ροή ειδήσεων

Ὑπό τήν αἰγίδα τοῦ ὑπουργείου πολιτισμοῦ, συναυλία ὀθωμανικῆς μουσικῆς !



Προκλητική αν όχι ανήθικη η διοργάνωση συναυλίας με Οθωμανική μουσική στην Αργαλαστή Βόλου και μάλιστα μία μέρα μετά την επίσημη θρησκευτική τελετή που ετοιμάζει ο Ερντογάν στην Αγία Σοφία στην Κωνσταντινούπολη. Βλέποντας την αφίσα δεν μπορούσαμε να πιστέψουμε ότι είναι πραγματικότητα και μάλιστα ότι το “φεστιβάλ χόρτου” είναι υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού , όταν αυτή την στιγμή το υπουργείο Άμυνας είναι στα “κάγκελα” με τους γείτονες....

Ναί,ὅπως τό διαβάζετε,παρακαλῶ !

Συναυλία ὀθωμανικῆς μουσικῆς θά πραγματοποιηθῇ,κατά τήν διάρκεια τοῦ ἐτησίου Φεστιβάλ στό Χόρτο Μαγνησίας. Τί εἶναι αὐτό τό φεστιβάλ ; Μᾶς πληροφοροῦν οἱ ἴδιοι οἱ διοργανωτές τοῦ μή κερδοσκοπικοῦ ἱδρύματος Ἀγγελ-ίνης-Χατζινίκος,ἔτος ἱδρύσεως 1984.Περᾶστε ἀπό ἐδῶ,νά δεῖτε τούς ἱδρυτές :

( Ἐπεί δή ὁ συγκεκριμένος ἰστότοπος,τοῦ ἱδρύματος,ἔχει ὡς κύρια γλῶσσα τήν ἀγγλική,θά διατηρήσουμε ἐπακριβῶς τήν μετάφραση τῆς ἑλληνικῆς πού δίνει ὡς δευτέρα ἐπιλογή. )

Το μη κερδοσκοπικό ίδρυμα Angelinis-Hadjinikou διοργανώνει και υλοποιεί ένα καλλιτεχνικό, παιδαγωγικό και πολιτιστικό καλοκαιρινό φεστιβάλ στο παραθαλάσσιο χωριό Χόρτο, στους πρόποδες του βουνού Πήλιο.
...Το πρόγραμμα του Φεστιβάλ έχει διπλό στόχο: απευθύνεται εξίσου σε επαγγελματίες καθώς και σε ντόπιους κατοίκους και επισκέπτες του Χόρτο με τέτοιο τρόπο ώστε να δημιουργήσει ένα ευαισθητοποιημένο κοινό. Αυτή η αμφίδρομη επικοινωνία μπορεί να ωφελήσει μόνο τα δύο μέρη: από τη μία πλευρά, το κοινό συμμετέχει στις προσφερόμενες πολιτιστικές αξίες και αποκτά μια συγκεκριμένη εμπειρία, συχνά από την ίδια στιγμή της ίδρυσής της, και από την άλλη πλευρά, ο καλλιτέχνης που αναδύεται αναζωογονείται από τη βύθισή του στη ροή της ανθρώπινης επαφής και της προσωπικής σχέσης με τον δέκτη.
Έτσι ενισχύεται η ανθρωπιστική πτυχή της τέχνης, η οποία γεννήθηκε και είναι ένα εγγενές στοιχείο του φωτός και της φύσης της Ελλάδας.

Προσέξτε τό φεστιβάλ ἔχει καί «παιδαγωγικό» χαρακτῆρα,ἔτσι; Γιατί; Γιά νά «δημιουργήσει ένα ευαισθητοποιημένο κοινό ». Ὡς πρός τί;
«το κοινό συμμετέχει στις προσφερόμενες πολιτιστικές αξίες και αποκτά μια συγκεκριμένη εμπειρία»
Τί ὡραῖα καί καλά,ἔ; Θέλετε τώρα νά δοῦμε καί τήν ἐμπειρία πού θ᾿ἀποκτήσῃ ἀπό τήν προσφερόμενη πολιτιστική ἀξία τῆς 25ης Ἰουλίου 2020 ;







Καί ἡ συναυλία τῆς 25ης Ἰουλίου εἶναι τό τελευταῖο γεγονός γιά τήν περίοδο 20-25 Ἰουλίου,ὅπου :


Ο Αχιλλέας Τίγκας* επισκέπτεται μαζί με 10μελές σύνολο το Χόρτο για εντατικά μαθήματα πάνω στην παραδοσιακή μουσική της Ελλάδας και τις σχέσεις της με την Ανατολή.





Ἐντατικά μαθήματα γιά ν᾿ἀποδείξουν πώς ἡ παραδοσιακή ἐλληνική μουσική εἶχε ἀναπτύξει σχέσεις,συνεπῶς εἶχε δεχθεῖ ἐπιρροές,ἀπό τήν ὀθωμανική μουσική ; ! Ποιά ὀθωμανική μουσική παιδεία καί τέχνη,ἀλήθεια,μποροῦσαν νά εἶχαν ἀναπτύξει οἱ βάρβαροι/ἀπολίτιστοι ἀπό τά Ἀλτάϊα ὄρη; ! ! !


Ὅμως πρέπει νά ἐκπαιδευτῇ ( ὅπως τό ἀναφέρουν ὡς σκοπό τους οἱ τοῦ ἱδρύματος) ὁ ἔλλην νά πιστέψῃ πώς αὐτά τά τουρανομογγολικά στίφη ὄχι ἁπλῶς μετέφεραν μουσική παιδεία ἀλλά ἐπιρρέασαν καί τήν δική μας !






Τί νά πῇ κανείς,ὅταν βλέπει παρόμοιες ἐνέργειες καί μάλιστα σέ καιρούς ὅπου ἡ τουρκική προκλητικότητα ἔχει ξεπεράσει κάθε ὅριο,ἡ Ἁγία Σοφία ἔχει μετατραπεῖ σέ τζαμί καί βεβαίως ὁ τοῦρκος μᾶς ἔχει πλημμυρίσει μουσλίμια... Νά τό πῶ :σκοπιμότητα μέ πολύ συγκεκριμένο στόχο; Δέν νομίζω πώς χρειάζεται,ἀφοῦ ὁ καθείς μπορεῖ νά τό καταλάβῃ. Ὅταν μάλιστα παρόμοιες ἐκδηλώσεις ἔχουν τήν προστασία ( ὅπως δήποτε καί κυρίως οἰκονομικῆς ) τοῦ ἑλληνικοῦ ὑπουργείου «πολιτισμοῦ»,(τῆς Μενδώνη τό ὑπουργεῖο ἔτσι; ),κάθε ἄλλη λέξις εἶναι περιττή...





Μά πόσον ...ἰσχυρή εἶναι ἡ κυρία Μενδώνη; !


Οι Σγούτα ή Μενδώνη προέρχονται μάλλον από την Γενοβέζικη οικογένεια Mentoni και χωρίζονται στους κλάδους των Λιναρδήδων και Χατζηλουκήδων. Η γενεαλογία τους ξεκινά από τα μέσα του 16ου αιώνα, εποχή όπου αναφέρονται για πρώτη φορά σε γραπτές πηγές στην Χίο. Ασχολούνται με το εμπόριο και τις τραπεζικές συναλλαγές...




* Ο Αχιλλέας- Απόστολος Τίγκας γεννήθηκε στο Βόλο το 1984. Από πολύ μικρή ηλικία ξεκίνησε σπουδές στην κλασική ευρωπαϊκή και στη βυζαντινή εκκλησιαστική μουσική. Είναι διπλωματούχος Βυζαντινής μουσικής του Κρατικού Ωδείου Θεσσαλονίκης (τάξη Π. Παππαεμμανουήλ) και πτυχιούχος Αρμονίας του Μακεδονικού Ωδείου Θεσσαλονίκης (τάξη Δ. Αθανασιάδη). Είναι απόφοιτος του τμήματος Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, κατεύθυνση παραδοσιακής μουσικής, ειδίκευση νέυ (επιβλέπων καθηγητής Χ. Μπάρμπας). Είναι κάτοχος Master από το Istanbul Technical University, τμήμα Μ.Ι.Α.Μ. (Center for Advanced Studies in Music) με ειδίκευση στην ερμηνεία της οθωμανικής μουσικής στο νέυ και διδάσκοντα τον περίφημο δεξιοτέχνη νεϋζέν Dr. Suleyman Erguner.

Από τον Μάιο του 2014 είναι υποψήφιος διδάκτωρ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, τμήμα Μουσικών σπουδών, υπό την εποπτεία του Καθηγητή κ. Αχιλλέα Χαλδαιάκη. Δάσκαλοί του στο νέυ, τους παραδοσιακούς αυλούς και την θεωρία των Μακάμ υπήρξαν μερικοί από τους πλέον καταξιωμένους ερμηνευτές και δασκάλους στο είδος τους σε Ελλάδα και εξωτερικό όπως οι Χάρης Λαμπράκης, Σωκράτης Σινόπουλος, Μάνος Αχαλινωτόπουλος, Χρίστος Τσιαμούλης, Omer Erdoğdular, Ali Tan, Sehvar Beşiroğlu.

Ἔτσι καταξιώνεσαι,σήμερα ...




Ἡ Πελασγική

Σχόλια

  1. Ανώνυμος27/7/20 17:09

    Πρεπει να εμπεδωσουμε οτι το σχεδιο της Νεας ταξης πραγματων προχωραει το προγραμμα
    οπως εχει προαποφασισθει για τους λαους του πλανιτη απο τους αρχιτεκτονες της ΝΕΑΣ ΓΗΣ.
    Αυτο που ζουμε ολοι μας ειναι για το θεαθειναι.Στο τελος θα μπουνε οι υπογραφες και ουτε
    γατα ουτε ζημια.Δεν μας αφηνουν ουτε να συνελθουμε απο το γεγονος της Αγιας Σοφιας
    και συχρονως μας προβαλουν και μια Συναυλια οθωμανικης μουσικης.Υπαρχει το δικο τους
    σχεδιο και ο Θεος μας εχει το δικο του.Το οτι οι οθωμανοι εσκυψαν το κεφαλι και γονατισαν
    στην ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΣ στον Βυζαντινο Ναο μας ας το θεωρησουμε θειο καλεσμα γιατι Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ
    ΕΝΑΣ και ισως κανει το θαυμα του να ενωθουμε οι λαοι κατω απο την θεικη θωρια του.
    ΔΟΞΑ ΕΝ ΥΨΥΣΤΟΙΣ ΘΕΩ ΚΑΙ ΕΠΙ ΓΗΣ ΕΙΡΙΝΗ ΕΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙΣ ΕΥΔΟΚΙΑ! ΕΙΡΙΝΗ ΗΜΙΝ!


    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *