Κατά τη διάρκεια των τουρκικών υπερπτήσεων πάνω από Χίο και Οινούσσες, ο Τούρκος πιλότος έχασε το "ζευγάρι" του και χρειάστηκε η συνδρομή ραντάρ για να βρει το... δρόμο της επιστροφής.
Ημέρα… εκπαίδευσης νέων πιλότων φαίνεται ότι ήταν η Δευτέρα για την τουρκική αεροπορία! Κι αυτό προκύπτει από το γεγονός ότι η μία από τις δύο υπερπτήσεις που έγιναν σε εξαιρετικά μεγάλο ύψος, αποδίδεται σε …απώλεια προσανατολισμού του χειριστή!
Σύμφωνα με όσα “έπιασαν” τα ελληνικά “αυτιά”, το F-16 που πέταξε μαζί μ΄ ένα ακόμη πάνω από τις Οινούσσες, επίσης σε ύψος 27.000 ποδών, “έχασε” το ζευγάρι του και βρέθηκε να πετά πάνω από τις νότιες ακτές της Χίου. Χρειάστηκε η παρέμβαση τουρκικού ραντάρ για να τον φέρουν στο… δρόμο της επιστροφής.
Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει. Η “ημέρα εκπαίδευσης” φαίνεται και από το γεγονός της επιλογής να γίνουν οι υπερπτήσεις σε πάρα πολύ μεγάλο ύψος. Επίσης αν και καταγράφηκαν 30 παραβιάσεις δεν είχαμε ούτε μία εμπλοκή.
Δεν μειώνουν τη σημασία των προκλήσεων όλα αυτά. Ούτε μειώνουν τους κινδύνους που προκαλούν όλες αυτές οι προκλήσεις. Αντιθέτως. Το να πετούν στο Αιγαίο με μαχητικά τόσο άπειροι χειριστές μάλλον αυξάνει τους κινδύνους.
Πηγή: militaire.gr
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.