ροή ειδήσεων

Εγκλημα στη Ρόδο: Αφού είχαν σκοτώσει την Ελένη, μιλούσαμε σαν να μην είχε συμβεί τίποτα, λέει η πρώην σύντροφος του 21χρονου

«ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΗΜΟΥΝ ΕΓΩ»



Συγκλονισμένη είναι για τα όσα έχουν συμβεί, η πρώην σύντροφος του 21χρονου Ροδίτη, που κατηγορείται για τη δολοφονία της φοιτήτριας Ελένης Τοπαλούδη.

Η κοπέλα, μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του STAR, αποκάλυψε ότι ο σύντροφός της συνέχιζε να μιλά μαζί της σαν να μην συμβαίνει τίποτα, την ώρα που η άτυχη 21χρονη είχε δολοφονηθεί.


«Πως ήτανε;», τη ρωτά ο δημοσιογράφος. «Σαν να μην έγινε τίποτα. Δεν κατάλαβα κάτι γιατί συνέχεια μου έλεγε ότι του έλειπα και πότε θα πάω. Μου έκανε εντύπωση γιατί μιλήσαμε πολύ λίγο χρόνο, τρία λεπτά μόνο, και μου το έκλεισε απότομα. Ούτε κατάλαβα ότι ήταν στεναχωρημένος. Πάντα εμένα μου έλεγε όταν είχε κάτι έλεγε, μιλούσε, δεν κατάλαβα τίποτα».

Σε ερώτηση για το αν ήταν γενικά βίαιος στη σχέση τους, η κοπέλα απαντά «όχι, ποτέ».


«Για μένα έχει πέσει η γη κάτω από τα πόδια μου δεν μπορώ δεν έχω λόγια τι να πω με αυτά που έχουν γίνει, δεν το έχω αντιληφθεί ακόμα ότι έχει γίνει όλο αυτό, νομίζω ότι είναι όνειρο και θα ξυπνήσω», ανέφερε η νεαρή κοπέλα.

«Μου έχει περάσει από το μυαλό ότι στη θέση της Ελένης θα μπορούσα να είμαι εγώ. Με όλα αυτά που έχω ακούσει εννοείται πως φοβήθηκα Είναι λογικό να φοβάσαι να ξέρεις ότι έχεις έναν άνθρωπο δίπλα σου και από την άλλη να τον έχουν βγάλει …δεν ξέρω δεν μπορώ δεν έχω λόγια να περιγράψω. Αυτό είναι τραύμα και αυτό δεν θα το ξεχάσω», λέει.


Η κοπέλα είναι ζευγάρι με τον Έλληνα φερόμενο ως δράστη τους τελευταίους μήνες. Γνωρίστηκαν στη Ρόδο και ερωτεύθηκαν. Όπως αποκάλυψε, τίποτα δεν προμήνυε το κακό που έγινε. Η ίδια δεν γνώριζε καν τον άλλο κατηγορούμενο, ούτε είχε ακούσει να τον αναφέρει.

«Δεν μπορώ να απαντήσω στο αν θα πάω στη φυλακή να του μιλήσω. γιατί δεν ξέρω τι θα κάνω Δεν ξέρω τι έχει γίνει ακριβώς. Δεν ξέρω ποια είναι η αλήθεια. Δεν μπορώ να πω ότι θα πάω», υποστηρίζει.

 iefimerida.gr

Σχόλια

  1. Ανώνυμος12/12/18 12:30

    Κοίτα ρε φίλε τι άτομα έχουν σχέσεις και εγώ δεν μπορώ να βρω ούτε θηλυκια γάτα για να πιω καφέ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *