων

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΡΟΔΟ


Αναγνώστης: Αγαπητοί αρμόδιοι της ανακύκλωσης, πλαστικού, αλουμινίου, και γυαλιού.
Πριν δύο μήνες περίπου, το μηχάνημα της ανακύκλωσης απο την Ψαροπούλα αφαιρέθηκε, προκειμένου να του γίνει επισκευή, και μάλλον για να αλλάξει θέση τοποθέτησης..... 
καλή θέση έξω απο το Καλλιπάτειρα στο Κορακόνερο....... έκτοτε ομως αγνοείται η τυχη του, με αποτέλεσμα να ταλαιπωρείται ο κόσμος, που θελει να ανακυκλώσει,στο μοναδικό μηχάνημα που βρίσκεται εξω απο την παλια πόλη, στην κολώνα..... 
παρακαλώ για τις ενέργειες σας, προκειμένου να ξανατοποθετηθει το μηχάνημα, αλλά να λειτουργήσει και τρίτο!!!!!! Ευχαριστώ.


Σχόλια

  1. Ανώνυμος13/10/18 20:17

    MΠΡΑΒΟ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΣ.ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΑΔΙΑΧΩΡΙΤΟ ΣΤΗΝ ΚΟΛΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ.........ΜΕΧΡΙ ΜΠΟΤΙΛΙΑΡΙΣΜΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ.............ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟ??????????? ΙΔΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΚΑΛΛΙΠΑΤΕΙΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/10/18 09:44

      Υπαρχουν κ οι κάδοι ανακύκλωσης. ..οι μπλε του δημου. (μονο που υπαρχουν λιγοι ανα περιοχή)

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος13/10/18 22:23

    Να σας πω και εγω την εμπειρια μου.Ειμαι ενας οικογενειαρχης και αρκετα ευαισθητοποιημενος πολιτης και θελω να περασω το μηνυμα της ανακυκλωσεις στα παιδια μου.Εδω και 4 μηνες - χωρις υπερβολη- προσπαθω να ανακυκλωσω τα μπουκαλια του νοικοκυριου μου και δεν μπορω....οποτε προσπαθησα ,μπροστα μου βλεπω '-επαγγελματιες ανακυκλωσεις---ναι καλα διαβασατε καποιοι το κανανε επαγγελμα και μαλιστα ειναι πολυ αγενης και κανουν και παρανομιες !!!Πρεπει να γινει κατι για αυτους ,να μπει καποιο οριο,!Παντως εγω εχω εφυγα απο το μηχανημα τουλαχιστον 30 φορες αφου περιμενα πανω απο μιση ωρα για να τελειωσει ο ---επαγγελματιας---ενω εγω οταν ανακυκλωνω σε 3-5 λεπτα εχω τελειωσει!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος14/10/18 00:11

    Οι τουρκαλαδες εχουν βαλει παντου μικρους καδους ανακυκλωσης και για καθε ανακυκλουμενο αντικειμενο που πεφτει μεσα βγαινει απο κατω σε ειδικο δισκο μια ποσοτητα τροφης για αδεσποτα.Ετσι μαθαινουν οι πιτσιρικαδες την ανακυκλωση απο μικροι.Εμεις οι "πολιτισμενοι" ακομα μαλωνουμε για το που θα βαλουν ενα μηχανημα ανακυκλωσης ,ενω οι μπλε καδοι κανουν μερες για να αδειασουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *