ροή ειδήσεων

Έφυγε από τη ζωή ο Αντώνης Ρεπάνης



Πέθανε σε ηλικία 86 ετών ο σπουδαίος Αντώνης Ρεπάνης που υπήρξε κορυφαία προσωπικότητα του κλασικού λαϊκού τραγουδιού.

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1933. Άρχισε να τραγουδάει το 1958. Συνέθεσε και εκτέλεσε πολλά τραγούδια, μεταξύ των οποίων: «Αγάπη μου επικίνδυνη», «Γιατί κοντά μου κάθεσαι ακόμα», «Δυο γυναίκες, δυο αγάπες», «Παλιατζής», «Χτες το βράδυ στην ταβέρνα», «Πού να γυρνάς», «Μα τι λέω», «Θυσιάστηκα», «Είσαι το κάτι άλλο» (συνθέτης) και «Δυο γυναίκες, δυο αγάπες», «Έχω μια μεγάλη αγάπη», «Μόνο εσύ με κράτησες», «Πάνε οι ελπίδες μου», «Σήκω κοπέλα μου», (πρώτη εκτέλεση), όπως και «Αγάπη μου επικίνδυνη», «Ανεβαίνω σκαλοπάτια», «Γιατί γλυκιά μου κλαις», «Στο σταυροδρόμι», «Είναι η σκέψη μου η τρελή» (ερμηνευτής).

Στην καριέρα του εμφανίστηκε σε όλα τα μεγάλα κέντρα του λαϊκού τραγουδιού (Τριάνα, Φαληρικόν, Τζίμης ο Χοντρός, Περιβόλας) στο πλευρό όλων των μεγάλων, ενώ για 20 χρόνια είχε μετατρέψει την «Αστροφεγγιά» στα Κάτω Πατήσια σε δικό του στέκι όπου παρέδιδε ιδιαίτερα μαθήματα στους πιστούς που συνέρρεαν για να τον απολαύσουν.

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *