Κατά 125% αυξήθηκαν οι αγορές που κάνουν οι Έλληνες ηλεκτρονικά, με τις top προτιμήσεις τους να είναι τα ρούχα και τα παπούτσια.
Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής για το 2019, οι Έλληνες στρέφονται όλο και περισσότερο στο ιντερνετικό εμπόριο. Χαρακτηριστικό της στροφής αυτής είναι πως το 2010 μόλις το 18,4% έκανε ηλεκτρονικές αγορές, την ώρα που το 2019 το ποσοστό αυτό έχει ανέλθει στο 41,5%.
Την πρώτη θέση με διαφορά σε προϊόντα και υπηρεσίες που αγοράστηκαν έχει η κατηγορία ένδυση, υπόδηση και αθλητικά ειδή με 61,7%, ακολουθεί η κατηγορία διαμονή σε καταλύματα με 36,5%, οι ηλεκτρονικές συσκευές καταγράφουν 26,8%, οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες 25,8%, η διατροφή, φαγητό, σε πακέτο με 24,3%, τα οικιακά είδη συγκεντρώνουν 23,5%, τα φάρμακα και συμπληρώματα διατροφής σημειώνουν 23,1%, τα εισιτήρια για εκδηλώσεις 23%, τα εξαρτήματα και περιφερειακά Η/Υ 15,7% ενώ τα βιβλία 15,6%.
Αναλυτικά, οι διαδικτυακές αγορές το 2011 έφθασαν 23,6%, το 2012 το 26,9%, το 2013 το 27%, το 2014 το 29,5%, το 2015 το 33,8%, το 2016 το 32,8%, το 2017 το 36,4%, το 2018 το 40,2% και το 2019 το 41,5%.
Σύμφωνα με τους ερωτηθέντες, το 48,3% αγόρασε προϊόντα η αξία των οποίων αγγίζει τα 99 ευρώ και κάτω, το 40,3% αγόρασε προϊόντα η αξία των οποίων κυμαίνεται από 100 έως 499 ευρώ ενώ το 11% αγόρασε προϊόντα ύψους 500 ευρώ και πάνω. 0,4% απάντησε «δεν γνωρίζω».
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.