ροή ειδήσεων

Εγώ Νίκησα τη Κατάρα του Αλκοόλ Κάντο και Εσύ Μπορείς.



Ήμουν δέσμιος της κατάρας του Αλκοολισμού για πολλά χρόνια.
Ζούσα με ένα μπουκάλι στο χέρι κάθε μέρα.
Κοιμόμουν στου δρόμους στα παγκάκια και όπου με έβρισκε ο δρόμος μου.
Ζούσα ένα εφιάλτη που δεν υπάρχει περιγραφή.
Είχα φτάσει 50 κιλά πρησμένος παντού και συνέχιζα το κατήφορο προς το θάνατο.
Ήρθα στο νησί μου την Κάρπαθο για καλό μου κανένας δεν μου έδινε ποτό.
Εγώ ανακάλυψα το μπλε οινόπνευμα και το έπινα για να καταπολεμήσω το σύνδρομο του Αλκοολισμού που με κρατούσε δέσμιο χρόνια τώρα.
Μπήκα σε όλα τα ψυχιατρεία για αποτοξίνωση αλλά δραπετευα και συνέχιζα.
Άραγε υπάρχει επιστροφή όταν κάνεις φτάσει σε αυτά τα επίπεδα?
Ναι υπάρχει, χρειάζεται να το καταλάβει ο ίδιος ότι μπορεί να νικήσει.
Γιατρός στη περίπτωση της εξαρτήσεις είναι ο ίδιος ο ασθενής.
Πήρα την απόφαση να ζήσω, άρχισα τον αγώνα μου κλειδωμένος μέσα σε ένα δωμάτιο μικρό, παραισθήσεις, πόνοι στα κόκαλα, μαρτύριο, εγώ όμως είχα πει στον εαυτό μου ότι πρέπει να τα καταφέρω πρέπει να ζήσω.
Και έτσι με τη θέληση τη βοήθεια του θεού και τον αγώνα κατάφερα και Νίκησα τη Κατάρα.
Πέρασαν 25 χρόνια από τότε, έφτιαξα τη ζωή μου ζω και ελπίζω στο αύριο, έχω ένα γιο έξι ετών και καμαρώνω για αυτά που μπόρεσα και κατάφερα μετά από ότι πέρασα.
Ο σκοπός μου να τα καταφέρουν και άλλοι.
Φίλες φίλοι εξαρτημένοι είναι στο χέρι σας να νικήσετε τη κάθε Κατάρα που σας έχει εγκλωβίσει με θέληση και δύναμη ψυχής.
Η.ζωη είναι όμορφη μη τη χαρίσετε στο θάνατο.
Είμαι στη διάθεσή σε όποιον θέλει τη βοήθεια μου να το συμβουλεψω με τη πείρα και τη γνώση μου πάνω στο θέμα.
Νίκησε το πάθος σου μπορείς.
Με εκτίμηση
Ιωάννης Μιχαήλ Λαγωνικος

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *