ροή ειδήσεων

Κακοποίηση σκύλου σε αυτοκίνητο



Αναγνώστης: Με αφορμή την τελευταία επίσκεψη μου στο λιμάνι της Ρόδου θυμήθηκα ένα περιστατικό στο οποίο ήμουν μάρτυρας μια άθλιας συμπεριφοράς, αυτό έχει να κάνει με ένα σκύλο ο οποίος βρισκόταν μέσα σε υπηρεσιακό αυτοκίνητο. 
Αυτό που μου έκανε εντύπωση καθώς έχω επαφή με σκυλιά είναι ότι ο ιδιοκτήτης του για πλέον 5 ώρες δεν ενδιαφέρθηκε να πλησιάσει το αυτοκίνητο για να πάρει τον σκύλο προς ανάγκη του, να του δώσει νερό, τροφή…!!!!
Αυτό δε που μου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση είναι ότι αφού του είπα να δώσει λίγη σημασία στον σκύλο, αυτός με αγένεια μου απάντησε να κοιτάω την δουλειά μου και ο σκύλος είναι μια χαρά έτσι. 
Σας παρακαλώ να βρείτε αυτόν τον ‘κύριο’ και να του κάνετε συστάσεις. 
Δεν αξίζει σε κανένα ζώο να ζει έτσι. 
Σας ευχαριστώ.

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *