ροή ειδήσεων

Κλαίνε και αγανακτούν τα νοικοκυριά: Η ΔΕΗ πλέον στέλνει λογαριασμούς που… καίνε και τσουρουφλάνε!



Μπροστά σε μια δυσάρεστη έκπληξη έρχονται αυτές τις ημέρες καταναλωτές της ΔΕΗ, η οποία φορτώνει στα νοικοκυριά ένα τεράστιο οικονομικό βάρος εξαιτίας της δικής της αδυναμίας να λειτουργήσει φυσιολογικά.

Συγκεκριμένα, όσοι είχαν την… ατυχία αυτές τις ημέρες να λάβουν γράμμα από τη Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού με τους νέους λογαριασμούς ρεύματος έφαγαν… κεραμίδα στο κεφάλι, καθώς τα ποσά που αναγράφονται σε αυτούς είναι εξωπραγματικά!

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα τετραμελούς οικογένειας, η οποία διαμένει σε διαμέρισμα 120 τετραγωνικών και καλείται να πληρώσει εκκαθαριστικό λογαριασμό… 783 ευρώ! Σε άλλη περίπτωση, τετραμελής οικογένεια σε διαμέρισμα 85 τετραγωνικών μέτρων έλαβε επίσης εκκαθαριστικό λογαριασμό ύψους 889 ευρώ! Μάλιστα, και στις δύο αυτές περιπτώσεις, οι οικογένειες έχουν περιθώριο ολίγων ημερών, 9 στην πρώτη και 12 στη δεύτερη, ώστε να είναι συνεπείς στην αποπληρωμή των οφειλομένων.

Το πρόβλημα έγκειται στο γεγονός ότι, λόγω της πανδημίας, οι υπηρεσίες της ΔΕΗ, και ειδικότερα οι εξωτερικοί συνεργάτες που έχουν αναλάβει το έργο, δεν προέβησαν ανά τακτικά χρονικά διαστήματα στην καταμέτρηση, ως όφειλαν. Αποτέλεσμα αυτού ήταν οι πελάτες της Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού να λαμβάνουν λογαριασμούς έναντι, συνήθως με μικροποσά.

Πρακτικά, η καταμέτρηση ξεκίνησε και πάλι να γίνεται από τον Ιούλιο και μετά, κι έτσι οι καταναλωτές έλαβαν από τις αρχές Σεπτεμβρίου αυτά τα εκκαθαριστικά… ραβασάκια με τα εξωφρενικά ποσά.


Αβάστακτο βάρος

Την ώρα που η ανεργία καλπάζει στο 18,3% και χιλιάδες εργαζόμενοι έμειναν με μηδενικό ή ψαλιδισμένο σημαντικά εισόδημα για όλους τους καλοκαιρινούς μήνες, επειδή η ΔΕΗ δεν κατάφερε να κάνει σωστά της δουλειά της ρίχνει ένα αβάστακτο βάρος στα νοικοκυριά.

Είναι πραγματικά απορίας άξιον πώς κανείς, ούτε από το αρμόδιο υπουργείο, ούτε από το πολυδιαφημισμένο επιτελικό κράτος δεν σκέφτηκε ότι, στην παρούσα συγκυρία και με δεδομένες τις αντικειμενικές δυσκολίες λόγω της υγειονομικής κρίσης, θα έπρεπε τουλάχιστον για αυτούς τους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς να υπάρξει ειδική μέριμνα.

Σχόλια

  1. Ανώνυμος18/9/20 21:29

    ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΑΛΕΚΤΩΡ ΛΑΛΙΣΕΙ ΤΡΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΘΙΚΑ . ΕΙΔΕΣ ΚΥΡΙΕ ΔΙΑΧΥΡΙΣΤΑ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΠΑΤΑΛΕΙ ΣΤΗΣ ΦΑΝΕΣ ΤΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΕΗ ? 3 ΜΗΝΕΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΕΚΟΒΕΣ ? ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΑ ΣΠΑΣΜΕΝΑ . ΑΝΤΕ ΞΑΝΑΚΟΨΕ ΜΕ ΠΑΛΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος18/9/20 21:30

    Εχουμε φτάσει στο 2020 και θα πρέπει ο καταναλωτής να μάθει τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που υπάρχουν.Εκεί μπορείς να δίνεις τους μετρητές και μην έχεις τέτοια προβλήματα. Απο τη μία ζητάμε εκσυχρονισμό και από την άλλη δεν ακολουθούμε πράγματα που άλλοι σε πιο σοβαρά κράτη τα κάνουν εδώ και δεκαετίες.Και μην μου πουν ότι δεν είναι εξοικειωμένοι με το internet γιατί το internet δεν είναι μόνο για facebook !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μένω εκτός της πόλης.Μόλις έρθει ο λογαριασμός διαβάζω πότε είναι η επόμενη καταμέτρηση.Εννέα στις δέκα φορές δεν περνάει ο υπάλληλος να μετρήσει.Παίρνω τηλέφωνο στη ΔΕΔΔΗΕ τους αναφέρω τα νούμερα, έρχεται ο λογαριασμός, μπαίνω στην τράπεζα, με 2 κλικ, πληρώθηκε. Τέλος! όπως είπε και ο προλαλήσας, τα κοινωνικά δίκτυα τα παίζουν στα δάχτυλα ένα λογαριασμό δεν μπορούν να πληρώσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος20/9/20 10:25



    Όταν υπάρχει προγραμματισμένη ημερομηνία καταμέτρησης η οποία είναι στην δικαιοδοσία του ΔΕΔΔΗΕ (Διαχειριστή Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας) τότε μεταβαίνει στον μετρητή κάποιος αρμόδιος υπάλληλος και παίρνει τις ενδείξεις. Προφανώς εάν κάποιος δώσει την ένδειξη του μετρητή του στο 11500 την ημερομηνία της προγραμματισμένης καταμέτρησης και έχει ληφθεί και ένδειξη από τον καταμετρητή, θα καταχωρηθεί στο σύστημα η ένδειξη που πάρθηκε από τον αρμόδιο υπάλληλο, εάν δεν έχει ένδειξη ο ΔΕΔΔΗΕ από την καταμέτρηση τότε γίνεται καταχώρηση της ένδειξης που δίνεται από τον πελάτη. Επίσης θα έπρεπε να γνωρίζετε ότι οι πάροχοι είναι αυτοί πού σας στέλνουν λογαριασμούς για τις καταναλώσεις σας αλλά το δίκτυο και οι παροχές ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ δικές τους. Για όποιο τεχνικό πρόβλημα μπορεί να έχετε εάν απευθυνθείτε στον πάροχο σας για αυτό, θα σας πούνε να επικοινωνήσετε με τον ΔΕΔΔΗΕ. Όταν δεν υπάρχει ένδειξη καταχωρημένη από τον ΔΕΔΔΗΕ δεν εκδίδονται σωστοί λογαριασμοί από τους παρόχους... Δεν είναι μόνο η ΔΕΗ που εκδίδει λογαριασμούς αλλά και άλλοι ιδιώτες πάροχοι. Συνεπώς είναι άστοχο να κατονομάζεται μόνο η ΔΕΗ για εξωφρενικούς λογαριασμούς γιατί αυτό αφορά όλους τους παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος22/9/20 02:36

    Είμαστε κ εμεις σε σπίτι 120 τ.μ. κ μας ήρθε κ εμάς λογαριασμός στο ποσό των 785€ χωρις όμως να κάνουμε κάτι το ιδιαίτερο διότι βρίσκομαι σε ενδιαφέρουσα κ με ειδικό ραβασάκι πως αν δεν πληρωθεί μέχρι 29/9 θα γίνει η διακοπή του ρεύματος μας,ντροπής κ αίσχος σε αυτήν την αρμόδια υπηρεσία που νομιζει ότι τα €€ τρέχουν από τα πόδια μας,ουτε σεβασμό δεν έχουν ειδικα στον κόσμο που πασχίζει λογω της πανδημίας να καλύψει τόσες υποχρεώσεις κ με νοίκια στα ύψη,τι θα πρώτο κοιτάξουμε λες κ κάνουμε ζωή πολυτελείας. Να δούν τι μπορούν να κάνουν να βοηθήσουν τον κόσμο κ να αφήσουν τις βλακειες που κάνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *