ροή ειδήσεων

Η Επιβράβευση του Αθλητή μέσα από τα μάτια του Μιχάλη Χ''ιωάννου, Αθλητή από τη Σύμη!!



Άνθρωποι σαν τον Μιχάλη είναι η Ελλάδα που όλη αναζητάμε και που είναι κρυμμένη στις ανηφόρες της Σύμης, στα δάση του Προφήτη Ηλία, των Απολλώνων και της Μονολίθου. 

Ψάξτε εκεί και να είστε σίγουροι ότι θα την ανακαλύψετε!

Ξέρετε ποια είναι η δική μου επιβράβευση?

Να τρέχεις στο δρόμο και το 95% της Σύμης να σου χαμογελάει!

Γιαγιάδες που σε βλέπουν καθημερινά να τρέχεις πάνω κάτω και να σου λένε σου έφιαξα κέικ, έλα όποτε θες να το πάρεις γιατί ξέρουν των αγώνα που κάνεις!!

ανθρώπους που σου λένε οπότε χρειαστείς κάτι πες μου και θα είμαι δίπλα σου!!!

αθλητές που δεν τους έχεις δει ποτέ από κοντά και σε αγαπούν σαν αδερφό τους!!

Να επιστρέφεις σπίτι μετά από κρύο η βροχή και οι γονείς σου να σου έχουν αναμμένο το θερμοσίφωνα!!

Πακιστανός να σε φωνάζει στο δρόμο για σου Μαραθώνα!!!


Να σε ρωτάνε οι Συμιακοί ποτέ ξανατρέχουμε αγώνα νιώθοντας ότι τρέχουν και αυτοί μαζί σου!!



Είναι μεγάλο βάρος να κουβαλάς στη πλάτη σου τη Σύμη νιώθοντας περηφάνια μόνο και συγκίνηση όταν τρέχεις και ακούς να φωνάζουν το όνομα του νησιού!!!

Και το ποιο σημαντικό να νιώθεις δίπλα σου το προστάτη σου τον Πανορμίτη που ότι και να του ζητήσεις αν το πιστέψεις θα στο κάνει!!!




Αυτό το συναίσθημα δεν το αλλάζω για κανέναν θα τρέχω και θα αγωνίζομαι όσο έχω την υγεία μου!!!

Αυτό μου δίνει ζωή, αυτό με κάνει χαρούμενο και όσοι δεν με πίστεψαν η μου χάλασαν τη ψυχολογία απλά δεν το έζησαν ποτέ!!

Ευχαριστώ μέσα από τη καρδιά μου όσους με στήριξαν!!!

Τι περισσότερο από αυτό για να προτρέψετε τα παιδιά σας να ασχοληθούν με τον Αθλητισμό;

ΔΙΑΣΩΣΤΕΣ ΡΟΔΟΥ

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *