ροή ειδήσεων

Ραγίζει καρδιές η μάνα της Τοπαλούδη – «Η ζωή μου έχει τελειώσει»



Ραγίζει καρδιές η μάνα της αδικοχαμένης Ελένης Τοπαλούδη, που ζει καθημερινά, όπως και ο πατέρας της και ο αδερφός της, το δικό της Γολγοθά.


Η οικογένεια θα περάσει το πρώτο Πάσχα χωρίς την Ελένη, η οποία δολοφονήθηκε τον Νοέμβριο του 2018 στη Ρόδο.

«Δε θέλω να σκέφτομαι ότι δεν θα την ξαναδώ γιατί μου έρχεται τρέλα και μίσος.

»Να πληρώσουν με τον χειρότερο τρόπο» λέει κλαίγοντας η μητέρα της Ελένης.

«Τόσο νέα παιδιά έκαναν τέτοιο έγκλημα;

»Η Ελένη στα χέρια της έζησε όλες τις μορφές βίας, βασανισμού και σαδισμού» λέει η βασανισμένη μάνα.

«Δεν θέλω να έρθει ούτε Ανάσταση ούτε Πάσχα γιατί θα υπάρχουν οικογένειες που θα έχουν τα παιδιά τους κι εγώ δεν θα έχω το δικό μου.



»Η θέση της Ελένης μου στο τραπέζι θα είναι πάντα κενή» λέει με λυγμούς.

Δείχνει στη δημοσιογράφο του STAR φωτογραφιες από την κόρη της, μοιράζεται το όνειρο που είχε να τη δει νύφη και λέει ξεσπώντας σε κλάματα:

«Έκανα όνειρα και μου τα αρπάξανε, μου τα ισοπέδωσαν, μας έριξαν να ζούμε στα τάρταρα».

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *