
προσπαθώ να επικοινωνήσω με τις παροχες εδω και αρκετο καιρό εχουν αναρτήσει εξω απο το κατάστημα το τηλ.2241088335 το τηλ. αυτο ειναι μονίμως κατεβασμένο στα δε υπολοιπα τηλ. των παροχων είτε δεν τα απαντάει κανενας ειτε ειναι και αυτα κατεβασμενα.
στο 1555 απανταει μια κοπελια ολες οι γραμμες ειναι απασχολημενες παρτε αργοτερα.
μετα απο αυτην την κλεισουρα και τις εφαρμογες μένουμε σπιτι του εφκα μου φαίνεται θα αρχισουμε να κτυπαμε τα κεφαλια μας στον τοιχο. ευχαριστω
Τα ίδια έπαθα και εγώ σήμερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΖητώ συγνώμη για την ταλαιπωρία σας. Θα σας απαντήσει άμεσα η αρμόδια υπηρεσία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαραμένω στη διάθεσή σας.
Νίκος Παγώνης Υποδιοικητής e-ΕΦΚΑ
τηλ. 2103676818
ypod4@efka.gov.gr
2 μηνες καλω καθε μερα 5 φορες και μια μου το κλεινει το αυτοματο συστημα στη μουρη λεγοντας οτι ολες οι γραμμες ειναι απασχολημενες. 2 μηνες! Ελεος!
ΑπάντησηΔιαγραφήτο χειρότερο δεν είναι όταν δεν απαντούν, είναι όταν θα απαντήσουν
ΑπάντησηΔιαγραφήη κλήση θα έχει αναμονή μισή ώρα συν μισή ώρα που θα μιλήσεις
θα σου έρθει ένα πενηντάευρο η κλήση και θα ευχόσουν να μην είχες
καλέσει ποτέ!!!!!!!!!!!
Απαράδεκτη συμπεριφορά κενά στη συνεννόηση μεταξυ τους κ με εμάς. υπάρχει μια μόνιμη άγνοια από τους εργαζόμενους κ φυσικά δε βγάζεις άκρη, όταν αποφασίσουν μετά από βδομάδες να απανταντησουν. Έχει τύχει 2 φορές να μου λένε ξανά φέρτε τα χαρτιά τα οποία τους τα έχω καταθέσει ήδη κ να τους παραπέμπω εγώ σε Mail που έχει σταλεί για να καταλάβουν ότι δεν χρειάζεται να ξανά φέρω τα ίδια χαρτιά. Δυστυχώς για μας ανοργανωτοι.
ΑπάντησηΔιαγραφή