ροή ειδήσεων

Το μεγάλο μου παράπονο...



Αναγνώστης: 
Προφανώς ζούμε στο νησί του παραλόγου.
Ο Δήμαρχος χάνει την πλειοψηφία της ομάδας του και στον πανικό του προσφεύγει στον εισαγγελέα εναντίον του επικεφαλής παράταξης του Δήμου.
Δεν γνωρίζω αν οι φήμες, που όλοι έχουμε ακούσει, είναι αληθείς ή όχι. 
Γνωρίζω όμως ότι η πολιτική ασκείται στο Δημοτικό Συμβούλιο και όχι στα Δικαστήρια. 
Αν ο Δήμαρχος αισθάνεται ότι θίγεται μπορεί να απαντήσει, να καταγγείλει, να προκαλέσει αλλά σε πολιτικό επίπεδο.
Το μεγάλο μου παράπονο είναι ότι σε αυτόν τον ευλογημένο τόπο που γεννήθηκα και ζω, βλέπω και ακούω διάφορα που με πληγώνουν.
Το μεγάλο μου παράπονο είναι ότι δεν μας αξίζει αυτό που ζούμε, ούτε σε επίπεδο ποιότητας ζωής, ούτε σε επίπεδο τουρισμού.
Το μεγάλο μου παράπονο είναι ότι είμαστε συνυπεύθυνοι αναφορικά με τις επιλογές μας.
Το μεγάλο μου παράπονο είναι ότι για αλλού κινήσαμε και αλλού μας πάνε.
Το μεγάλο μου παράπονο είναι ότι θέλω μία άλλη Ρόδο και δεν την έχω.
Το μεγάλο μου ερώτημα είναι: μπορούμε να ζούμε σε μία Ρόδο διαφορετική από αυτή που είναι σήμερα;

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *