ροή ειδήσεων

Ημερολόγιο 2019 με βότανα και μαγειρική της Κικής Τσακίρη


Το ημερολόγιο της Κικής Τσακίρη είναι βασισμένο σε μία μελέτη της Ιατρικής Σχολής Θεσσαλονίκης σε 38’σελίδες με βότανα και συνταγές μαγειρικής.

Το κόστος του ημερολογίου είναι 10€ σύν τα έξοδα αποστολής. Η διαπιστώσεις μου δυστυχώς για την μέριμνα που δέν υπάρχει στη χώρα μας για υποστήριξη ατόμων όπως είμαι εγώ, με αναγκάζει να προσφεύγω σε δράσεις όπως αυτή της έκδοσης του ημερολογίου, πιστεύοντας ότι με αυτό τον τρόπο να καταφέρω να έχω κάποιο εισόδημα ώστε να μπορώ να εκπληρώνω τις βασικές μου ανάγκες.

Προσπαθώ να καλύψω εν μέρει τα έξοδα νοσηλείας μου επειδή δεν έχει θεσμοθετηθεί η νοσηλεία κατ' οίκον, όπως συμβαίνει με άλλα ευρωπαϊκά κράτη. Ούτε πρόκειται. Οι περισσότεροι γνωρίζετε ότι κινώ μόνο μάτια και με αυτά γράφω. Είμαι σε μηχανική υποστήριξη της αναπνοής εδώ και εννέα χρόνια. Δεν περιμένω τίποτα από το κράτος πια. Από την αλληλεγγύη των συνανθρώπων ελπίζω. Δέκα ευρώ συν έξοδα αποστολής.

Ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση σας!

Παραγγελίες για όσους θέλουν και μπορούν να με βοηθησουν στο messenger : m.me/kiki.tsakiri.90 και στο email μου: tsakiri2004@yahoo.gr Μπορώ να στείλω με ΕΛΤΑ και πληρώνετε μεσω τραπεζης όταν παραλάβετε η με αντικαταβολή των ΕΛΤΑ

Προσπαθώ να κάνω πάντα κάτι καλό και χρήσιμο.

Σημεια πώλησης φιλων:

1) Polyglot Translation Office, Kanada 42 & Venetokleon,

85100 Rhodes, GREECE. Tel. +30 22410 25409. Fax. +30 22410 25386

http://www.polyglot.com.gr/en/

2) Καβαλλότι 2, Αθήνα

m.me/LittleTreeBooksandCoffee

Κλήση 21 0924 3762

https://www.facebook.com/pg/LittleTreeBooksandCoffee/

Ενημερωθείτε για ωρες λειτουργιας

Facebook Page: https://www.facebook.com/kikiscalendar

http://rodospress.gr

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *