ροή ειδήσεων

«Το Χαμόγελο του Παιδιού» για το περιστατικό κακοποίησης της 8χρονης στη Ρόδο

Ποιες οι διαδικασίες που γίνονται σε περίπτωση κακοποίησης παιδιού



Τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί δωρεάν η Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή για τα Παιδιά SOS 1056 εξηγεί με ανακοίνωσή του το «Χαμόγελο του Παιδιού», σε συνέχεια, όπως αναφέρει, όσων έγιναν γνωστά, για την υπόθεση κακοποίησης της 8χρονης στη Ρόδο.


Σύμφωνα με την ανακοίνωση λειτουργούν τρεις γραμμές υποστήριξης, ενώ κάθε αναφορά, επώνυμη ή ανώνυμη, λαμβάνεται στη Γραμμή 1056 αποκλειστικά από εξειδικευμένους Κοινωνικούς Λειτουργούς και Ψυχολόγους, οι οποίοι παρέχουν δωρεάν και με σεβασμό στο απόρρητο την απαραίτητη ψυχοσυναισθηματική υποστήριξη σε κάθε παιδί και ενήλικα που αναζητά διέξοδο και βοήθεια.


Αναλυτική, η ανακοίνωση που εξέδωσε το «Χαμόγελο του Παιδιού»


«Το Χαμόγελο του Παιδιού, σε συνέχεια όσων έλαβαν το φως της δημοσιότητας αναφορικά με την κακοποίηση 8χρονου παιδιού στη Ρόδο έχει να δηλώσει τα ακόλουθα:


«Το Χαμόγελο του Παιδιού» λειτουργεί 3 Γραμμές Υποστήριξης


Εξειδικευμένη για την Υποστήριξη των Παιδιών είναι η Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή για τα Παιδιά SOS 1056:


Λαμβάνει οποιαδήποτε αναφορά, επώνυμη ή ανώνυμη
Διαθέσιμη πανελλαδικά, 24ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο.
Δωρεάν


Κάθε αναφορά, επώνυμη ή ανώνυμη, λαμβάνεται στη Γραμμή 1056 αποκλειστικά από εξειδικευμένους Κοινωνικούς Λειτουργούς και Ψυχολόγους, οι οποίοι παρέχουν δωρεάν και με σεβασμό στο απόρρητο την απαραίτητη ψυχοσυναισθηματική υποστήριξη σε κάθε παιδί και ενήλικα που αναζητά διέξοδο και βοήθεια.



Κάθε αναφορά αξιολογείται από εξειδικευμένη ομάδα, δεν είναι υπόθεση ενός.


Εφόσον κριθεί ότι η πληροφορία που λαμβάνεται είναι βάσιμη, ή μπορεί να είναι βάσιμη, διαβιβάζεται στον Εισαγγελέα της περιοχής που έχουμε λάβει την αναφορά.


Ο Εισαγγελέας είναι αυτός ο οποίος δίνει εντολή στην Κοινωνική Υπηρεσία της περιοχής του Δήμου και στην Αστυνομία να προχωρήσει σε διερεύνηση της υπόθεσης.


Αν και εφόσον, μετά από την εισαγγελική έρευνα, κριθεί απαραίτητη η απομάκρυνση του παιδιού από το σπίτι, ή οποιαδήποτε άλλη παροχή υποστήριξης για το παιδί, τότε ο Εισαγγελέας επικοινωνεί με «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και ζητά:


- να φιλοξενηθεί το παιδί σε Σπίτι του Οργανισμού ή


- να μεταφερθεί στο πλησιέστερο νοσοκομείο για ιατρικές εξετάσεις και μετά να αναζητηθεί ο χώρος φιλοξενίας του.


Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» κ. Κώστας Γιαννόπουλος δήλωσε: «Το νομικό μας τμήμα θα φροντίσει για όλες τις περαιτέρω νόμιμες ενέργειες προκειμένου να μην χρησιμοποιείται “Το Χαμόγελο” που καθημερινά δίνει μάχες ενάντια σε αυτή τη φρικτή κακοποίηση και κακή διαδικασία που υφίστανται κάποια παιδιά. Με υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι στον κόσμο που εδώ και 25 χρόνια μάς στηρίζει είμαστε εδώ, 24 ώρες το 24ωρο, για να λύνουμε τα προβλήματα, για να δίνουμε λύση στα παιδιά που καταστρέφεται η ζωή τους, καταστρέφεται το παρόν τους, αλλά και το μέλλον τους».

lifo

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *