ροή ειδήσεων

Η καλλονή που έζησε δύσκολες ώρες στη Ρόδο



Στις ορέξεις τριών… αδίστακτων Ροδιτών φέρεται ότι είχε υποκύψει μια 32χρονη καλλονή, η οποία, ύστερα από απειλές, εκβιασμούς και εξαναγκασμούς και με τον φόβο μην αποκαλυφθεί κάτι από το αμαρτωλό μυστικό της, είχε καταντήσει σκεύος ηδονής στα χέρια τους.


Στις ορέξεις τριών… αδίστακτων Ροδιτών φέρεται ότι είχε υποκύψει μια 32χρονη καλλονή, η οποία, ύστερα από απειλές, εκβιασμούς και εξαναγκασμούς και με τον φόβο μην αποκαλυφθεί κάτι από το αμαρτωλό μυστικό της, είχε καταντήσει σκεύος ηδονής στα χέρια τους.

Σύμφωνα με όσα έχει καταθέσει στη μήνυσή της η νεαρή κοπέλα, τα ερωτικά όργια με τους τρεις άνδρες κράτησαν τουλάχιστον έναν χρόνο, ώσπου να τολμήσει να καταγγείλει όσα βίωσε, αφού είδε έντρομη σε πασίγνωστο site πορνογραφικού περιεχομένου τα ερωτικά βίντεο από τις συνευρέσεις τους που είχαν αναρτήσει.

Στην κατάθεση της, που δημοσιεύει πρώτη φορά η «Espresso», η καλλονή που βρέθηκε στη Ρόδο από τις αρχές του 2016 αποκαλύπτει πώς εξαναγκάστηκε να συνευρίσκεται ερωτικά με τους τρεις φίλους, τουλάχιστον τέσσερις ή πέντε φορές κάθε μήνα.

«Ηπιαμε παραπάνω»


«Πριν έρθω, γνώρισα ένα άτομο μέσω facebook που ονομάζεται (αναφέρει όνομα) και, όταν ήρθα στη Ρόδο, γνωριστήκαμε και κάναμε μια σχέση. Ο… είναι 51 χρονών, παντρεμένος, με δύο παιδιά. Η σχέση μας στην αρχή ήταν φιλική και στη συνέχεια εξελίχθηκε σε ερωτική.

Οι σεξουαλικές μας πράξεις γίνονταν στο σπίτι μου, που βρισκόταν στην περιοχή της Μητρόπολης. Καλοκαίρι του 2016 και ενώ βρισκόμασταν στο σπίτι, μου πρότεινε να γνωρίσω τους φίλους του και εγώ δέχθηκα, καθώς δεν είχα κανένα πρόβλημα.

Τότε ήρθαν δύο άτομα, ο ένας ονομάζεται (αναφέρει όνομα), 39 ετών, ο οποίος είχε επιχείρηση στην Ανάληψη και στο Ροδίνι, και ο άλλος (αναφέρει όνομα) 50 χρονών. Ηπιαμε λίγο παραπάνω, έπεσαν οι αναστολές μου και κάναμε σεξ και οι τέσσερις μαζί. Το σεξ που έκανα και με τους τρεις έγινε χωρίς προφυλακτικό, είχα σωματική επαφή και με τους τρεις και έγινε κατά φύση και παρά φύσιν. Οταν τελειώσαμε, ο 51χρονος μου είπε ότι όλη την πράξη την έχει βιντεοσκοπήσει με το κινητό του. Εγώ του ζήτησα να το σβήσει, αυτός δέχτηκε, αλλά δεν το έκανε».

Αυτή ήταν η αρχή του εφιάλτη της, αφού ο 51χρονος την ενημέρωσε πως όχι μόνο δεν είχε σβήσει το βιντεοσκοπημένο υλικό, αλλά θα το ανέβαζε και στο διαδίκτυο, αν αρνιόταν να συνευρίσκεται ερωτικά μαζί τους.

Καλύτερη ανάλυση

«Πάντα με τις ίδιες απειλές εναντίον μου, με εξανάγκαζε να το κάνουμε και με τους τρεις μαζί. Ερχόταν από το σπίτι μου στη Μητρόπολη, μου έλεγε την ώρα που ήθελε να είμαι έτοιμη και στη συνέχεια ερχόταν και με έπαιρνε και με πήγαινε στην επιχείρηση του 39χρονου. Εκεί γινόταν η πράξη και όλες τις φορές τη βιντεοσκοπούσε με το κινητό του τηλέφωνο».

Μάλιστα, για να έχει και καλύτερη ανάλυση το υλικό που βιντεοσκοπούσαν, σε ένα από τα ερωτικά τους όργια χρησιμοποίησαν μέχρι και επαγγελματική κάμερα, ενώ υποχρέωσαν τη γυναίκα να υπογράψει ένα χαρτί στο οποίο φαίνεται πως όλα έγιναν με τη συγκατάθεσή της! «Αφού αυτό έγινε 4-5 φορές σε έναν μήνα, μετά φέρανε και επαγγελματική κάμερα. Είχα εγκλωβιστεί και φοβόμουν μην το μάθουν οι γονείς μου. Κάποια στιγμή με βάλανε και υπέγραψα ένα χαρτί, το οποίο έλεγε ότι όλα γίνονται με τη θέλησή μου και ότι θα πάρω 20.000 ευρώ για ό,τι έχουν βιντεοσκοπήσει. Ουδέποτε πήρα αυτά τα χρήματα».

Στη μήνυσή της η 32χρονη έχει συμπεριλάβει και τους τρεις Ροδίτες, ωστόσο το μεγαλύτερο ενδιαφέρον εστιάζεται σε όσα κατέθεσε στους αστυνομικούς ο παντρεμένος 51χρονος, που, σύμφωνα με εκείνη, ήταν ο υποκινητής όσων πέρασε. Στην κατάθεσή του όχι μόνο αρνείται οποιαδήποτε ερωτική σχέση μαζί της, αλλά την παρουσιάζει ως εξωσυζυγική σχέση ενός άλλου φίλου του, για τον οποίο η 32χρονη δεν έχει κάνει καμία αναφορά.

«Το 2016 ο (αναφέρει όνομα) εκμυστηρεύτηκε στην παρέα μας ότι είχε εξωσυζυγικό ερωτικό δεσμό με την εγκαλούμενη και μάλιστα ορισμένες φορές ζητούσε να τον καλύψουμε αν τον αναζητούσε η γυναίκα του, λέγοντας ότι τάχα ήταν μαζί μας. Κάποια στιγμή, αρχές του 2016, συνάντησα τον φίλο μου με την εγκαλούσα και μου τη σύστησε. Από την όλη εμφάνισή της δεν μου εμφύσησε εμπιστοσύνη. Επειδή ο φίλος μου άρχισε να κυκλοφορεί δημοσίως μαζί της, του συνέστησα να διακόψει την ερωτική του σχέση, για να μη διαλύσει την οικογένειά του». Σύμφωνα με εκείνον, από τότε η 32χρονη τον αντιπάθησε και έγινε η αιτία ώστε να διακόψουν την επαφή με τον φίλο του.

«Το 2017 ο φίλος μου (αναφέρει το όνομα του 39χρονου επιχειρηματία στον χώρο του οποίου πραγματοποιούνταν οι ερωτικές συνευρέσεις σύμφωνα με την 32χρονη) μού ανέφερε ότι είχε δεχθεί ανώνυμο τηλεφώνημα από άγνωστη γυναίκα, η οποία αξίωνε να της καταβάλει κάποιο ποσό γιατί τάχα υπήρχε αναρτημένο ένα video ερωτικού περιεχομένου, που την απεικόνιζε να ερωτοτροπεί μαζί του… Στα μέσα του έτους 2017 δέχθηκα και εγώ με απόκρυψη τηλεφώνημα, όχι ανώνυμο αλλά επώνυμο, από την εγκαλούμενη, η οποία άρχισε να με βρίζει και να με αποκαλεί “ρουφιάνο” και “παλιάνθρωπο”, ενώ με απειλούσε πως θα με καταστρέψει γιατί με θεωρούσε υπεύθυνο για τον χωρισμό της με τον φίλο μου. Εγώ δεν έδωσα σημασία και της ζήτησα να μη με ενοχλήσει ξανά».

Μετά την κλήση που δέχτηκε από την Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Ρόδου προκειμένου να καταθέσει, ο 51χρονος έφτασε στο σημείο να επικοινωνήσει με τον φίλο του, που -όπως ισχυρίζεται- διατηρούσε δεσμό με την 32χρονη.

«Τον ενημέρωσα για τη μήνυση της τέως ερωτικής του συντρόφου και του ανακοίνωσα ότι για να αμυνθώ είμαι υποχρεωμένος να αποκαλύψω τον δεσμό που είχε μαζί της, γεγονός το οποίο θα του δημιουργούσε πρόβλημα με την οικογένειά του. Εκείνος φοβήθηκε και από τότε αρνείται να απαντήσει στις τηλεφωνικές μου κλήσεις».




«Μπες στο αμάξι γιατί θα κάνω κακό στην οικογένειά σου»

Η περιπέτεια για την 32χρονη καλλονή κράτησε έως τον Φεβρουάριο του 2017, οπότε αντιμετώπισε ένα σοβαρό γυναικολογικό πρόβλημα για το οποίο χρειάστηκε να απευθυνθεί σε ειδικό.

«Επαθα ρήξη μήτρας και πήγα στον γυναικολόγο μου. Τότε έφυγα από τη Ρόδο και γύρισα στους γονείς μου στην Αθήνα. Λόγω της κρίσης, δεν έβρισκα δουλειά στην Αθήνα και επέστρεψα στη Ρόδο στις αρχές καλοκαιριού του 2017 και έπιασα δουλειά. Τότε είχα αλλάξει και τηλεφωνικό αριθμό. Στις 21 Σεπτεμβρίου 2017 ο 51χρονος με βρήκε στο Ροδίνι κοντά στο σπίτι μου. Ηταν μέσα στο αυτοκίνητό του και μου είπε “μπες μέσα”. Εγώ δεν δέχτηκα, αλλά αυτός μου είπε “θα κάνω κακό στην οικογένειά σου και σε όλους τους γύρω σου, γι’ αυτό μπες μέσα”. Με πήγε σε μια ερημική τοποθεσία και με τον ίδιο εκβιασμό με ανάγκασε να κάνω σεξ μαζί του μέσα στο αμάξι. Από τότε, όποτε με έβρισκε μόνη μου, με ανάγκαζε να κάνω σεξ».

Οπως αναφέρει η ποινικολόγος Γιάννα Παναγοπούλου (φωτό δεξιά) που έχει αναλάβει την όμορφη 32χρονη, η ζωή της είχε καταντήσει σωστή κόλαση.

«Εως και σήμερα η ίδια δεν έχει καταφέρει να βρει τις ισορροπίες της, καθώς όσα βίωσε είναι πολύ τραυματικά. Η δικογραφία βρίσκεται στα χέρια του εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Ρόδου και εκείνη έχει πλέον εμπιστοσύνη στη Δικαιοσύνη».

ieidiseis.gr

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *